*Lene* Skrevet 10. mai 2004 #1 Skrevet 10. mai 2004 Etter en lang dag på jobben gledet jeg meg til å lage hjemmelaget pizza, og kose oss med rødvin og idol :oops: Hehe! Jeg var sikker på at utdr, laget skulle være neste helg, så jeg ble tatt skikkelig på senga. Gikk nemlig for å ta på meg noe annet mens pizzaen sto i ovnen. Da jeg kom tilbake lå det en konvolutt på tallerken min. Jeg kjente ALT blodet føk opp i ansiktet og utbrøt: FAEN Inni konv. lå det ett brev en togbillet fra Sandvika til Nationalteateret. Toget fikk 18.30. Jeg kasta meg rundt, klarte så vidt få i meg et halvt pizzastykke, og feis ned til togstasjon med puls på 890. Vel inne på toget fikk beskjed om å åpne neste konvolutt. Det var en "artig" vri med fugledansen, så jeg fikk underholdt alle på toget. I konv. var det et kart, med en adresse. Jeg visste hvor det var, og gikk dit. 3 min etter kom alle de andre! Vi skulle på vestkantbadet! Der hadde de leid romerbadet (badsatu og vann med 12 grader) Vi spiste salat, drakk vin og fikk 20 min massasje hver. NYDELIG! Så ble jeg kjørt hjem! Deilig og rolig lag tenkte jeg....Men NEI: Lørdag morgen ble jeg vekket av sambo, med nok en konvolutt! Jeg fikk 45 min på meg til å pakke for en natt, og stelle meg. Så ble jeg hentet av alle jentene (Vi var 12 stk) og kjøreturen begynte. Viste seg at vi skulle til Hvaler. (Min forlover har hytte der) Vi ble loset ned på stranda, hvor lavvò ble satt opp. Der skulle vi sove :-) Koste oss i sola med god drikke. Fikk så beskjed om å ta på meg dykkerutstyr. Fikk 5 oppgaver om å hente div. ting på bunnen. Snorkla rundt i 12 grader. Klarte oppgaven, og var kjempegøy. Så ble det den obligatoriske hvem er gaven fra. Klarte nesten alle :-)Så ble vi guida opp til hytta hvor de hadde rigget opp tv og video. Der fikk jeg se video av min kjære, hvor han fikk spørsmål som jeg skulle gjette hva han svarte. Skikkelig gøy, og mye latter ble det da! Så ble det laget bål på stranda hvor vi grillet pølser . Utrolig koselig. Vi ble sittende der til regnet ovetok, og det ble da drikkeleker i hytta. Søndag l+å vi på stranda og bare koste oss....... Jeg har hatt verdens BESTE utdrikningslag. Kost meg glugg ihjel!!!! Penelene
Aelwyn Skrevet 10. mai 2004 #2 Skrevet 10. mai 2004 Dette hørtes kjempekoz ut! Så flotte venner du har! :-)
Lissemor Skrevet 10. mai 2004 #4 Skrevet 10. mai 2004 Så heldig du har vært!*gruer meg til mitt eget og tviler på at mine venner kommer til å være så snille*
camie Skrevet 10. mai 2004 #7 Skrevet 10. mai 2004 Så heldig du har vært!*gruer meg til mitt eget og tviler på at mine venner kommer til å være så snille*
Kalas Skrevet 10. mai 2004 #8 Skrevet 10. mai 2004 Høres ut som om du hadde like hyggelig utdrikningslag som meg... :-)
Saeria Skrevet 10. mai 2004 #10 Skrevet 10. mai 2004 Det hørtes kjempekos ut. Jammen har du supre veninner. :D
jea Skrevet 10. mai 2004 #11 Skrevet 10. mai 2004 Å det hørtes kjmpe gøy ut...Nå vet jeg att mitt er 22mai,ei som dreit seg ut i dag og spurte om jeg gleda meg til den 22 mai...
Gjest Tex Skrevet 10. mai 2004 #12 Skrevet 10. mai 2004 Grøss og gru tenker jeg..... Ingen i verden hadde fått meg med på en slik runde! Jaja, vi er forskjellige.... *Tenker på mitt eget som passet meg perfekt*
Gjest Virvar Skrevet 10. mai 2004 #13 Skrevet 10. mai 2004 MÅ alle som gifter seg ha utdrikkingslag? :o :oops: :-?
Saeria Skrevet 10. mai 2004 #14 Skrevet 10. mai 2004 MÅ alle som gifter seg ha utdrikkingslag? :o :oops: :-? Nei. Det tror jeg virkelig ikke.
Bokalven Skrevet 10. mai 2004 #15 Skrevet 10. mai 2004 MÅ alle som gifter seg ha utdrikkingslag? :o :oops: :-? Selvsagt ikke. Verken lunaciamannen eller jeg vil ha utdrikningslag når den tid måtte komme at vi har satt oss en dato.
Gjest Virvar Skrevet 10. mai 2004 #16 Skrevet 10. mai 2004 Puh! Beklager avsporingen. De får kose seg med det de som liker sånt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå