Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er noen her inne som har greie på sånt jeg... Men jeg og samboer er prøvere. Vi har prøvd i over 1 år nå, men ingenting skjer. Men i natt så drømte jeg en drøm som jeg nesten trodde var sann selv da jeg våknet og visste at jeg hadde drømt.. Jeg drømte at jeg tok en graviditetstest, og den viste positiv. Vi ble så glade i denne drømmen. For det er noe vi har ønsket oss lenge, men så er de jo det at jeg blir så skuffet hver gang jeg ikke er gravid. I det siste har jeg ikke tenkt på det, fordi jeg vil ikke stresse meg opp. Vil bare ta det som det kommer uansett hvordan det er for både meg og samboer. Men litt vanskelig når du drømmer sånne drømmer.. Pleier å få mensen 3-6 dager før mensen kommer, fordi den er uregelmessig, men ut i fra sist gang jeg fikk mensen, skulle den ha enten kommet i går, i dag eller i morgen. Husker ikke helt. Men syns det er litt rart på tanke om at jeg pleier å få den før, og når jeg gjør. Merker jeg det i korsryggen før det kommer. Og jeg merker ingenting. Kan også si det at jeg testet meg den 20.11. Den var negativ. Men kan det være for tidlig mon tro?

Ikke vet jeg, eneste jeg vet nå er at jeg ikke har råd til en test, pga trang måneden. Så burde jeg få fikset meg en test hvis ikke mensen kommer i morgen?

Anonymous poster hash: 6da36...0fd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal vente et par uker. Kan være for tidlig nå.

Lykke til! :)

Skrevet

Synes du skal vente et par uker. Kan være for tidlig nå.

Lykke til! :)

Fikk mensen i stad. Så får fint vente til neste mnd å prøve da. :-)

Anonymous poster hash: 6da36...0fd

Skrevet

Kan jo hende du drømte du fikk positiv test på grunn av at det ligger i underbevisstheten din at du vil ha barn:)

Anonymous poster hash: 7303b...ab1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...