Gå til innhold

Ensom - alene i helgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ensom. De fleste venner har flyttet utenbys for studier, noen utenlands, og jeg jobber fulltid med mange som er eldre enn meg.

Jeg er alene hele helgen igjen, og orker ikke psykisk å ligge i sengen å se på TV igjen. Har du kreative, konkrete forslag til hva jeg kan gjøre, som vil gjøre helgen min hyggelig?

Forslag mottas med stor takknemlighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er i samme posisjon som deg, men unntaket er at jeg flyttet. Jeg har tilpasset livet mitt som alene, takket være ei hyggelig kollega som vil at jeg skal hygge meg. Så har hun spurt meg om jeg blir med ut i byen.

Hva med å skaffe en annen vennekrets? Det gjordet jeg når kameratene mine flytta hjemmefra.

Endret av Lagbugdc
Skrevet

Sjekk om det skjer noe spennende i helgen - utstilling, kurs, konsert, Dra et sted du aldri har vært. Jeg tok bilen for et par helger siden og kjørte opp til Maihaugen på Lillehammer. Stoppet på domkirkeodden på Hamar og gikk tur der på tur nedover igjen. Kjempefin dag! Hadde jeg visst hvor du bodde og om du har tilgang på bil, så hadde det vært lettere å foreslå noe

Skrevet

Kjedelig situasjon, men ikke noe du ikke kan forandre på :) hvor bor du?

Å skaffe deg kjæreste eller en flørt ville gjort helgene morsommere ;) frem til det så kan du prøve å underholde deg selv. Er det noen typer sport/aktiviteter du lenge har hatt lyst til å prøve men aldri gjort noe med det? Hva med å ta en weekendtur et eller annet sted? Konsert? Fotballkamp? Ta et helgekurs i et eller annet som du synes er interessant?( der øker også dine sjanser for å finne flørt/kjæreste)

Anonymous poster hash: fac0d...e07

Skrevet

Hvor i verden bor du? Litt forskjell på tromsø og oslo feks ;) lettere å komme med konkrete tips når man vet utgangspunkt :)

Skrevet

Tur i skogen eller på fjellet?

Anonymous poster hash: 64da9...014
Skrevet

Så søte dere alle er, jeg er virkelig takknemlig for at dere gidder å bruke tid på meg.

Jeg bor i Oslo! Lillehammer ja. Kanskje jeg skal kjøre en tur dit? Det hadde kanskje vært gøy :-)

- TS

Skrevet

Anbefaler deg virkelig å ta en dag på maihaugen. Ta med deg kamera og knips litt bilder. Prøv deg som hobbyfotograf. Masse flotte motiver der. På vei ned så stopp på domkirkeodden. Bruk litt tid i forkant på å lese deg opp på historien rundt domkirkeodden. Nå er jeg litt i overkant interessert i historie - men det er mye spennende historie knyttet til stedet. Og hvis du i forkant har lest deg litt opp på det, så blir turen dit mer spennende. Jeg tok turen opp dit ei helg jeg var alene og ikke hadde noe planer. Sitter mye alene på mine barnefrie helger. Det ble en tur som virkelig gav meg mye energi og en flott opplevelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...