Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Skuffet
Skrevet
Groupies er noe helt annet. Det er et fenomen og ikke representativt for norske kvinner.

Thailandske kvinner vil i hvert fall ikke krangle med deg, ikke gi deg noen utfordringer, og vil smile og være blid selv om hun hater deg, så lenge du forsørger henne og familien - og hvis du vil ha det sånn, så gjerne for meg. Jeg for min del ville i hvert fall hatt en mann som så meg som likeverdig, og som kunne ta en diskusjon eller krangel med meg uten å miste livsgnisten av den grunn...

Har hatt Thailansk kjæreste før jeg....kan fortelle deg at vi kunne diskutere som bare det....tror norske kvinner generelt sitter inne med litt gammel informasjon vedrørende dette. Det som er fint med thailandske damer er religionen deres, buddhismen. Den gjør at de er SUPERTROFASTE, når de er i et forhold (Selv om det selvfølgelig også finnes unntak der også) Til informasjon så kan jeg fortelle deg at også thailandske damer sier ifra....

Videoannonse
Annonse
Gjest Skuffet
Skrevet
Jeg har gitt opp norske damer for lenge siden.  

Genrelt/stort sett (med noen unntak) er norske damer kraftige, fete, bulkete, runde, traktorlesbete-utseende med kortere hårsveiser. De kler seg stygt og ufeminint. Motebladene Mag og In og Det Nye har rett og slett ikke tipset dere bra nok!  

Norske damer er lite sensuelle, mystiske og tiltrekkende. de er rett på sak, frekke og opptatt av å vise at de vil ha seg....ikke noe særlig for en mann. Norske damer er billige, fordi de har ingen hemninger når det gjelder å ha seg: de er klare anytime.  

Norske damer er ufine og fete. Og de smiler altfor lite og går altfor lite i høyhelte sko, drakter, trange klær. Dessuten ser de ut so mintetkjønn og er så opptatt av den likestillingen sin. I andre land snakker man ikke så mye om likestilling fordi den blir tatt som en selvfølge.  

Takke meg til italienske og spanske blide jenter som er feminine og oppfører seg som ekte jenter.  :) Damer som får oss menn til å føle oss som menn :wink:  

Christian

Bra jeg har noen med meg her....Hva med Brazilianske damer....eller damer fra Venezuela....de er også deilige....og vet hvordan de skal behandle menn....

Gjest TomKrus
Skrevet

Bra jeg har noen med meg her....Hva med Brazilianske damer....eller damer fra Venezuela....de er også deilige....og vet hvordan de skal behandle menn....

Du bør nok ha et bra utseende å fare med hvis du skal ha draget på brasilianere, for de er skikkelig forfengelige. Så er sixpacken i orden ta deg en tur dit.

Gjest Skuffet
Skrevet

Du bør nok ha et bra utseende å fare med hvis du skal ha draget på brasilianere, for de er skikkelig forfengelige. Så er sixpacken i orden ta deg en tur dit.

Var i Rio i 2000....supert det....traff noen der....meget bra

Skrevet
Norske kvinner er uinteressante!!!

*De krever for mye - Gir for lite tilbake.

*De kan ikke flørte, selv om de tror de kan det.

*Alle liker samme type mann - altså idealmannen.

* De tror de er så avanserte og perfekte i senga.

*De er på verdenstoppen i å være utro.

*De har sett for mye amerikansk såpe - og tror livet er deretter.

Nei takke meg til utenlandske damer!!!

Er det rart det har eksplodert i antall giftemål med f eks russiske, Thailandske kvinner.

Hilsen skuffet

Bra emne. Er enig (med noen unntak) norske kvinner er noen vulgære "horer"

De har ikke skjønt det i det hele tatt! Likestilling my ass.

Bent

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal vedde ganske mye på at Gitt opp norske damer er en av de feite, øldrikkende mennene med fett hår som sitter og prumper i sofaen og ser på Baywatch mens de gliser med de gule tennene sine og kritiserer babe-ene for at de er litt bred over hoftene, men som mener at hun ellers er akkurat hans type.. :o

Skrevet
I andre land snakker man ikke så mye om likestilling fordi den blir tatt som en selvfølge.

En av dagens fulltreffere... :hoho:

Hvis du sjekker opp noen levekårstatistikker, vil du finne ut at Norge er et av, om ikke det landet i verden som har kommet lengst med hensyn til likestilling.

Hvis det finnes noe sted i verden hvor likestilling kan bli "tatt som en selvfølge", er det altså her. Nei, det er nok helt andre grunner til at damer fra Thailand ikke snakker så mye om likestilling :wink:

Gjest anneline
Skrevet

Jeg kjenner en kar som har giftet seg Russisk, og det går bare lekkert!

