Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Skuffet
Skrevet

Norske kvinner er uinteressante!!!

*De krever for mye - Gir for lite tilbake.

*De kan ikke flørte, selv om de tror de kan det.

*Alle liker samme type mann - altså idealmannen.

* De tror de er så avanserte og perfekte i senga.

*De er på verdenstoppen i å være utro.

*De har sett for mye amerikansk såpe - og tror livet er deretter.

Nei takke meg til utenlandske damer!!!

Er det rart det har eksplodert i antall giftemål med f eks russiske, Thailandske kvinner.

Hilsen skuffet

Videoannonse
Annonse
Gjest TomKrus
Skrevet

Er det rart det har eksplodert i antall giftemål med f eks russiske, Thailandske kvinner.

Hilsen skuffet

ROFLOL! :hoho: Kan aldri få nok av slike innlegg. Selv om de ikke alltid er sanne så vet du at det sitter slike individer rundt omkring i dette landet.

(og det at interessant er skrevet rikitig indikerer at dette bare er et trollinnlegg...)

Gjest GreenSky
Skrevet

Brent barn skyr ilden. Selv om du har blitt skuffet, betyr det ikke at alle er like. Å generalisere en hel gruppe/nasjon funker ikke.

Skrevet

...syns jeg kan registrere en viss bitterhet etter en lite suksessrik helg på sjekkemarkedet.... :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet
...syns jeg kan registrere en viss bitterhet etter en lite suksessrik helg på sjekkemarkedet.... :ler:

Tanken slo meg også!

Gjest Skuffet..
Skrevet

Var på byen faktisk og sjekket et dame....noe av grunnen til dette innlegget....

Gjest Anonymous
Skrevet

Og dette kan ikke ha noe med deg å gjøre..............?

Det er KUN kvinnens skyld?

Gjest GreenSky
Skrevet

Var på byen faktisk og sjekket et dame....noe av grunnen til dette innlegget....

Okay, du var på byen og sjekket. EN dame. EN. Og plutselig er alle norske kvinner uinteressante....? Akkurat.

Gjest skuffet
Skrevet

Okay, du var på byen og sjekket. EN dame. EN. Og plutselig er alle norske kvinner uinteressante....? Akkurat.

Har sjekket noen før også da, vet du...og har kompiser som kommer med sine erfaringer....

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette passer jo bra. Det er jo mange norske kvinner som finner norske menn uinteressante. Verden er åpen for oss alle! Det er bare å ta for seg. :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

Har sjekket noen før også da, vet du...og har kompiser som kommer med sine erfaringer....

Men seriøst, jeg vet hvordan du har det, for jeg har også vært der. Etter å ha blitt skuffet flere ganger (senest for en uke siden!) og det samme med flere av venninnene mine tenkte jeg også at "alle menn er svin og duster". Men de er jo ikke det. Jeg er en duste-magnet, okay, men det finnes faktisk nok av snille og greie menn der ute. Det er stappfult, faktisk. Og det samme gjelder for deg. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hilsen skuffet

Er faktisk enig på noen punkter jeg, selv om det er dumt å si at alle er sånn.

Hilsen Mann

Gjest Catwoman
Skrevet

stakkars deg skuffet. Du må ha hatt veldig uflaks med de du har truffet.

Gjest GreenSky
Skrevet

Og foresten har du ikke møtt meg enda. Da hadde du nok endret oppfattning! :sjarmor::tunge1:

Gjest Skuffet
Skrevet
Og foresten har du ikke møtt meg enda. Da hadde du nok endret oppfattning! :sjarmor::tunge1:

Kanskje det....skal vi møtes da?

Skuffet

Gjest TomKrus
Skrevet

Typisk svar fra en person som føler seg truffet.... :tunge1:bare kødda

Gjest GreenSky
Skrevet

Ta i alle fall å registrer deg, gjest, KG er faktisk et fint sted å være, skjønneru. Og jeg tror nok at du bare har gjort noen uheldige erfaringer når det gjelder jenter. Ikke gi opp! :-)

Gjest GreenSky
Skrevet

:o Og hva er poenget med tråden din, egentlig?

Med den holdningen kommer du ikke langt, desverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...