AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #1 Skrevet 27. november 2013 Anonymous poster hash: 9b302...daf
skrue Skrevet 27. november 2013 #2 Skrevet 27. november 2013 Umulig å svare på da ulike modeller naturlig nok har forskjellig strømbehov. Det avhenger også av hvor mye de jobber. Har den en sensor som gjør at den bare skur seg på når det er nødvendig avhenger det av hvor den står også. De kan utvikle endel varme så om den står ett sted der det er oppvarming kan den erstatte noe vanlig oppvarming. I praksis fungerer det antagelig bare om oppvarmingen ellers er termostatstyrt. Om du skal kjøpe er det verd å merke seg at noen modeller ikke virker så bra når temperatuern synker endel under normal romtemperatur. Jeg har en i kjelleren i forb. med vaskerom som er laget for å virke bra så lenge det er over null grader.
slask Skrevet 28. november 2013 #3 Skrevet 28. november 2013 Umulig å svare på da ulike modeller naturlig nok har forskjellig strømbehov. Det avhenger også av hvor mye de jobber. Har den en sensor som gjør at den bare skur seg på når det er nødvendig avhenger det av hvor den står også. De kan utvikle endel varme så om den står ett sted der det er oppvarming kan den erstatte noe vanlig oppvarming. I praksis fungerer det antagelig bare om oppvarmingen ellers er termostatstyrt. Om du skal kjøpe er det verd å merke seg at noen modeller ikke virker så bra når temperatuern synker endel under normal romtemperatur. Jeg har en i kjelleren i forb. med vaskerom som er laget for å virke bra så lenge det er over null grader. Jeg har vanskelig for å tro det blir utgifter du vil merke særlig. Husk at den eventuelle varmen maskinen avgir blir nyttevarme. Denne modellen trekker 240W, så det skulle bli som et kjøleskap. http://www.clasohlson.com/no/Woods-DS15F-luftavfukter/Pr364601000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå