AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Altså: hva er fordeler og ulemper ved de ulike typene extensions: tape, microring og påsveiset hår? Ønsker så mange svar som mulig for nå må jeg gjøre noe med hæret mitt litt fort, jeg er bare usikker på hvordan! Etter hva jeg har lest av andre tråder er jeg ganske sikker på at jeg IKKE skal sveise på hår, for alle jeg har hørt fra som har slik hårtype som meg (tynt, fint, slitt), opplever at håret blir enda verre og tynnere etterpå... Da gjenstår egentlig microring og tape-extensions. Synes microring høres smart ut, MEN det virker som om man trenger ufattelig mange fester, siden det er en og en liten tjafs som settes på? Sånn sett virker jo tape-extensions bedre, for da limer man jo på ganske lange remser i slengen. Det jeg innbiller meg er dumt med tape er at det kanskje sliter på håret, mtp kjemikaliene som brukes for å løsne tapen. Samtidig virker det jo veldig lett å dra ut festene til microringer når man grer seg? Noen som har erfaring med begge typer?? Takk for svar,- Kjør debatt! Anonymous poster hash: 85f0b...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå