Happyellow Skrevet 27. november 2013 #1 Del Skrevet 27. november 2013 Etter en tid med mye stillesitting.. litt styrketrening og litt for lite søvn som igjen fører til å stakkars meg å buhu hehe så gidder jeg nå ikke mer! jeg satt en fredag og det var fredag 15. november. da bestemte jeg meg for å forandre "livet". hvertfall utseende og kosthold.. en gang for alle. nå satser jeg på å gå ned 1kg i uken. det er ekstremt hardt og siden det er jul har jeg laget en margin på to uker ekstra.. Nå har jeg hatt en uke hvor jeg har gått ned en kg.. og denne uken ligger jeg godt an for å gå ned en kilo! Det jeg gjør for å få til dette er mye proteiner, mye løping.. og opprettholdelse av muskelmasse.. tar også multivitamin, omega 3 og drikker vann!! søvn er også ekstremt viktig for restitusjonen. Andre grep er at jeg har begynt å lage mindre mat.. spiser veldig strengt og bruker mindre tallerkener.. heldigvis for meg så bor jeg alene hehe hadde nok ikke klart dette hvis jeg bodde med noen.. når jeg klarer å gå ned disse kg, er jeg mindre enn jeg noen gang har gjort! så dette er spennende! :D jeg har bursdag i april så denne motivasjonen kom på riktig tid :D glæd mææ :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyellow Skrevet 28. november 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 28. november 2013 I dag kjenner jeg litt på det med motivasjon.. på en side har jeg masse! på den andre siden kjenner jeg på utålmodigheten.. Den er litt av min verste fiende.. jeg vil jo helst se resultater hver eneste dag! heldigvis går treningen veldig bra. i dag skal jeg trene et helkroppsprogram, og løpe gjør jeg hver eneste økt! begrensning av mat er også lett foreløpig og etterpå skal jeg hente proteinpulveret og det gleder jeg meg veldig til! :D det i seg selv er jo en motivasjon!! :D så skal jeg selvfølgelig på byen på fredag haha men jeg ligger veldig godt an i forhold til vektnedgang og derfor så unner jeg meg det! da er det også lettere å motivere meg selv til å jobbe hardt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wallet Skrevet 29. november 2013 #3 Del Skrevet 29. november 2013 Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå