Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på desperat leting etter store poser av gråpapir med håndtak i hemp el. Trenger poser som er ca. 30x40x10cm, og det har vist seg vanskelig.

Har lett land og strand (og eBay og Etsy) rundt uten å finne noe hos butikker og leverandører som selger til privatpersoner.

Noen som vet hvor jeg kan finne noe slikt?

Anonymous poster hash: 04f19...81e
Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Hampehandtak er nok vanskeleg å finne. Dei fleste eg har sett er med tvinna papirhank.

Skrevet

Prøv på Søstrene Grene. Jeg kjøpte noen papirposer i ca den størrelsen der i helgen, med Tvinnet brunt papirhåndtak, men ser ut som hemp!

Skrevet

Det holder at håndtakene likner på hemp :) Prøver Grene.

Skrevet

Har du sett på Epla? Finner du ikke akkurat sånne du vil ha, kan det godt hende at noen vil lage på bestilling.

Anonymous poster hash: 0f3eb...8d6
Skrevet

Jeg har sjekket Epla også. Fant ikke noe som lignet en gang.

Hvis jeg skal ha håndlaget kan jeg like gjerne gjøre det selv.. hadde bare håpet å slippe å bruke tid på det også akkurat nå like før jul. :tree:

Gjest navnelapp
Skrevet

På norsk heiter det forresten hamp. Som i hampetau. :)

• Liker 1
Skrevet

Grammatikkmafiaen bidrag tas til etterretning. Ikke at jeg har søkt etter hemp på verken norsk eller engelsk, siden hovedsaken er at håndtakene ligner på tau.

Søstrene Grene hadde tre poser igjen i passe størrelse. I lysegrønn. Ikke helt det jeg var ute etter :fnise:

Gjest navnelapp
Skrevet

For korrekte søk har rettskriving ei sentral rolle, gramatikken er mindre viktig. :)

Skrevet

Det heter forresten grammatikk på både bokmål og nynorsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...