Russiske damer er som kjent meget nøye på klær og utseende, så nå ser han faktisk skikkelig ut, og det er helt slutt på skitne umoderne gamle skjorter og joggebukser. Han er alltid i topp mote nå, ren og pen til enhver tid. Det er ikke snakk om å gå i butikken engang uten å kle seg skikkelig, for det er en del av det typisk Russiske; de kler seg alltid i sine beste klær når de er utenfor sin private sfære. Han er ofte med kona på parfymeri, ettersom sjalusi nesten er en kunstform i det russiske kjærlighetsliv, og det er ikke snakk om at opptatte gifte menn skal svinse for meget på egenhånd. Hvorfor skal de liksom det? Han må dessuten kjøre henne alikevel.

Inviterer han ikke henne ut på et penere spisested minst en gang pr uke blir det et hurlumhei av en annen verden, ettersom hun da mener han ikke elsker henne osv osv.

Russiske kvinner er ganske romatisk krevende, og det er ikke uten grunn at du ser små blomsterbutikker for hver 5 meter når du er i Russland, så han er nå blitt en god kunde hos interflora.

På den annen side lager hun all maten (det tok sin tid før han ble helt vant til det ukrainske kjøkken) og bestemmer alt hjemme (hvilke møbler og hvilken tv og hvor sokkene skal ligge), tar all husvask og hun bruker dyr leppestift hver dag (du aner ikke hvor merkeorienterte de russiske damene er før du har raidet et parfymeri med dem).

Nå skal hun snart ut i jobb (hun har en meget flott og høy udanning), og hun er praktisk nok anlagt til å skjønne at de tjener mer på at han f.eks blir hjemme hvis de skal ha barn, fordi hun kommer til å tjene endel mer enn ham når hun først kommer seg i gang.

Hun har virkelig fått skikk på ham, til den grad at hun nå bare omtales som 'trollet' (av ham!), men det tør han selvfølgelig ikke å si mens hun er tilstede...

Gjest GreenSky
Skrevet

Har hatt Thailansk kjæreste før jeg....kan fortelle deg at vi kunne diskutere som bare det....tror norske kvinner generelt sitter inne med litt gammel informasjon vedrørende dette. Det som er fint med thailandske damer er religionen deres, buddhismen. Den gjør at de er SUPERTROFASTE, når de er i et forhold (Selv om det selvfølgelig også finnes unntak der også) Til informasjon så kan jeg fortelle deg at også thailandske damer sier ifra....

:klø: hva i all verden har buddhisme med trofasthet å gjøre???

Gjest GreenSky
Skrevet

Men skuffet, hvis du mener at norske damer ikke er noe for deg, så hold deg unna dem, da. Foreslår at du fra nå av kun konsentrerer deg om de utlenlandske. :roll:

Gjest Embla s
Skrevet

Til "Skuffet" og Christian" og alle andre mannlige gjester i denne tråden: Jeg tror rett og slett ikke norske kvinner er interessert i slike som dere, dere gir uttrykk for et forferdelig kvinnesyn, og jeg tror ikke noen kvinne (norsk, thailandsk eller russisk) trives med menn som ser så ned på en fordi man tilfeldigvis er kvinne. Hvis de thaidamene etc som dere syns er så fantastiske kunne velge mellom en mann med deres holdninger og en mann med litt sunnere og mer menneskelig syn på kvinner, er jeg ikke i tvil om hva de ville valgt. De færreste kvinner syns det er noe stas å være objekt i lengden..

Syns egentlig dette er en ekkel tråd, det er massevis av lykkelige og gode forhold mellom norske menn og damer fra både her og der, ikke alle thaidamer er underdanige nikkedukker som velger mann pga penger, selv om han er norsk!

Gjest GreenSky
Skrevet
Til "Skuffet" og Christian" og alle andre mannlige gjester i denne tråden: Jeg tror rett og slett ikke norske kvinner er interessert i slike som dere, dere gir uttrykk for et forferdelig kvinnesyn, og jeg tror ikke noen kvinne (norsk, thailandsk eller russisk) trives med menn som ser så ned på en fordi man tilfeldigvis er kvinne. Hvis de thaidamene etc som dere syns er så fantastiske kunne velge mellom en mann med deres holdninger og en mann med litt sunnere og mer menneskelig syn på kvinner, er jeg ikke i tvil om hva de ville valgt. De færreste kvinner syns det er noe stas å være objekt i lengden..

Syns egentlig dette er en ekkel tråd, det er massevis av lykkelige og gode forhold mellom norske menn og damer fra både her og der, ikke alle thaidamer er underdanige nikkedukker som velger mann pga penger, selv om han er norsk!

