Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gode forslag til konf.presang til jenter rundt 300 kr?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

smykker er jo fint, men det får man kanskje veldig mye av.

gavekort på H&M er jo alltid en kjekk gave for jenter.

eller produkter fra parfymerier.

jeg villle gått for gavekort på H&M. da kan hun kjøpe seg hva hun vil, og jenter i den alderen er jo gjerne opptatt av klær og sminkeprodukter.

Gjest GreenSky
Skrevet
smykker er jo fint, men det får man kanskje veldig mye av.

Ikke nå lenger, nå går det mest i penger. Søstera mi fikk to smykker (det ene fra meg), resten penger. Jeg tror derfor smykke er en god ide. :-)

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg fikk to armbånd, en ring og et smykkeskrin da jeg konfirmerte meg for tre år siden, så det er ikke så veldig vanlig med smykker til konfirmasjonen mer.

Jeg synes smykke er en god ide jeg.

Skrevet

Syns også smykke hørest bra ut. jeg ble veldig glad for smykkene jeg fikk i min konfirmasjon og bruker mange av dem ennå. derimot er det kanskje lurt å finne ut hvordan smykker jenta liker?

Skrevet

Gavekort fra H&M til konfirmasjonen!!??? Jeg ville foreslå noe litt mer "eksklusivt og varig" enn ett eller annet skvip fra en billigkjede iallfall!

En jeg er fadder til konfirmerte seg på lørdag. Jeg fant fram en gammel tegning som han hadde laget da han var liten, scannet den inn + fikset på de solfalmede fargene, hull fra tegnestift osv. og fikk den rammet inn. I tillegg fant jeg et veldig søtt bilde av ham fra da han var liten -lagde det om til sort/hvitt og fikk det også rammet inn. I tillegg skrev jeg et lite brev til ham + han fikk "Den lille prinsen" som er en nydelig bok med masse visdom det kan være nyttig å ta med seg.

Ellers er smykker eller evt. gavekort på smykker en god ide. Her hvor jeg bor er det mulig å kjøpe gullbarrer hos gullsmeden -funker på samme måte som gavekort bare at det er litt kulere enn bare et helt ordinært gavekort.

Nelle :)

Skrevet

Likte det du hadde gjort, Nelle! Vi pleier å gi Den lille prinsen i dåpsgave, synes den er så utrolig fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...