Gå til innhold

A serbian film...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...synes ikke den var ille i det hele tatt. Noen andre?

Anonymous poster hash: 761c8...734

Skrevet

Se prisoner... er nettop sluppet.

Skrevet

Er den verre?

Skrevet

Ja. Serbian er komedie.

• Liker 1
Skrevet

Fy faen sier jeg om den filmen, ble grønn av å se dem, måtte slå den av i babyscenen orket ikke se babyen som ble torturert seksuelt!

Skrevet

Så bare en scene og angret dypt etterpå, det plaget meg i lang tid etter på.......

Skrevet

Ille var den ikke på noen måte. Jeg synes det er e fantastisk bra film fordi den har et veldig viktig budskap. Mange klarer ikke å forstå dette og blir da enten støtt eller anser det som ren underholdning.

Skrevet

Kan noen linke til de verste klippene?

Anonymous poster hash: 1d3e2...349
Skrevet

Ille var den ikke på noen måte. Jeg synes det er e fantastisk bra film fordi den har et veldig viktig budskap. Mange klarer ikke å forstå dette og blir da enten støtt eller anser det som ren underholdning.

En god stund siden jeg har sett filmen, men jeg husker litt av den.

Kan du fortelle meg hva du mener budskapet er?

Skrevet

En god stund siden jeg har sett filmen, men jeg husker litt av den.

Kan du fortelle meg hva du mener budskapet er?

At man som menneske blir utsatt for overgrep hele livet.

Skrevet

Har sett den, syns ikke den var ille jeg heller. Ikke noe å sette seg ned å se bare for å kose seg, men var helt ok.

Anonymous poster hash: 15e97...b19
Skrevet

Lurte på om det var meg det var noe galt med. Ingen av scenene i den filmen gjorde meg noe særlig. Jeg sliter også med å se budskapet bak den og synes egentlig at jeg har hørt historien blitt fortalt bedre før.

For eksempel fra Immortal Technique 9 år tidligere. Låta har ihvertfall en nytteverdi og et budskap, mens filmen virker som den er laget bare for å forsøke å være det mest sjokkerende som har blitt vist på kino. Jeg lo av flere av scenene.

Misforstå meg rett, jeg synes ikke filmen var dårlig. Men jeg forstår ikke hvorfor den blir oppfattet som den verste filmen noensinne. Skjønner heller ikke hvordan den kan ødelegge livene til dem som har sett den. Var livredd for å se den fordi jeg har lest om mennesker som har fått ødelagt sexlivet sitt, sliter med bilder fra filmen i ettertid og angrer bittert.

• Liker 1
Skrevet

Man reagerer forskjellig på ting. Personlig har jeg en relativt høy toleranse for voldelig innhold i både film og tegneserier, mens dårlig komedie kan fremstå som den reneste tortur.

The Serbian Film er laget for å provosere og sjokkere. Det forundrer meg verken at noen sliter med den eller at noen ikke bryr seg stort. Mange er vant til å se relativt kraftig materiale på daglig basis, for eksempel fra 4chan eller fra enkelte subreddits. Etter en stund blir man gjerne litt avstumpet. For dem som ikke frekventerer slike steder, og spesielt for dem som ikke vet hva filmen inneholder, er det klart at noen av scenene kan være vanskelige å takle.

Jeg ville derfor aldri ha anbefalt filmen til noen som ikke var vant til og forberedt på innholdet.

Gjest Malanthor
Skrevet

Jeg har ikke noen problemer med og se døde mennesker med store skader og lignende. Men filmer som den her gjør meg bare kvalm. Det er ikke blod og gørr som gjør den nasty det er hva som faktisk foregår. At slike ting er forbudt syns jeg er bare fint!

• Liker 1
Skrevet

Syns ikke det var en koselig film akkurat, men blir sjeldent støtt av filmer... Uansett hvor ekkelt det er sier noe i bakhodet mitt at det er bare på liksom!

Skal jaggu se Prisoner som blir nevnt oppi her :)

Annonse
Skrevet

Er den verre?

Ut fra det jeg kan lese om begge filmene på Imdb ville jeg sagt at A Serbian film er verre enn Prisoners, men det kommer an på hva man reagerer på.

Jeg har egentlig litt lyst å se A Serbian film, men jeg tør ikke.. Jeg tåler ganske mye av action, drap og tortur av (voksne) mennesker, men de scenene av seksuelt innhold (bl.a voldtekter og tortur som involverer barn/unger) kommer til å knekken på meg, og jeg kjenner blir kvalm av bare å lese om det, eller bare tenke på at jeg skal se det.

Skrevet

Er det prisoners du mener? Den der de småjentene blir kidnappet?

Anonymous poster hash: 4bad1...273

Skrevet

Ja, med hugh jackman? Er den fæl? Er jo hollywoodfilm....

Serbian film var ganske spesiell. Ikke noe jeg anbefaler til hvem som helst.... Men likte den siden den var bra laget. Men syk, ja.

Anonymous poster hash: 4a29f...d11

Skrevet

Ja, med hugh jackman? Er den fæl? Er jo hollywoodfilm....

Serbian film var ganske spesiell. Ikke noe jeg anbefaler til hvem som helst.... Men likte den siden den var bra laget. Men syk, ja.

Haha, nei, prisoners er ikke fæl :P Kanskje fæl for de som har barn, jeg vet ikke. Men jeg syntes iallefall den var veldig spennende :P

Anonymous poster hash: 4bad1...273

Skrevet

Så serbian film er komedie sammenligna med prisoners?!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...