Gjest Skuffet Skrevet 10. mai 2004 #21 Del Skrevet 10. mai 2004 :o Og hva er poenget med tråden din, egentlig? Med den holdningen kommer du ikke langt, desverre. Poenget var å sette et tema på dagsorden, som mange menn i Norge føler.... Har da brukt egne og venners erfaringer til å gjøre nettopp det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. mai 2004 #22 Del Skrevet 10. mai 2004 Okay, men jeg tror kanskje at hvis du møter jenter med det utganspunktet, så blir det feil. Det blir en slags selvoppfyllende profeti, om du skjønner. Du forventer at det skjer, og det skjer. Prøv å tenke litt mer anderledes, og oppsøk nye miljøer, få nye impulser. Og for all del, vi har alle forskjellig smak. Hvis du føler at utenlandske jenter er din "greie", så go for it! Du nevnte bl.a russiske jenter, selv har jeg et par russisske venninner, og har møtt en del av vennene deres. Et utrolig hyggelig og åpent folkeslag er min mening. (men igjen - generalisering, ikke sikkert at de få jeg har møtt er representative for russere som folkeslag, men det ser lovende ut. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #23 Del Skrevet 10. mai 2004 Okay, du var på byen og sjekket. EN dame. EN. Og plutselig er alle norske kvinner uinteressante....? Akkurat. Og det heter søpla også, ikke søppla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 10. mai 2004 #24 Del Skrevet 10. mai 2004 Hvis jeg gang på gang på gang fikk de samme negative erfaringene ville jeg valgt å gå i meg selv, jeg, og sett om jeg gjorde noe galt. Alle opplever ikke "kjønnsmarkedet" på din måte, så hva gjør de anderledes/hva er det som gjør dem anderledes? Prøver jeg meg på feil kvinner? Trekker jeg feil kvinner? Hvordan trekke kvinner jeg liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. mai 2004 #25 Del Skrevet 10. mai 2004 Og det heter søpla også, ikke søppla. Ikke i mitt sitat. Det er intern ironi. Hvorfor påpeke det, foresten? Har ingenting med debatten å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skuffet Skrevet 10. mai 2004 #26 Del Skrevet 10. mai 2004 OK, bra svar....men har tenkt igjennom dette allerede....uten å finne svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenker Skrevet 10. mai 2004 #27 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg blir faktisk imponert over innlegg som dette. :bukke: Hvor mange kvinner, både norske og fra alle verdens land, må ikke hovedinnlegger ha prøvd for å komme fram til en slik innsikt? Selv kommer jeg nok aldri fram til noen konklusjon, hverken om menn fra Norge eller menn fra Turkmenistan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 10. mai 2004 #28 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg blir faktisk imponert over innlegg som dette. :bukke: Hvor mange kvinner, både norske og fra alle verdens land, må ikke hovedinnlegger ha prøvd for å komme fram til en slik innsikt? Tja, si cirka 1001 tilfeldig utvalgte kvinner fra hvert land i rette aldersgruppe. Utfra en slik tilnærming kan man få ut en nogenlunde fornuftig statistikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 10. mai 2004 #29 Del Skrevet 10. mai 2004 Det er ikke alltid byen er det mest ideelle stedet å sjekke opp noen med tanker om at det kan bli noe mer. Hvis du har en hobby hvor du treffer mennesker, så kan du kanskje treffe noen der, og da vil de i tillegg ihvertfall dele en interesse med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenker Skrevet 10. mai 2004 #30 Del Skrevet 10. mai 2004 Og så finnes det vel noe sånt som 260 stater i verden (enda flere land)... Et imponerende tall, det må jeg si! Hvor gammel er du egentlig, hovedinnlegger? Siden du har rukket så mye, mener jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skuffet Skrevet 10. mai 2004 #31 Del Skrevet 10. mai 2004 Og så finnes det vel noe sånt som 260 stater i verden (enda flere land)... Et imponerende tall, det må jeg si! Hvor gammel er du egentlig, hovedinnlegger? Jeg er 33 år....tror jeg har ganske bra erfaring....ikke bare fra utelivet, der jeg bl a har jobbet som dørvakt....men også fra chat/nettet, de seneste par årene....og fra venners venner osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. mai 2004 #32 Del Skrevet 10. mai 2004 Norske kvinner er uinteressante!!! *De krever for mye - Gir for lite tilbake. *De kan ikke flørte, selv om de tror de kan det. *Alle liker samme type mann - altså idealmannen. * De tror de er så avanserte og perfekte i senga. *De er på verdenstoppen i å være utro. *De har sett for mye amerikansk såpe - og tror livet er deretter. Nei takke meg til utenlandske damer!!! Er det rart det har eksplodert i antall giftemål med f eks russiske, Thailandske kvinner. Hilsen skuffet Kanskje du rett og slett er sur fordi norske kvinner har kommet langt når det gjelder likeverd og likestilling i forhold til en del andre kvinner? Det du beskriver som typisk for norske kvinner, gjelder da også for veldig mange norske (og utenlandske) menn. Men mener du, helt konkret at for eksempel Thailandske damer ikke tror de er så avanserte og perfekte i senga? Og hva ligger det i dette? Ønsker du en kvinne som har dårligere selvtillit i senga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2004 #33 Del Skrevet 10. mai 2004 Så din konklusjon er at - det er alle andre det er noe galt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skuffet Skrevet 10. mai 2004 #34 Del Skrevet 10. mai 2004 Kanskje du rett og slett er sur fordi norske kvinner har kommet langt når det gjelder likeverd og likestilling i forhold til en del andre kvinner? Det du beskriver som typisk for norske kvinner, gjelder da også for veldig mange norske (og utenlandske) menn. Men mener du, helt konkret at for eksempel Thailandske damer ikke tror de er så avanserte og perfekte i senga? Og hva ligger det i dette? Ønsker du en kvinne som har dårligere selvtillit i senga? Nei....det er bra med selvtillitt....men den må være realistisk....kan ikke se hva som er så enestående og fantastisk med norske kvinner kontra andre....det er ikke alltid at det at vi har kommet så langt med likestilling her, er sååå bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skuffet Skrevet 10. mai 2004 #35 Del Skrevet 10. mai 2004 Så din konklusjon er at - det er alle andre det er noe galt med Nei....det er det ikke....synes bare det var på tide å ta opp dette temaet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 10. mai 2004 #36 Del Skrevet 10. mai 2004 En artig liten digresjon. Morsomt å se at innlegget "for oss som vil ha mye sex" som omhandlet misnøyen mot norske menn genererte syv svar, mens denne tråden har så langt fått 34.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2004 #37 Del Skrevet 10. mai 2004 Burde ikke generalisere de russiske jentene heller. Har en venn jeg som hadde funnet en russisk dame på nett. Hun skulle komme hit og de skulle gifte seg, alt gikk veldig fort. Han fikk råd fra en felles venn av oss at han burde dobbeltsjekke henne, så han la seg inn med ny profil på samme nettsted - og skulle du sett; der var'a igjen gitt! Hu finner seg nok en annen stakkars nordmann, men heldigvis slapp min venn unna i hvert fall. Og når det gjelder de Thailandske; det du vil ha er egentlig ei dame som mener at hennes oppgave i livet er å gjøre livet ditt verdt å leve? Disse damene er oppdratt til å finne en mann som kan forsørge dem og dere familie i hjemlandet, og til gjengjeld tar de på seg oppgaven som husmor/mamma for barn/elskerinne. Det behøver ikke være kjærlighet med i bildet, men mannen bør være snill. De skal jo tross alt leve sammen med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skuffet Skrevet 10. mai 2004 #38 Del Skrevet 10. mai 2004 Burde ikke generalisere de russiske jentene heller. Har en venn jeg som hadde funnet en russisk dame på nett. Hun skulle komme hit og de skulle gifte seg, alt gikk veldig fort. Han fikk råd fra en felles venn av oss at han burde dobbeltsjekke henne, så han la seg inn med ny profil på samme nettsted - og skulle du sett; der var'a igjen gitt! Hu finner seg nok en annen stakkars nordmann, men heldigvis slapp min venn unna i hvert fall. Og når det gjelder de Thailandske; det du vil ha er egentlig ei dame som mener at hennes oppgave i livet er å gjøre livet ditt verdt å leve? Disse damene er oppdratt til å finne en mann som kan forsørge dem og dere familie i hjemlandet, og til gjengjeld tar de på seg oppgaven som husmor/mamma for barn/elskerinne. Det behøver ikke være kjærlighet med i bildet, men mannen bør være snill. De skal jo tross alt leve sammen med ham. Så du mener at det ALLTID er kjærlighet med i bilde hos norske damer???for de er jo ikke interessert i status....hørte Idolkurt blir rent ned av norske kvinner som kunne tenke seg det ene og det andre....kjærlighet ja....Tror thailandsk dame er bedre jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2004 #39 Del Skrevet 10. mai 2004 Groupies er noe helt annet. Det er et fenomen og ikke representativt for norske kvinner. Thailandske kvinner vil i hvert fall ikke krangle med deg, ikke gi deg noen utfordringer, og vil smile og være blid selv om hun hater deg, så lenge du forsørger henne og familien - og hvis du vil ha det sånn, så gjerne for meg. Jeg for min del ville i hvert fall hatt en mann som så meg som likeverdig, og som kunne ta en diskusjon eller krangel med meg uten å miste livsgnisten av den grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitt opp norske damer Skrevet 10. mai 2004 #40 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg har gitt opp norske damer for lenge siden. Genrelt/stort sett (med noen unntak) er norske damer kraftige, fete, bulkete, runde, traktorlesbete-utseende med kortere hårsveiser. De kler seg stygt og ufeminint. Motebladene Mag og In og Det Nye har rett og slett ikke tipset dere bra nok! Norske damer er lite sensuelle, mystiske og tiltrekkende. de er rett på sak, frekke og opptatt av å vise at de vil ha seg....ikke noe særlig for en mann. Norske damer er billige, fordi de har ingen hemninger når det gjelder å ha seg: de er klare anytime. Norske damer er ufine og fete. Og de smiler altfor lite og går altfor lite i høyhelte sko, drakter, trange klær. Dessuten ser de ut so mintetkjønn og er så opptatt av den likestillingen sin. I andre land snakker man ikke så mye om likestilling fordi den blir tatt som en selvfølge. Takke meg til italienske og spanske blide jenter som er feminine og oppfører seg som ekte jenter. Damer som får oss menn til å føle oss som menn Christian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå