Gjest TomKrus Skrevet 7. juni 2004 #141 Skrevet 7. juni 2004 Neida, det ene utelukker nødvendigvis ikke det andre, men da lavere utdannete menn uansett er uinteressante for disse kvinnene, er ikke årsaken til at disse kvinnene forblir ugifte at disse mennene skremmes av høyere utdannete kvinner.
Gjest GreenSky Skrevet 7. juni 2004 #142 Skrevet 7. juni 2004 Men det er da noe i det? En venninne av meg er lege og tjener penger som gress. Hver gang hun forteller hva hun jobber som og hva hun tjener pleier fyrene å få litt noya. Det slår aldri feil, sier hun.
Gjest TomKrus Skrevet 7. juni 2004 #143 Skrevet 7. juni 2004 Men det er da noe i det? En venninne av meg er lege og tjener penger som gress. Hver gang hun forteller hva hun jobber som og hva hun tjener pleier fyrene å få litt noya. Det slår aldri feil' date= sier hun. Personlig skremmer det meg overhodet ikke. Så lenge dama takler at jeg (midlertidig) tjener mye mindre enn henne (og at jeg har en tøffere utdanningsbakgrunn), så går det fint for meg. Ærra no fin da? Men ja, det er nok noe i det.
Gjest GreenSky Skrevet 7. juni 2004 #144 Skrevet 7. juni 2004 Personlig skremmer det meg overhodet ikke. Så lenge dama takler at jeg (midlertidig) tjener mye mindre enn henne (og at jeg har en tøffere utdanningsbakgrunn), så går det fint for meg. Ærra no fin da? Men ja, det er nok noe i det. Hun er søt hun, ja!
Gjest TomKrus Skrevet 7. juni 2004 #145 Skrevet 7. juni 2004 Hun er søt hun, ja! Oki, det er notert. Er i Oslo om tre år...
Gjest TomKrus Skrevet 7. juni 2004 #147 Skrevet 7. juni 2004 Hun bor ikke i Oslo. Nå, nei.. Om tre år derimot..
Gjest Hvorfor Oslo? Skrevet 12. juni 2004 #149 Skrevet 12. juni 2004 Hvorfor er du i Oslo om 3 år da? Fordi du er født der? :o Eller er du bare urban av legning? Eller er det der de feteste jobbene er for deg? Du kommer til å få flust av damer i kø som slåss om å date deg, Tom Krus!
Gjest Til Tom Krus Skrevet 22. juni 2004 #150 Skrevet 22. juni 2004 Forresten du Tom Krus, foretrekker du damer som er tynne,tynne +, normale, normale +, lubne light, eller lubne? Bare lurer jeg, for jeg leste et sted her på KG at menn ranker damer på denne måten (?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå