AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Er speltlomper et god alternativ til frokost hvis man vil gå ned i vekt? I sammenligning med knekkebrød og brød. Og er gresk yoghurt sunt? Tenker da på den varianten med 2% fett fra synnøve finden. Anonymous poster hash: 21443...22c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 ja Anonymous poster hash: 5b36f...bf6
Løvetanten Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Ikke i mine øyne. Jeg ville kuttet ut brød og kornprodukter helt og valgt den feiteste yoghuren du kan finne. 2
Happyellow Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Er speltlomper et god alternativ til frokost hvis man vil gå ned i vekt? I sammenligning med knekkebrød og brød. Og er gresk yoghurt sunt? Tenker da på den varianten med 2% fett fra synnøve finden. Anonymous poster hash: 21443...22c Hvis du skal virkelig ned i vekt ville jeg spist omelett til frokost noen av dagene. det er masse proteiner i egg og det er supert for metthetsfølelsen.. sleng oppi paprika så har du masse c- vitamin og hvis du vil ha et sykt magert yoghurtaktig produkt bør du prøve mager kesam, mager vaniljekesam ( mer proteiner enn vanlig vanilje kesam!! :D ) og masse epler er bra.. og rugsprø er lite kcal men mye fiber og god metthetsfølelse masse vann er også bra.. :D listen er lang.. men prøv å tenk litt ut av boksen.. prøv også havregrøt med bær til frokost.. tilsett litt proteinrike gresskar frø eller kjærner eller hva det er.. maaange muligheter sjekk på nettet!
Redbull Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Ikke i mine øyne. Jeg ville kuttet ut brød og kornprodukter helt og valgt den feiteste yoghuren du kan finne. Enig 1
smartjente Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 HVILKE BUTIKKER FÅR MAN KJØPT SPELTLOMPER PÅ?
Banan Skrevet 27. november 2013 #7 Skrevet 27. november 2013 Speltlomper er inneholder faktisk ikke så lite kalorier som først antatt. Før var næringsinnholdet 130 kcal pr. 100 g, men de var feilmerket, så for et par måneder siden ble de satt opp til 190 kcal. Da er plutselig næringsinnholdet likt som hele vanlige lomper. Speltmel skal visst nok være bedre enn vanlig hvetemel da, men uansett. Ikke at det har så mye å si, men for folk som er på diett så utgjør det en del. Jeg spiser både speltlomper og vanlige lomper, men for å svare på spørsmålet ditt om speltlomper er bra for å gå ned i vekt, må jeg si at alt kommer an på ditt totale kaloriinntak. I forhold til brød og knekkebrød kommer det an på hvilken type brød/knekkebrød du spiser og hvor mange. Det handler fortsatt om antall kcal. Du må selvsagt ligge i underskudd for å gå ned i vekt.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2013 #8 Skrevet 29. november 2013 HVILKE BUTIKKER FÅR MAN KJØPT SPELTLOMPER PÅ? Du trenger ikke å "skrike" Det varierer faktisk litt ut i fra hvor i landet du befinner deg har jeg funnet ut. Men prøv Rema og Meny. Anonymous poster hash: 6a66c...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå