Ulvejenta83 Skrevet 27. november 2013 #1 Del Skrevet 27. november 2013 Hei jeg er nå i uke 6 i svangerskapet på fredag begynte det en lys rosa utflod som har i dag gått over til en liten blødning, ikke noe spesielle smerter. Ved et do besøk mandag kveldkom det noen slim klumper ut ( noe jeg har hatt under hver mens tidligere bare sterke smerter når de kommer ut)lurer veldig på om dette kan være en spontan abort?? Snakket med legen på tirsdag formiddagen og de sa det ikke var noe å bekymre seg for hvis ikke det var stor blødning... Vill jo ikke si jeg har stor blødning bruker bare Truse innlegg og ved mensen har eg store blødninger stort sett i 4-6 dager. Men blir veldig redd å fortvilet når eg ikke vet om det er liv eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 27. november 2013 #2 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg blødde noe under mitt første svangerskap, og det var ingenting galt. Og jeg vet om mange som har hatt blødninger både tidlig og sent i svangerskapet. Hvis du fortsette være urolig kan du kontakte legen igjen eller bestille ultralyd privat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #3 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg hadde en spontanabort i uke 7 og blødde mye mindre og kortere enn når jeg har mensen. Så det er ikke sant at man må ha en stor blødning. Jeg hadde hatt 3 positive hjemmetester og bekreftet hos lege at jeg var gravid (testet altså), og senere bekreftet at jeg ikke var gravid lenger. Så det var absolutt enn SA jeg hadde. Men jeg så også fosteret som kom ut, en helt klump, antakelig en hel fostersekk med innhold. Ta en test, er den negativ så be om å få ultralyd. Men noen leger hadde henvist deg til ultralyd uansett.Anonymous poster hash: 4d4cb...19e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvejenta83 Skrevet 27. november 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 27. november 2013 Tatt blod prøve så skal ned å ta ny i på fredag men er slim klumpene som bekymrer meg mest ;( men kommet værtfall 4 slike nå ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #5 Del Skrevet 27. november 2013 Tatt blod prøve så skal ned å ta ny i på fredag men er slim klumpene som bekymrer meg mest ;( men kommet værtfall 4 slike nå ;( Åja oppfattet det sånn at legen bare avfeide deg. Da vil du jo finne ut av det. Håper på det beste, lykke til Anonymous poster hash: 4d4cb...19e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvejenta83 Skrevet 27. november 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 27. november 2013 Takk 😊 har innstilt meg på at dette er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #7 Del Skrevet 27. november 2013 Har selv opplevd en abort i uke 13 og en i uke 6. Den i uke 6 var veldig lite blod, det er jo ikke mye innhold der heller, mens den i uke 13 var det blod overalt på toalettet og bare rant og rant i masser, men det har noe å gjøre med hvor langt man er på vei. Det er veldig trist å oppleve selv om det også er fint at naturen rydder opp. Får håpe det er en uskyldig blødning, jeg hadde tatt privat UL hvis jeg var deg, så er du iallefall sikker. Det verste er å vente på et svar. Lykke til,og skulle det ha tatt slutt for denne gangen så går det nesten helt sikkert bra igjen neste gang. Anonymous poster hash: 13f0e...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvejenta83 Skrevet 27. november 2013 Forfatter #8 Del Skrevet 27. november 2013 Har ultralyd 16 desember sånn i utgangs punktet dette fordi jeg har mistet to tidligere ved uke 21 så blir veldig fulgt opp av legen nå ;/ siden det er litt usikkert om hjerte slår enda var det bedere med blodprøver for å se om verdien stiger el synker... Men eg har innstilt meg på at dette er over selv om kvalmen og trettheten og øme bryster er der enda ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvejenta83 Skrevet 27. november 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 27. november 2013 Snakket også med en jordmor i dag og hu mente siden jeg hadde slim/ klumper i blødninger normalt ved mensen var dette ikke unormalt at jeg fikk dette nå ved blødning.. Så vet ikke blir litt usikker men bare å smøre seg med tolmodighet til svarene kommer til mandag ;/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #10 Del Skrevet 27. november 2013 Huff så forferdelig. Men da skal du vel egentlig ha rett på utredning hvis du har mistet 2 ganger i uke 21 ? Anonymous poster hash: 13f0e...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvejenta83 Skrevet 27. november 2013 Forfatter #11 Del Skrevet 27. november 2013 De tok masse prøver av meg å barna den gangen men fant ingenting ;( så flere leger ved Rikshospitalet sa at det ikke var noe feil med meg fikk ei datter først nå er hu 11 år og fra hu til nå har eg mistet to ved uke 21 så var bestemt på å ikke ha flere men ble nå gravid igjen ;/ men ser ut til at kroppen ryddet opp selv ;/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arianna Skrevet 27. november 2013 #12 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg hadde ringt legen igjen jeg, og krevd å få komme inn med det samme. Å gå å vente på denne måten er jo ren tortur! Krysser virkelig fingrene for at det bare er en liten blødning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #13 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg hadde ringt legen igjen jeg, og krevd å få komme inn med det samme. Å gå å vente på denne måten er jo ren tortur! Krysser virkelig fingrene for at det bare er en liten blødning! Det er jo ikke noe mer å gjøre for legen. Å måle hcg stigning er det aller beste så tidlig i graviditeten. Masse lykke til TS, skal krysse fingrene for deg i helga. Anonymous poster hash: 82491...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvejenta83 Skrevet 27. november 2013 Forfatter #14 Del Skrevet 27. november 2013 Som sakt legen kunne ikke gjøre noe enn å måle hcg verdiene ;( så er bare å vente selv. Om det ikke er lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå