AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Håper det er noen som kan gi meg noen gode råd :-). Jeg har hvert sammen med min mann i 18 år og vi har barn i sammen. For ein del pr siden så omskulerte han seg til barn og ungdomsarbeider. Jobbet forskjellige plasser. Men jobber nå i barnehage bare med damer. Og ja jeg er blitt sjalu. Men det første han snakker om erjobben og dei han jobber med, og sitter hele tiden på ipaden å snakker med de som han jobber med. Han sover på sofaen hele tiden. Vi har hatt sex 3 ganger løpe av 1 år. Og når jeg prøver å ta dette opp, så sier han hele tiden at han er trøtt og sliten. Kan ikke si noe til han uten at han hisser seg opp. Jeg kjøper ting til han. Han sier Takk. Får ikke den responsen som jeg hadde håpet på. Jeg har sendt han mld. Men han ser de, men svarer ikke. Jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre, eller si. Kan si det slik at jeg blir mer og mer deprimert. Vet ikke hva jeg skal gjøre.... Hilsen ei som er sinnsykt fortviletAnonymous poster hash: 385c7...bb9 1
Teethgrinding Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Her er det åpenbart at det er større underliggende problemer. Har du vurdert parterapi? Jeg tror ikke du får halt det ut av han uten noe å spille på. Kanskje han er lei? 1
Mike Waters Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Jeg tror du vet eksakt hva du må gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå