Gå til innhold

Hvordan kunne stole på han igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok kjæresten min for en måneds tid siden i å være utro, etter mye om og men bestemte jeg meg for å gi han en sjanse til.

Jeg er ufattelig glad i han, men etter han var utro har jeg blitt kjempe sjalu og klarer ikke å stole på han. Får han feks mld på tlf, kan jeg være neste overbevist om at det er henne. Er vi fra hverandre en dag, må jeg bruke alle krefter på å overbevise meg selv om at det ikke skjer noe mellom han og henne. Og det er så innmari tungt!

Gikk fra å stole fullt og helt på han, han kunne gå ut med kompiser osv uten at jeg tenkte tanken om at ikke det var helt ok, til å nesten få nervøst sammenbrudd (litt satt på spissen) bare tlf hans ringer.

Nå skal det sies at jeg fikk hele historien rundt utroskapen, og at han var veldig lei seg for det. Han hadde visst følt at jeg tok han for gitt.

Hva kan jeg gjøre for å stole på han igjen, har ikke lyst til å gå rundt å være sjalu og mistenksom for den minste ting.

Anonymous poster hash: f8e33...fa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva du kan gjøre. Det er en vond situasjon og jeg vet for min egen del at når tilliten er brutt på en slik måte, lar den seg ikke reparere. Da har det mennesket vist hva som bor i vedkommende, utroskap kan skje igjen og løpet for oss to er kjørt. Lykke til, hva du enn bestemmer deg for å gjøre med saken i fremtiden.

Anonymous poster hash: 57914...c49
Skrevet

Skjønner veldig godt hvordan du har det. Det er forsåvidt hans jobb å få deg til å stole på han igjen, være åpen og ærlig og få deg til å føle deg trygg på han. Du må ta et valg om du vil velge å stole på han. Men det tar lang tid å komme over sånt. Tillitten er brutt og må bygges opp igjen og det går ikke over natten, det må han skjønne og være villig til å gjøre sin del for å få tillitten tilbake.

Eneste jeg tenkte på var at han begrunner utroskap med at du tok han forgitt, jeg hadde satt spørsmåltegn ved det, betyr det at han vil gjøre det igjen da hvis du er litt opptatt en periode og ikke forer opp egoet hans? Dette er satt på spissen, jeg kjenner ikke hans personlighet. Men tenk over det.

Skrevet

Ja, akkurat det med å ta han for gitt forsto ikke jeg heller. Jeg har ikke mulighet til å gi han 100% oppmerksomhet hele tiden, mens han er litt omvendt, og alltid overrøser meg med oppmerksomhet. Vi er vel bare ulike når det kommer til det.

Men ja, får bare la tiden vise. Om jeg ikke får tilbake tilliten min til han, er det ikke noe å fortsette forholdet på..

Og takk for svar :)

Ts

Anonymous poster hash: f8e33...fa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...