AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Del Skrevet 27. november 2013 Hva er sett på som "mye", uten dokumentert årsak? Hvor mye har du til nå/hadde? Anonymous poster hash: 26334...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #2 Del Skrevet 27. november 2013 Det er ingen grense på hvor mye fravær man kan ha, så lenge lærer har grunnlag for å sette karakter skal ikke fravær påvirke noe som helst. Å operere med en prosentgrense på fravær er ikke lov i følge opplæringsloven. Jeg hadde veldig mye fravær på videregående på grunn av både sykdom og organisasjonsarbeid, men har ikke hatt noen problemer med å få jobb pga dette. Anonymous poster hash: 30952...bde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #3 Del Skrevet 27. november 2013 Og dette går ikke ut over stipend heller? -TS Anonymous poster hash: 26334...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #4 Del Skrevet 27. november 2013 Og dette går ikke ut over stipend heller? -TS Anonymous poster hash: 26334...8bb Jeg er ganske sikker på at det eneste som kan gjør at man mister (deler av) stipendet, er at man ikke får karakter i et fag. Men sjekk med lånekassen, jeg kan ta feil. Anonymous poster hash: 30952...bde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #5 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg er ganske sikker på at det eneste som kan gjør at man mister (deler av) stipendet, er at man ikke får karakter i et fag. Men sjekk med lånekassen, jeg kan ta feil. Anonymous poster hash: 30952...bde Tusen takk :-) -TS Anonymous poster hash: 26334...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 27. november 2013 #6 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg hadde 33 dager første året, 21 dager andre året og 54 dager tredje året, jeg gikk ut med 4,5 eller 6 i alle fag, men på 54 dager begynte grunnlaget for å sette karakterer å bli veldig lite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #7 Del Skrevet 27. november 2013 Mer enn 5 dager eller 10 timer sees på som mye på min skole. Anonymous poster hash: afbd1...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå