Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så utrolig lyst til å begynne å pynte til jul! Sette adventslys og -stjerner i vinduene. Men er det for tidlig? Ser at ingen naboer har begynt enda.

Anonymous poster hash: a2644...f85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er for tidlig :) Pynt og kos deg! Alle gjør det i løpet av neste uke uansett!

• Liker 1
Skrevet

Da synes jeg du skal gjøre det. Vi pynter alltid 1. søndag i advent og juletreet kommer opp rundt den 15. desember. Det drysser heller ikke siden det er edelgran. Julen er kort og det er koselig å ha det stående i stuen ferdig pyntet noen dager før julaften.

Skrevet

Tenkte selv jeg skulle gjøre det til helgen! Gleder meg :D

Skrevet

Pynt når du selv vil!! :) Hvis det er noe ingen har noenting med, er det hva du velger å gjøre i ditt eget hjem! :nisselue::nisselue::nisselue:

Anonymous poster hash: bd84f...333
Skrevet

Jeg pleier som regel å være ferdig med pyntingen innen 1. desember.

Skrevet

Siden du spør, så ja. Jeg synes det er for tidlig å pynte før første søndag i advent eller 1.desember.

• Liker 1
Gjest shockgirl
Skrevet

Pynt og vær glad. :)

Drit i hva naboer og andre synes. Ditt hjem. :)

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg har pynta nå :) Stjerna hang jeg opp for sånn 2 uker siden, men har ikke tent den før nå da (ehm.. klarte ikke vente, for den var så stor og fin! :sjenert: ) og i dag har jeg hatt på juleduk og kjøpt den julestjerne-planta og hatt opp adventsstake og lys og har nå tent røde lys :)

Skrevet

Hei ! Pynt i vei ! Jeg har allerede begynt i disse dager :-) Samboeren min syns jo det er altfor tidlig ! Men jeg elsker førjulstiden, så jeg starter "tidlig" . Mangler julenisser, julestjerne, lys på balkong, men det gjør jeg på fredag . Men har pyntet med røde duker, og sengetøy samt stearinlys etc . Jeg tror nok at jeg er den første om ikke andre personen i nabolaget som har begynt . Men de kommer nok etter :tree::tree:

Skrevet

Pynt i vei! Syns det er bare koselig, jeg :) Har pyntet litt selv, julefølelsen har en tendens til å utebli midt i eksamensstresset, så ved å begynne litt før så rekker den å snike seg innpå før julaften :)

Skrevet

Pynter så det er ferdig til den 1. Har begynt i det små, og regner med at alt er på plass innen de neste dagene. Nisser som adventslys. Det eneste vi ventet med er treet.

Skrevet

Helt i orden å pynte nå! Selv skal jeg pynte til jul på kommende lørdag =) Er jo 1.advent på søndag.

Skrevet

Datteren min på 13 er nettop ferdig med å pynte hele rommet sitt med lyslenker, glitrende reinsdyr og røde ugler. Tydeligvis den nye julepynten. Helt greit å pynte nå:)

Skrevet

Jeg venter alltid til Lysfesten (i Bergen) før jeg pynter :) Men synes ikke det er for tidlig å pynte, kos deg du! Det er så koselig med lys og julestemning! :nisse:

Skrevet

1. Desember er det julepynteksplosjon hos meg. Hehe Gleder meg!

Anonymous poster hash: d1d50...450

Skrevet

Like tidlig som du pynter før jul, like seint skal det stå etter på, hva tenker du om det? Så kan du tenke over det

Skrevet

Alt for tidlig.

Anonymous poster hash: 7db92...4fa
  • Liker 2
Skrevet

Om du føler det er rett, så gjør du det :) Her blir det en runde med lilla duker og lys før julpynten kommer opp, og det skjer i helgen :)

Anonymous poster hash: 690b6...7eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...