Gå til innhold

Tok bilder av meg i skjul!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på besøk hos en kompis her om dagen og vi drakk noen øl og spilte god musikk. Mens jeg satt med pcen og kikket gjennom spillelisten satt han og fiklet med mobilen sin.

I ettertid stusser jeg på disse klikkelydene som kom fra mobilen med jevne mellomrom og lurer nå på om han tok bilder av meg i smug?

Jeg var fullt påkledd og anstendig så jeg er ikke redd for at bildene skal bli misbrukt men det føles merkelig og nesten litt ekkelt.

Har hatt en liten mistanke en stund nå om at han har mer enn kameratslige følelser for meg men jeg har bare avfeid det som sprøyt.

Ville du sagt noe om det skjedde med deg?

Hilsen en undrende kvinne.

(Vi er begge single så derfor opprettet jeg tråden her)

Anonymous poster hash: b37f1...0ec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han satt og tok Snapchat bilder av seg selv.

• Liker 4
Skrevet

snapchat er populært for tiden. så vil tippe at det var det jeg :P

men for al del, kan jo være at han ville ha bilde av deg :)

Anonymous poster hash: d5282...143
Skrevet

Kanskje han satt og tok Snapchat bilder av seg selv.

Det tenkte jeg også på først men da var i såfall kameraet snudd feil vei og måten han satt på gjorde at jeg måtte ha kommet på bildene.

Anonymous poster hash: 745a3...d9a

Skrevet

Forresten: Snapchat er ve mest brukt av ungdommer? Eller?

Skrevet

Hvis mobilen hans har kamera på begge sider så kan han ha tatt bilder av seg selv, men hvis den kun har kamera på baksiden og baksiden var vendt mot TS så tok han ikke bilder av seg selv. Kanskje han tok bilder av hele gjengen der og ikke bare deg TS.

Anonymous poster hash: 07942...9d7

Skrevet

Det var bare vi to der :)

Skrevet

Forresten: Snapchat er ve mest brukt av ungdommer? Eller? Anonymous poster hash: 745a3...d9a

Jeg har mange venner i 30-årene som bruker snapchat

Skrevet

Det var bare vi to der :)Anonymous poster hash: 745a3...d9a

Han kan allikevel ha tatt bilde av seg selv om mobilen har kamera på forsiden og. Men hvorfor ikke spørre han? Er han som har svaret.

Kanskje bildene var til facebook el instagram

Skrevet

Hvorfor spør ikke folk hverandre istedenfor å gå ut på et forum for å spørre der?

Du kunne jo bare ha spurt ham om hva han drev med, eventuelt reist deg og gått bort og sett.

Anonymous poster hash: 5ea8b...505

Skrevet

I ettertid stusser jeg på disse klikkelydene som kom fra mobilen med jevne mellomrom og lurer nå på om han tok bilder av meg i smug?

(...)

Ville du sagt noe om det skjedde med deg?

Hvis dere er i en vennegjeng burde det ikke være så fryktelig vanskelig å få tatt bilde av deg hvis han gikk inn for det. Det pleier å være vanlig å dra frem mobilkamera og ta bilder både titt og ofte, fremfor å ta bilder i smug av en venninne som er fullt påkledd. Synes det virker mer sannsynlig at han har tatt selfies.

Om noen venner hadde laget «klikkelyder» i nærheten av meg hadde jeg ikke antatt at de hadde tatt bilde av meg. Hadde jeg vært nysgjerrig, så hadde jeg heller ikke tatt fem øre for å spørre om de snappet eller om de tok bilder, fremfor å sitte og spekulere i det for meg selv.

Skrevet

Han kan allikevel ha tatt bilde av seg selv om mobilen har kamera på forsiden og. Men hvorfor ikke spørre han? Er han som har svaret.

Kanskje bildene var til facebook el instagram

Jeg får bare la det fare denne gangen for jeg har ikke så lyst å spørre rett ut. Selv om magefølelsen sier at det var meg han tok bilder av. Jeg skal være mer oppmerksom neste gang vi treffes.

Da jeg først begynte å tenke på dette måtte jeg le litt, for jeg er overhode ikke fotogen i det hele tatt. :fnise:

Skrevet

Hvorfor spør ikke folk hverandre istedenfor å gå ut på et forum for å spørre der?

Du kunne jo bare ha spurt ham om hva han drev med, eventuelt reist deg og gått bort og sett.

Anonymous poster hash: 5ea8b...505

Dette skjedde for noen dager siden og begynte å tenke på dette i dag.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

Hahahahahaha

Anonymous poster hash: a4c39...483

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...