Godt sagt, Embla!

Skrevet

Er ikke det flott da dere gutter at dere er så forskjellige individer.

Synest det er helt greit jeg at dere fortrekker utenlandske jenter, når en tenker på hvor mikroskopisk promille sånne med deres meninger utgjør

av den mannlige delen av Norges befolkning.

Sånn som det høres ut, så virker ikke det som om dere med de kvinneidealene blir et savn blant norske oppegående jenter.

Lykke til med søket av den utenlandske kvinne i ditt liv....

Må få legge til at det første som slo meg var at du lever nok i feil tid,

du skulle kanskje vert satt på denne jord før JANTELOVEN var påtenkt.

Gjest Oslo-mann
Skrevet

Nå må dere slutte å være så hårsåre da jenter. Det er et par poeng her.

Dette er selvfølgelig satt på spissen av innlegger, men det er helt på det rene at endel utenlandske kvinner ler av norske damer når det gelder oppførsel. I Norge så snakker vi om å gjøre en ting, før vi gjør det. Dere kvinner har en tendens til å snakke ihjel emnet før dere gjør noe med det.

Vi er eksperter til å prate i Norge, enten det er om sex eller politikk eller noe annet. Men vi er ikke eksperter til å gjøre noe med det. Men vi

trenger ikke alltid være enige, det er lov å ha meninger da!

Hilsen Oslo-mann :)

Gjest Daniel
Skrevet

Du har IKKE gjort hjemmeleksa di! Gå på en av søkemotorene(Kvasir,Yahoo osv) søk på buddhisme - trofast, så ser du at en av hovedreglene er trofasthet:

BUDDHISME. Buddhismens ... om å være trofast (bonum fidei); at ekteskapet skal være uoppløselig (bonum sacramenti). :tunge1:

Gjest Skuffet
Skrevet

Hei! Jeg tror du har misforstått meg totalt....har ikke dårlig kvinnesyn jeg....jeg elsker kvinner....men bare ikke de norske(selv om det selvfølgelig finnes unntak) Den jeg setter høyest i verden er datteren min(med norsk mor) Hun er 12 år....jeg prøver å oppdra henne på en best mulig måte, verdier osv....håper hun formes litt unorsk....og at hun ikke blir som en jeg beskriver her.

Skuffet

Skrevet
Skal vedde ganske mye på at Gitt opp norske damer er en av de feite, øldrikkende mennene med fett hår som sitter og prumper i sofaen og ser på Baywatch mens de gliser med de gule tennene sine og kritiserer babe-ene for at de er litt bred over hoftene, men som mener at hun ellers er akkurat hans type..  :o

:ler::tunge1:

Gjest Morten
Skrevet
Er ikke det flott da dere gutter at dere er så forskjellige individer.

Synest det er helt greit jeg at dere fortrekker utenlandske jenter, når en tenker på hvor mikroskopisk promille sånne med deres meninger utgjør

av den mannlige delen av Norges befolkning.

Sånn som det høres ut, så virker ikke det som om dere med de kvinneidealene blir et savn blant norske oppegående jenter.

Lykke til med søket av den utenlandske kvinne i ditt liv....

Må få legge til at det første som slo meg var at du lever nok i feil tid,

du skulle kanskje vert satt på denne jord før JANTELOVEN var påtenkt.

Må nok si at jeg tror det er flere enn du aner, som sier seg enig eller delvis enig med innlegger på denne tråden! Gikk oppover Karl Johan idag, og da er det normalt å kikke litt. De aller fleste damene jeg gikk forbi - så ned i bakken, eller rett fram. Mitt tips er bruk blikket, vi har jo øyne - hvorfor ikke bruke dem! Bruk munnen til å smile med også, vi har den ikke bare for å kunne snakke!

Ha en fin dag :)

Gjest Anonymous
Skrevet

De mennene som skriver her er nok temmelig bitre. De har ikke sjangs på norske jenter. Man hører bitterheten i hvordan de skriver. Og Morten over her er bitter fordi jentene ikke ser på ham på gaten.. :hoho: Det lyser lang vei hvilke type menn som uttaler seg her..

Gjest GreenSky
Skrevet

Du har IKKE gjort hjemmeleksa di! Gå på en av søkemotorene(Kvasir,Yahoo osv) søk på buddhisme - trofast, så ser du at en av hovedreglene er trofasthet:

BUDDHISME. Buddhismens ... om å være trofast (bonum fidei); at ekteskapet skal være uoppløselig (bonum sacramenti). :tunge1:

Tvert i mot har jeg gjort hjemmeleksa mi. Trofasthet er noe som står høyt i de fleste religioner som jeg har kjennskap til, bl.a kristendom og buddhisme. :tunge1: tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...