Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hvem vet?
Skrevet

Jeg og kjæresten hadde en lang prat her om dagen(oppvask).

Det kom fram at hun hadde savnet utelivet sammen med venninder, og det å møte nye mennesker og flørte. Jeg vil selvfølgelig at hun skal være fornøyd i forholdet og vil ikke nekte henne dette...

Er dette et behov hos andre jenter også?

Jeg føler meg litt usikker i forhold til dette...Jeg har jo ikke slike behov. Akkurat som om hun er på leting etter noe bedre. Hun sier hun vet jeg er glad i henne. Hva kan dette skyldes...

Vi har i det siste også hatt litt knuter på tråden også så jeg blir nok ekstra var slike ting nå...

Alletips og tanker mottas med takk... :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Behov for å gå ut og flørte med andre?? :o For meg høres det ut som om hun er lei i forholdet og vil ut for å sjekke hva som er der ute.. Selvfølgelig behøver det ikke å være noe galt i å flørte. Man kan være en slik type person som liker å tulle og flørte med alle man møter, men jeg synes at det høres litt annerledes ut når dette er noe hun planlegger.

Skrevet
Behov for å gå ut og flørte med andre?? :o For meg høres det ut som om hun er lei i forholdet og vil ut for å sjekke hva som er der ute.. Selvfølgelig behøver det ikke å være noe galt i å flørte. Man kan være en slik type person som liker å tulle og flørte med alle man møter' date=' men jeg synes at det høres litt annerledes ut når dette er noe hun planlegger.[/quote']

Helt enig.. Dette hadde jeg aldri godtatt var jeg deg!!! :o

Gjest ung mor
Skrevet

det har noe med å føle seg attraktiv å gjøre!

gi henne mere oppmerksomhet!

vær romantisk og flørt med henne, så skal du se disse behovene

forsvinner raskt!

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Alle savner da å flørte litt når en er i et forhold. At hun sier fra om det synes jeg er greit.

Skrevet

Jeg liker å gå ut på byen med mine venner og uten ham... Om jeg flørter? Ikke bevisst i hvert fall. Men jeg synes det er deilig å kunne gjøre mine ting med mine venner, slik også han gjør sine ting med sine venner. Et forhold hvor man skal være sammen 24/7 hadde jeg ikke taklet. Det handler om å stole på hverandre...

Gjest TomKrus
Skrevet
Jeg liker å gå ut på byen med mine venner og uten ham... Om jeg flørter? Ikke bevisst ihvertfall. Men jeg synes det er deilig å kunne gjøre mine ting med mine venner' date=' slik også han gjør sine ting med sine venner. Et forhold hvor man skal være sammen 24/7 hadde jeg ikke taklet. Det handler om å stole på hverandre...[/quote']

Veldig enig, men hvis dama hadde uttrykt at hun ville på byen for å treffe nye mennesker og flørte, så hadde jeg blitt skeptisk. Her er det snakk om en bevisst handling. Hvilke nye mennesker er det du treffer på byen da?

Gjest Hvem vet?
Skrevet

Hva skal jeg si da...Tror ikke hun legger mer i denne flørten enn å prate med nye mennesker og bli kjent...Ikke sjekke opp liksom. Angående alderen så er vi begge 24 og har vært sammen i 5 og et halvt års tid...

Gjest Fighter
Skrevet

Da spør du henne. Spør om hva hun mener med å flørte, om hun savner utelivet generelt eller om hun rett og slett savner kontakt med venninnene sine. Det er viktig å ha kontakt med venner også i et forhold, så det kan hende hun bare vil være mer sammen med venninnene uten at det er noe galt med deg.

Skrevet

Jeg har blitt kjent med nye mennesker ute, jeg... Men så går jeg på litt spesielle steder også, som Gotham Nights o. l. Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg over.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg spurte om alder:

Jeg brente meg på noe lignende. Han dro på fest med "gutta" og vi glei fra hverandre dag for dag. Dette skjedde etter at vi da i 8 år hadde holdt oss hjemme i sofa'n. Vi var 25 når dette skjedde.

Jeg kan jo spørre om du ofte drar ut med dine kompiser? Hva skjer så med henne? Er hun den som sier "bare dra ut du, jeg blir hjemme å venter på deg". Dette sier noe om hva slags person hun er.

Vi forandrer oss med årene, og det virker kanskje litt på meg som om hun har begynt å "kjede seg" litt i forholdet. Hun vil ut med venninner. Å hva vil du? Det er tydlig at det er i ferd med å skje noe med forholdet deres.

Det er svært lite du egentlig kan gjøre, men jeg ville ikke sittet hjemme de gangene som hun vil ut med sine venninner. Dra ut du også. Kos deg, og lev livet. Dere er for unge til å være redde for at forholdet ikke skal vare.

Skrevet

Jeg synes absolutt ikke man skal slutte å flørte selv om man er i et forhold - men synes i dette tilfelle hun er litt for "åpen " om det hele.

Vi slutter ikke å se på pene mennesker selv om vi er bundet,vet du... 8)

Jeg tror uansett ikke du vinner noe på å holde henne igjen....slipp taket litt i henne,og se hva som skjer. Tror bare du gjør det værre for deg selv ved å nekte henne .

Gjest Jente 31
Skrevet

Ut fra egen erfaring og viten vil jeg gi deg mitt svar.

Min tidligere samboer, han holdt seg mer hjemme med meg i helger og slikt enn da han var singel (naturlig nok, synes jeg).

Etterhvert forstp jeg at han ville det samme som din kjæreste sa hun ville: mer ut på byen med vennene. Han sa det ikke så klart som din kjæreste, han bare gjorde det.

