Gå til innhold

Liker alle menn fotball.

Saturn

Liker alle menn fotball  

2 stemmer

1. 1. Liker alle menn fotball

• Jeg har mann som elsker fotball
      11
    • Jeg har mann som hater fotball
      29
    • Jeg er mann og elsker fotball
      6
    • Jeg er mann og hater fotball
      4

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har en kjæreste som er relativt glad i fotball og som regel drar på hjemmekampene til laget "sitt", jeg blir med enkelte ganger, fordi jeg egentlig syns fotball er en artig sport å se på, men jeg må innrømme jeg ikke alltid gidder å bli med og se Strømsgodset taper :ler:

Ellers er jeg gjerne med på landskamper, skal innover og se Norge-Wales til torsdagen, noe jeg gleder meg til. Ekstra morsomt er det å se kvinnelandslaget og, selv om jeg veit det ikke er alle som er enig med meg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dessverre

Personlig skulle jeg ønske alle menn var som homoene for det er så kjeeedelig med fotball!

Jeg styrer bevisst unna sprts-/fotball gutter når jeg skal date nye menn. Ingen ting er verre enn menn som ser sport på TV, eller ennå mer grusomt: sankker om sport!!

Det er harry, primitivt, vulgært, lavkultur og enkelt.

:-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater blir vel litt volsomt og si, men sambo er ikke veldig intressert i

fotball. Han kan se en landskamp i ny og ne, men ser generelt lite

på fotball (og annen sport) på tv. Det hender at han blir med kompiser

og ser en kamp, men det tror jeg er mer for det sosiale og ølens skyld

enn for sporten som så dan. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Personlig skulle jeg ønske alle menn var som homoene for det er så kjeeedelig med fotball!

Jeg styrer bevisst unna sprts-/fotball gutter når jeg skal date nye menn. Ingen ting er verre enn menn som ser sport på TV, eller ennå mer grusomt: sankker om sport!!

Det er harry, primitivt, vulgært, lavkultur og enkelt.

:-x

hoho, et fint eksempel på "høykulturell" generalisering. Visste du ikke at flertallet av fotballspillerene var homoer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Her i huset er det jeg som er mest interessert i foball, og jeg kan gjerne se en fotballkamp om det er gode og spennende lag som spiller. Men noe mer interessert enn som så er jeg vel ikke. Sambo kan til nød se en fotballkamp dersom det betyr at han kan sitte i sofaen og kose med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min har sett en fotballkamp mindre enn jeg har. Jeg har sett èn så langt i mitt liv, så kan dere regne selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig sort/ hvite alternativer du hadde der da... :wink:

Mannen min verken elsker eller hater fotball, han ser gjerne en kamp med hjemmelaget men ellers er det ikke no spesielt om å gjøre.

Derimot ELSKER han Formel 1.!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavkulturelt fenomen

Det å se på fotball ofte, like det veldig og være fryktelig sportsinteressert er lavkultur og harry.

Takke meg til menn som liker musikk isteden. Sport...det å SE på sport på TV...finnes det noe verre, sier jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest I hate men

Jeg hater menn som gidder å bruke mer enn 1 minutt til å se på sport på TV. Finnes det noe mer rølpete og udannet og ikke minst kjedelig?!!!!

Nei takke meg til menn som ikke gidder å se sport. Fotball = en sex-dreper...husker i mitt forrige forhold...hver gang skulle han se sportssendinger- spesielt på torsdager og i helger...en klar sex-killer for meg hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater menn som gidder å bruke mer enn 1 minutt til å se på sport på TV. Finnes det noe mer rølpete og udannet og ikke minst kjedelig?!!!!

"Udannet og rølpete?" :ler: Da syns jeg faktisk den typen som ligger under bilen/ motorsykkelen hver ledige time er atskillig mindre "dannet". Norge er en sportsnasjon, og interessen for sport på TV finnes i alle samfunnslag! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Å hate noen etter ett minutt synes nå jeg var ganske så udannet og rølpete. Men meg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Derfor

Norge er dessverre en korttenkt sportsnasjon, ja. Nettopp derfor er nordmennene snevre, korttenkte, praktiske, skrikete, feite og tror at verden er som OMO colour- reklame.

Norge mangler kultur i hvordan man lever sammen i et samfunn. Nordmenn mangler etikette, dannelse og stil. Selv Aro og den nye vinen, som pressen har skrytt slik av, eier jo ikke stil. At det går an.

Norge er en nasjon av waanabeees. Da passer kanske fotballen godt inn i alle furu-stuene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TomKrus
Norge er dessverre en korttenkt sportsnasjon, ja. Nettopp derfor er nordmennene snevre, korttenkte, praktiske, skrikete, feite og tror at verden er som OMO colour- reklame.

Norge mangler kultur i hvordan man lever sammen i et samfunn. Nordmenn mangler etikette, dannelse og stil. Selv Aro og den nye vinen, som pressen har skrytt slik av, eier jo ikke stil. At det går an.

Norge er en nasjon av waanabeees. Da passer kanske fotballen godt inn i alle furu-stuene.

Oida, det var da et fryktelig snevert syn. Tipper du er nordmann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Kjedelig fotball

Enig i at fotball er dritkjedelig: verdens beste sovemiddel. Det er jo lavkultur også. :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest detter
Det å se på fotball ofte, like det veldig og være fryktelig sportsinteressert er lavkultur og harry.

Takke meg til menn som liker musikk isteden. Sport...det å SE på sport på TV...finnes det noe verre, sier jeg.

Tja... En som drikker, slår-----> og ser på fotball?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...