Gå til innhold

Norske kvinner er uinteressante!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

2 generasjonen kanskje! :sjarmor:

Ikke tredje=ergo jentene! 8) Finnes mange uinteressante gutter...blant alle raser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Pterodactylkake

Dakkar, kanskje hvis du slutter å snakke om kvinner som dritt, vil du få deg noe en dag, du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harrye

Norske kvinner er harry, smellfeite, vulgære, banner, er for sexfikserte og eier for mange dildoer. De tror de er stilige, men er trashy. De eier ikke stil, slik so mde italienske tynne med stilettheler.

I hate them..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
De eier ikke stil, slik so mde italienske tynne med stilettheler.

I hate them..

Hater du de italienske tynne med stilettheler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harrye

Jeg liker godt de slanke og feminine italienske og spanske jentene med stilettheler og trange klær, ja :P

Derimot de norske feite jentene med brede rumper og klumpete gange kan jeg spare meg for.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pterodactylkake

*legge på seg for å nå opp til harrys definisjon*

hurra jeg er et hatobjekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt de slanke og feminine italienske og spanske jentene med stilettheler og trange klær, ja :P  

Derimot de norske feite jentene med brede rumper og klumpete gange kan jeg spare meg for.

:roll:

Dette er vel egentlig ikke en diskusjon om norske jenter er penest i verden?

Skjønner at for noen er pen = interessant, men tror og håper at det ligger litt mer i det å være interessant enn bare utseende for de fleste.

Ellers virker det som sterke, velutdannede (norske) kvinner skremmer noen gutter der ute. Jeg er glad det ikke er den type menn jeg omgås, de må virkerlig være uinteressante :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Ellers virker det som sterke' date=' velutdannede (norske) kvinner skremmer noen gutter der ute. Jeg er glad det ikke er den type menn jeg omgås, de må virkerlig være uinteressante :hoho:[/quote']

Men hva er en "velutdannet" kvinne? Møtt flere "velutdannede" og "oppegående" kvinner, som i mine øyne ikke har vært noe av delene. Folk har vel en tendens til å sammenligne seg med de de vanligvis omgås med, så er du førskolelærer i en liten bygd er du vel bygdas intellektuelle. De sitter der gjerne og prater i det vide og brede om hvor lei de er enkle gutter uten utdanning og hvor flinke de er som går på h ø y skolen, og himler med øynene og blir våte i trusa når du forteller dem hva du driver med. Så for mine medbrødre på gølvet dropper jeg dem glatt. Skaff deg en ingeniør du lille pike, for denne mannen trenger en akademiker å bryne seg på!

Disclaimer: Vi er på skråblikk og generaliseringer nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Excuse me?

Unnskyld meg Tom Krus, men mener du virkelig at de eneste som er verdt å satse på er ingeniører?

Jeg kjenner til en god del kvinner som har blitt ingeniører (fra gymnas-tiden) og de er jo ikke akkurat verdens smarteste. Helt ok liksom men skiller seg ikke ut fra andre med høyere utdannelse- bortsett fra spisskompetansen. Dessuten lurer jeg på: må ingeniører studere Examen Philosophicum? Hvis ikke, har de jo gått glipp av allmenn elementær historisk logikk og drøfting..og hva som ligger til grunn for et logisk rasjonelt argument og påstand. Mye av denne kunnskapen er nødvendig for å forstå det samfunnet vi lever i, har levd i og vi fortsette med å leve i.

Hvorfor finner du deg ikke bare en ingeniør-jente da hvis de er så fantiastiske? Jeg synes mange av de damene der er en smule kjedelige(kjenner mange av dem). Dessuten kan de ikke kle seg eller er spesielt elegante. Du finner ikke mange ingeniør-jenter som tres chich a'la New York Sex & the City girls...Neei...de søteste jentene må da være juss-jentene? :) Der finner du berter som henger med i tiden- også utseendemessig. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Unnskyld meg Tom Krus, men mener du virkelig at de eneste som er verdt å satse på er ingeniører?

Neei...de søteste jentene må da være juss-jentene?  :) Der finner du berter som henger med i tiden- også utseendemessig.  :wink:

Det var ikke jeg som skulle ha ingeniøren, da, så jeg tar gjerne heller en juss-jente :) (bare det hadde vært noen spennende av dem her i denne gudsforlatte byen, men det tviler jeg på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
Åh' date=' de dukker nok opp :wink:[/quote']

Får satse på det. Kan ikke sette livet på hold i tre år til man kommer seg tilbake til sivilisasjonen igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
denne mannen trenger en akademiker å bryne seg på!

Sorry, jeg er opptatt :sjarmor:

Forøvrig synes jeg det er merkelig å lese denne tråden; den er så full av lettvinte generaliseringer at jeg nesten kan bli fristet til å faktisk gå å gjøre det jeg burde i dag; ta golvvasken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ethereal

Og det en gjest skrev om juss-jenter, stemmer ikke helt med det inntrykket jeg har: de er kjedelige, konvensjonelle, opptatt av å følge strømmen og si og gjøre det riktige i enhver sammenheng. Ikke akkurat det JEG ville definere som interessant (selv om de sikkert har de fineste klærne og går ut på de hippeste utestedene).

Jeg tenner på intelligens, ellers skader det ikke med pågangsmot og fandenivoldsk innstilling (I tillegg til at han må være sporty).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, for å ta det siste først, så mente du at verken førskolelærere eller ingeniører er akademikere, eller velutdannede, men derimot passer utmerket sammen?

Når det gjelder hva som er en velutdannet kvinne... har egentlig ikke reflektert så veldig mye over hvor den grensa går, men som du er inne på er det vel mer et relativt enn et absolutt begrep. Så fort en dame har høyere utdanning enn en mann er hun en trussel. Jeg har sett noe statistikk på at de som oftest forblir ugifte i det norske samfunnet er lavt utdannede menn og høyt utdannede (hva nå det er :wink: ) kvinner. Lavt utdannede menn er uinteressante for kvinner og høyt utdannede kvinner er truende for mennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Ehm' date=' for å ta det siste først, så mente du at verken førskolelærere eller ingeniører er akademikere, eller velutdannede, men derimot passer utmerket sammen? [/quote']

For å ta det første først: Så klart er ikke ingeniører og førskolelærere akademikere. Man må da ha gjennomgått noen dannede år (helst minimum fem år) på Universitetet for å kunne kalle seg det. Så ja, de passer fint sammen.

Det er nok derfor jeg ubevisst har valgt å gå hele veien i akademia for å sikre at ingen kvinner kan ha en lenger utdanning enn meg. Problemet nå er at jeg kan risikere å ha lavere lønn enn en kvinne som jobber i det private, og det kan man ikke ha noe av. Får takke meg til studiner fram til jeg er ferdig på universitetet.

Apropos statistikken om høyt utdannete kvinner som forblir ugifte, tror jeg ikke årsaken er at de er en trussel for menn. Tror heller de er en trussel mot seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos statistikken om høyt utdannete kvinner som forblir ugifte' date=' tror jeg ikke årsaken er at de er en trussel for menn. Tror heller de er en trussel mot seg selv.[/quote']

Det ene utelukker vel ikke det andre.

For mitt vedkommende er sikkert min lange utdannelse en konsekvens (bevisst, ubevisst, who knows, who cares?) av at jeg aldri har hatt noen stor drøm om å gifte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...