Gå til innhold

Venninnen min ligger og kliner med type på sofa, jeg får ikke brukt stua.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg deler leilighet med en venninne. Det er stue - kjøkken i ett, og vi har hvert vårt soverom.

Det skjer ofte at når jeg kommer hjem, så ligger de å kliner på sofaen. Jeg syns det er lite hyggelig, fordi jeg ønsker å lage middag uten å føle at jeg forstyrrer de.

Venninnen min blir itillegg irritert på meg akkurat som om hun mener at jeg forstyrrer de ...

Jeg har ikke klart å si at de må gå på soverommet sitt om de skal holde på sånn og ligge utover sofaen - heldigvis har de klær på, da!

Men hun må da skjønne selv at hun ikke kan holde på slik?

Anonymous poster hash: 296eb...e43
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg deler leilighet med en venninne. Det er stue - kjøkken i ett, og vi har hvert vårt soverom.

Det skjer ofte at når jeg kommer hjem, så ligger de å kliner på sofaen. Jeg syns det er lite hyggelig, fordi jeg ønsker å lage middag uten å føle at jeg forstyrrer de.

Venninnen min blir itillegg irritert på meg akkurat som om hun mener at jeg forstyrrer de ...

Jeg har ikke klart å si at de må gå på soverommet sitt om de skal holde på sånn og ligge utover sofaen - heldigvis har de klær på, da!

Men hun må da skjønne selv at hun ikke kan holde på slik?

Anonymous poster hash: 296eb...e43

Hun burde skjønt det, men her har du ikke noe valg. Prat med henne på tomannshånd når typen ikke er der og si det. Det er tydelig at hun mangler en sosial sperre.

• Liker 3
Skrevet

Du har ikke noe annet å gjøre enn å snakke med henne og fortelle henne hvordan du opplever det. Men kanskje hun ikke ville ha opplevd det på samme måten hvis hun var i din situasjon? Da har hun kanskje en antenne som ikke er ladet opp?

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde smelt litt ekstra med skapdører og satt på kjøkkenvifta på fullt :-P Dere bor da sammen og du har like mye rett til å være der som ho:p Ho får komme seg inn på soverommet, bak lukket dør :)

Anonymous poster hash: 1b83b...3fc
  • Liker 4
Skrevet

Jeg ville bare sagt: "Skal fyre opp middag, så da blir det litt støy her."

Skrevet

Normal høflighet tilsier at man tar med seg det grøvste av privatlivet sitt inn på eget rom og praktiserer der. Du har rett til å si pent i fra ts. :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...