AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Han er glad i å eksperimentere på kjøkkenet (middager hovedsakelig..). Er det noe innen kjøkkenutstyr dere kan anbefale? Noe som vil bli brukt ofte og ikke ender opp som skapfyll. Anonymous poster hash: a79c0...dac
Mulancholy Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Morter? Trur det er mannen min sin favoritt på kjøkkenet. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Hva med en tagine fra ikea? Ser ikke ut til at denne kan brukes på induksjonsovn... Morter? Trur det er mannen min sin favoritt på kjøkkenet. Akkurat det har vi faktisk. Anonymous poster hash: a79c0...dac
Mulancholy Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Ser ikke ut til at denne kan brukes på induksjonsovn... Akkurat det har vi faktisk. Anonymous poster hash: a79c0...dac Kva med eit litt flott sett med krydder og oljer? Eller eit profesjonelt knivsett?
Chloe- Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 Hva med et profesjonellt grillsett? Antar de fleste matlagende menn også trives foran grillen. Metallpølseklype, en stor stekespade og en en solid grytevott?
Gjest Lille-pus Skrevet 27. november 2013 #7 Skrevet 27. november 2013 En proff. kniv. Ubetinget en perfekt kniv som passer som en hanske i hans hånd. - kombinert med et skikkelig skjærebrett og en slipesten.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #8 Skrevet 27. november 2013 Har han skibrenner? Eller sånn vakuummaskin? Anonymous poster hash: 58947...99b
Brunhilde Skrevet 27. november 2013 #9 Skrevet 27. november 2013 En av mine kamerater fikk sous-videovn av kjæresten og den er i bruk så og si hele tiden. Koster litt, da, men jeg har fått mye god mat laget i den.
super-ida Skrevet 27. november 2013 #10 Skrevet 27. november 2013 En MAC kniv!!! Ingen over...ingen ved sidenav
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #11 Skrevet 27. november 2013 Hvor mye penger har du tenkt å bruke? En sous vide-sirkulator eller helt vannbad (det er ikke en ovn! ) kan være genialt. Spuma-flaske, et skikkelig godt rivjern, ymse kits til molekylær-gastronomi. Om du er rik: en Thermomix. Egentlig alt du kan kjøpe på Sous Vide Norge. Kokebok: Modernist Cuisine at Home. Anonymous poster hash: 3387f...c6c
Frisørdama Skrevet 27. november 2013 #12 Skrevet 27. november 2013 Knivsliper, viktig å ha kniver i god stand.
Brunhilde Skrevet 27. november 2013 #13 Skrevet 27. november 2013 Hvor mye penger har du tenkt å bruke? En sous vide-sirkulator eller helt vannbad (det er ikke en ovn! ) kan være genialt. Spuma-flaske, et skikkelig godt rivjern, ymse kits til molekylær-gastronomi. Om du er rik: en Thermomix. Egentlig alt du kan kjøpe på Sous Vide Norge. Kokebok: Modernist Cuisine at Home. Anonymous poster hash: 3387f...c6c Beklager! Min gode venn kaller sin greie for ovnen sin, kjært barn har mange navn, vet du. Det var ikke snakk om pris i ts sitt startinnlegg, jeg kom bare med et forslag, beklager om det sjenerte deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå