AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Hva er det du ser for deg som et ideelt forhold? Ikke ta hensyn til partner eller samfunnets syn på saken. For meg så er det å finne en å bo sammen med (helst ikke i samme boligenhet, men veldig nært). Bestevennforhold med godt sexliv og muligheten til å gå utenfor. Tror ikke jeg vil ha barn.Anonymous poster hash: 657c0...210
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Gå utenfor??! Her: Være veldig nære og ærlige, helt trofast, ikke ha noen som helst usikkerheter på det området. Flere barn, hunder, hester. Mer tradisjonelt enn den moderne greia med at man skal ha så mye frihet. Familien og parforholdet som sentrum. Anonymous poster hash: 953fb...5cf
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 En ideell situasjon for meg vil være å være sammen med en mann som er min bestevenn, men som jeg elsker og som elsker meg tilbake - til tross for mine utfordringer. Vi bor sammen, men har hvert vårt soverom, og har ikke sex. Vi har felles interesser og politisk syn, og kan diskutere og snakke om disse tingene uten å krangle. Vi er enige om at vi ikke ønsker barn. Anonymous poster hash: 83c53...3e3
Gjest Raindrops Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Følelsesmessig monogamt forhold der begge er like innstilt på å investere i forholdet for å få det til å vare. Et fantastisk sexliv som er delvis åpent, delvis lukket. Definivt barn, kjærlighet, vennskap, felles husstand og den A4-pakka. Ikke spesielt radikalt egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå