Elibo Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Min kjære 3-åring har tisset i skapet (!) under vasken på badet. Jeg har skrubbet og vasket men synes fortsatt det lukter urin. Hvordan i all verden skal jeg få dette bort?? Jeg kan ikke ha håndklær i skapet når det lukter sånn.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Vask med eddik! Anonymous poster hash: df94b...40a
Gjest Allergikeren Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Signerer den anonyme over meg En spiseskje eddik 7% i vaskevannet. Jeg har også en sprayflaske med 2 deler 7% eddik og 3 deler vann som blir flittig brukt til mye. Svetteflekker på klær rett før de hives i vaskemaskinen, holde kattene unna, fjerne kattetisslukt, hurtigvask av kraner eller benken på kjøkkenet ...
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Eddik og sitron gjør susenAnonymous poster hash: aee6d...b07
Gjest Funky Punk Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Eddik er vidundermiddel nr.1 Har dyr som har et uhell her og der, og eddik i varmt vann gjør alltid jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå