Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor?

Hva tror du han løy om?

Anonymous poster hash: 2d977...1e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva SKJER med store og SMÅ BOKSTAVER?

• Liker 8
Skrevet

"Neida, ta den siste sjokoladebiten du. Jeg er mett jeg..."

;-)

• Liker 4
Skrevet

Jeg sa jeg ikke hadde så store smerter som jeg hadde etter en operasjon. STOR eller liten løgn?

Skrevet

Han klaget over at jeg stjal fra smashen hans, så jeg sa "bare ta resten du, jeg har ikke lyst på mer :)"

Egentlig så hadde jeg lyst på alt :P

Anonymous poster hash: 0918a...e53
  • Liker 4
Skrevet

"Jeg kan godt ta det jeg, altså" om kjøkkenryddingen. Absolutt ikke lyst. Men såpass kjenner han meg, at nå er han i full sving mens jeg nyter et glass rødvin. :)

Skrevet

Julegaven hans. Han er tidenes nysgjerrigper og har en egen evne til å dra ting ut av meg. Så da ble det en liten hvit løgn!

Gjest Hyssingen
Skrevet

At det var hunden som prompet under teppet.... :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Er vel eksen nå da, men bor sammen enda... "Jeg har alltid elsket deg"........

Skrevet

"Nei, denne var ikke dyr, den var faktisk gratis, for jeg fikk sånn gavekort siden jeg har handla der for så og så mye forrige gang skjønner du. Nei, det er helt vanlig det. Neida, jeg har betalt den regninga forrige uke jeg."

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Om at jeg ikke brukte såå lang tid på å strikke det skjerfet han fikk, når sannheten er at jeg har brukt evig lang tid og jeg strikka så mye at jeg fikk vondt i hendene

Edit: Tror ikke han har løyet til meg om noe. Han har ingen grunn til det og så er han veldig ærlig :)

Endret av avocadoen
Skrevet

Om at jeg allerede hadde spist middag. Hadde ikke det, men var lat og lot heller han steke seg frossenpizza mens jeg spiste yoghurt :D Han tror det var desserten min.

Anonymous poster hash: 14b7d...4ef
  • Liker 1
Skrevet

At jeg ikke var utro da hun spurte meg rett ut om dette for et par år siden.

Vet ikke helt om det er løgn enda da, men. Fikk en handjob hos en gammel venninne for 5 år siden. Vi var begge snydens og sanseløs fulle. Det varte i ca. 1 minutt, og jeg ble slapp og kom ikke engang. Husket det knapt nok dagen etterpå. Dagene etterpå hadde jeg veldig dårlig samvittighet, men har klart å legge det bak meg og anser det egentlig ikke for å være noe alvorlig, men skal selvsagt aldri skje igjen.

Anonymous poster hash: 96443...c38
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Irrlys, mod

Skrevet

"Neida vennen, jeg kjøpte ikke lunch i dag. Jeg spiste mine tørre, kjedelige knekkebrød som jeg tok med hjemmefra". Rett og slett fordi jeg var for sliten for talen om at jeg måååå slutte å bruke penger på lunch når vi har såå mye mat hjemme som kan spises. Sorry, men den frister bare ikke... :fnise:

Sist han løy til meg? Det er jeg faktisk ikke sikker på. Er vel noe, jeg er bare ikke smart nok til å gjennomskue ham ;)

Skrevet

At jeg ikke var utro da hun spurte meg rett ut om dette for et par år siden.

Vet ikke helt om det er løgn enda da, men. Fikk en handjob hos en gammel venninne for 5 år siden. Vi var begge snydens og sanseløs fulle. Det varte i ca. 1 minutt, og jeg ble slapp og kom ikke engang. Husket det knapt nok dagen etterpå. Dagene etterpå hadde jeg veldig dårlig samvittighet, men har klart å legge det bak meg og anser det egentlig ikke for å være noe alvorlig, men skal selvsagt aldri skje igjen.

Anonymous poster hash: 96443...c38

Kan (nesten) garantere deg att dama di blir å syns det er alvorlig.

Siste løgn her, var på om jeg hadde spist middag. Svarte nei, og nevnte ingenting om kyllinglårene på tur hjem fra jobb.

Anonymous poster hash: 1f4f8...d31

Skrevet (endret)

Jeg også sagt "Jeg fikk den gratis" :ler: Jeg klarte ikke holde maska da han ba meg se inn i øynene hans, måtte le, så han skjønte at det ikke var sant.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet

"Synes bare du blir tynnere og tynnere jeg ;)"

Anonymous poster hash: 2d977...1e5

Skrevet

"neida bare skru over på en annen kanal du, er ikke så interessert i den serien uansett"

Anonymous poster hash: df4a5...c07
Skrevet

"jada, jeg vet hva det er fornoe!" Ingen anelse om hva han prata om, men vil virkelig ikke høre en times forklaring akkurat nå.. :)

Han er generelt veldig ærlig, men har sikkert dratt en spansk en, eller to, i det siste. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...