Jeg likte det ikke. Han kom hjem sent av og til i helgene, beruset etter å ha vært på byen, mens jeg hadde laget meg god mat og satt hjemme med en god film eller var hos en venninne. Det var ikke noe hyggelig i det hele tatt: jeg følte at JEG var den seriøse i forholdet, den voksne. Mens jeg etterhvert så på HAM som en umoden bajas...

Etterhvert når jeg sa ifra, ble han sur. Jeg sa at jeg ble frustrert over at jeg aldri fikk være med på jobbens fester og tilstelninger med ham, athan var så mye på byen med kamerater osv...og han nektet for at han flørtet med andre.

Det viste seg at alle hans eskapader uten meg førte til at han fikk seg en elskerinne han møtte ute. Han lette nok ubevisst etter noe "bedre".

Nå er forholdet over og det er jeg glad for! Jeg leter etter en mann som er moden og voksen, en som har funnet seg selv og har gjort seg opp sine erfaringer med damer for lenge siden. En som synes JEG er spennende....

Jeg får håpe din kjæreste ikke er som min eks...du får ta deg en skikkelig prat med henne: ikke vent med å si ting rett ut....Lykke til! :)

PS! Etter min mening tar hun deg ikke seriøst nok, men jeg kjenner henne jo ikke.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg liker å gå ut på byen med mine venner og uten ham... Om jeg flørter? Ikke bevisst i hvert fall. Men jeg synes det er deilig å kunne gjøre mine ting med mine venner' date=' slik også han gjør sine ting med sine venner. Et forhold hvor man skal være sammen 24/7 hadde jeg ikke taklet. Det handler om å stole på hverandre...[/quote']

me 2...

(Det eneste som stopper meg med å gå mer ut, er at det fleste venninnene mine bor langt herifra...)

Clea

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er jente og synes det er en uting å flørte med andre og gå u tpå byen når man er i et seriøst forhold. Klart, "lett" flørt på jobben so mer dagligdags og bidrar til trivselen slik de fleste av oss gjør er vel bare sunn.

Men i settingen "på byen"/utelivet blir det noe annet...da er det alkohol og utveksling av mobiltlf.nr. med i bildet som fort har et annet stempel over seg.

Er man i et forhold så er man det. Vær gjerne sammen med venninner og kamerater og gå ut med dem alene, men man merker fort på stemningen hva man egentlig er ute etter....og føler man seg ikke trygg på partneren, er noe feil..slik skal det ikke være!

Skrevet
Jeg er jente og synes det er en uting å flørte med andre og gå u tpå byen når man er i et seriøst forhold.

Synes du det er en uting å gå ut på byen når man har kjæreste? Hva skal man gjøre da? Sitte hjemme i sofarn og holde i hånd dag ut og dag inn?

Jeg er enig med Clea, Lunacia og GreenSky. Så lenge det er snakk om flørting, så synes jeg det er helt ok og et tegn på at man stoler på hverandre og gir hverandre rom til å være seg selv. Og det er kjempe viktig!

Piglet

Skrevet

Har en veninne med veldig stort behov for å gå ut på byen og flørte. Hun var glad i typen sin, men når man går ut slik uten type, gjerne på det samme stedet helg etter helg, flørter man gjerne med de samme folkene helg etter helg. Og hun ble plutselig forelsket i en av dem. Hun arbeidet seg gjennom det før noe fysisk skjedde (utenom litt klining), men dette var en av mange vanskelighetene i forholdet som gjorde at det er slutt med henne og typen nå.

Jeg synes det er unødvendig å flørte med andre. Liker å være småbrisen og smyge meg inntil partneren eller fotflørte med han på fest. Det er ikke så ofte vi flørter ellers i forholdet, så da er det moro å gjøre det når vi er ute på byen.

Typen min sier han trenger å flørte, at menn konstant vil ha anerkjennelse på at de er attraktive. Jeg liker IKKE dette, og hvor går grensene på en slik flørt? En jente han småflørtet med kysset ham på munnen. Han gjorde ingenting (besvarte ikke kysset aktivt) men dyttet henne heller ikke unna. Jeg ble sint og sjalu, jeg satt bare 5 m. unna.... Er dette flørt eller utroskap? Marginene er så små.

Liker ikke å tenke på at andre folk skal tenke om meg "stakkars jente, hun skulle vist hvordan typen hennes flørter" når de observerer ham ute på byen. Synes det er respektløst!

Gjest Virvar
Skrevet

Kvinner trenger å føle seg atraktive. Det er gøy å flørte og oppleve at man appelerer til andre. I et forhold er det lett at man tar hveradnre for gitt. Det er ikke bra.

Gi henne komplementer, flørt, vær romantisk, slik som det ble foreslått tidligere i tråden. Ikke la henne føle at hun vissner eller at forholdet mister gløden.

Får man ikke oppmerksomheten man trenger hjemme - så går man etterhvert på jakt etter den andre steder (kan hende).

La henne få gå ut og ha det litt morro - men det går jo an å snakke sammen , og høre litt om hvor grensene går. Latter og blikk ok, kyssing og tafsing ikke ok, f.eks.

:wink:

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på gjest som skrev at det er en uting å gå på byen når man er i et seriøst forhold :hoho: Du mener vel ikke det?

Jeg liker å gå på byen med mine venniner seff gjør jeg ikke det hver helg,men vi møtes som regel en gang i måneden hvor vi koser oss med god mat og vin,prater om alt som har skjedde den måneden før vi drar på byen.Jeg synes det er kjempekoselig,og flørte gjør jeg IKKE,i hvertfall ikke bevisst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...