Gå til innhold

A serbian film...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ekkel og kvalm film, de som laget den er syke i hodet. Og det samme mener jeg om mennesker som ser den eller har sett den.

Anonymous poster hash: 0a2b2...10c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ser dere den da?

2 eller 3 år siden jeg så den da, men jeg tror jeg lastet den ned :P

Anonymous poster hash: 4bad1...273

Skrevet (endret)

Fikk den i gave av en kompis! Men kastet den i søpla etter at jeg ikke orket å se den filmen ferdig! Visste ikke hva filmen dreide seg om da jeg fikk den, trodde det var vanlig krim/action film!

Endret av Anciol
Skrevet

Ekkel og kvalm film, de som laget den er syke i hodet. Og det samme mener jeg om mennesker som ser den eller har sett den.

Anonymous poster hash: 0a2b2...10c

Hva med folk som fikk ereksjon av den da? Hva syns du om dem?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er den så ille? Så thriller nå det var mye vold,men ellers ikke noe spess

Skrevet

Ok nå leste jeg litt mer om den. Så tar tilbake det jeg sa i stad. Vil nok aldri se den filmen i verden.

Skrevet

Jeg så frem til babyscenen, da skrudde jeg av. Jeg var virkelig plaget med det i lang, lang tid etterpå. Jeg hadde selv nettopp blitt mor da.

Skrevet

Jeg så frem til babyscenen, da skrudde jeg av. Jeg var virkelig plaget med det i lang, lang tid etterpå. Jeg hadde selv nettopp blitt mor da.

Det verste er at sånt skjer i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 761c8...734

Skrevet

Har aldri sett den, selv om jeg har sett rimelig mange forstyrrende filmer oppigjennom årene. Men kvalme filmer må gjerne ha et budskap eller en spennende historie, det jeg har fått med meg av anmeldelser antyder at filmen ikke er noe annet enn blod, gørr og kvalme scener uten verdi.

Anbefalte den til Mor da... Hun spurte om noe ekkelt, og fikk tilbake en saftig kjefteglose etter hun hadde sett den ferdig med daten sin :fnise:

• Liker 1
Skrevet

A serbian film er den eneste filmen jeg har sett hittil som har fått meg til å føle meg fysisk dårlig. Helt elendig faktisk. Det er lenge siden jeg så den og jeg angrer fortsatt.

At noen synes Prisoners er verre, er for meg helt ubegripelig.

Skrevet

A serbian film er den eneste filmen jeg har sett hittil som har fått meg til å føle meg fysisk dårlig. Helt elendig faktisk. Det er lenge siden jeg så den og jeg angrer fortsatt.

At noen synes Prisoners er verre, er for meg helt ubegripelig.

Haha, skjønner ikke hvordan folk kan mene den er verre, jeg heller :P

Var jeg som sa at den sikkert er fæl for de som har barn, men det betyr ikke at den er verre :P

A serbian film kan jo egentlig ikke sammenlignes med prisoners engang, for de handler jo om to HELT forskjellige ting :P Ikke at jeg synes prisoners var skikkelig ille, syntes bare det var en utrolig spennende film jeg, beste filmen jeg har sett på lenge iallefall.

Jeg syntes selv at a serbian film var fæl.

Skrevet

Haha, skjønner ikke hvordan folk kan mene den er verre, jeg heller :P

Var jeg som sa at den sikkert er fæl for de som har barn, men det betyr ikke at den er verre :P

A serbian film kan jo egentlig ikke sammenlignes med prisoners engang, for de handler jo om to HELT forskjellige ting :P Ikke at jeg synes prisoners var skikkelig ille, syntes bare det var en utrolig spennende film jeg, beste filmen jeg har sett på lenge iallefall.

Jeg syntes selv at a serbian film var fæl.

Jeg siktet ikke til deg, men til vedkommende som sa at A serbian film er komedie sammenlignet med Prisoners. Lurer litt på om det er mulig å ha forstått hva som foregår i filmen og fortsatt si noe sånt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg siktet ikke til deg, men til vedkommende som sa at A serbian film er komedie sammenlignet med Prisoners. Lurer litt på om det er mulig å ha forstått hva som foregår i filmen og fortsatt si noe sånt.

åh, beklager! :P

Tenkte kanskje du siktet til alle som snakket om den filmen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...