Gå til innhold

Kan ikke fordra kjærestens bestekompis!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååhh! :sinna: Kjæresten min har hatt en bestekompis i rundt tre år, og fy faen for en person han er. Først vil jeg si at han ikke er særlig attraktiv selv, han er rundt 1.60, ølmage og kvisete. Men han går rundt og dømmer alle og enhver. Kaller folk stygge, merkelige, ekle, og kommer med ekle, nedlatende vitser og spøker (som selvsagt kjæresten min ler av). Bak ryggen på folk, selvsagt. Face to face er han litt hyggeligere. Men at et menneske kan synke så lavt og si så jævlige ting som jeg har fått vite at han sier, om andre mennesker. Et forkastelig menneskesyn. Han har kjøpt hore (det eneste han får) og sitter for det meste inne og gamer hver eneste dag.

Han går i tillegg rundt og diskuterer utseendet til jenter. Sender link til en random på facebook til kjæresten min og kaller henne "digg" og "deilig". Snikfotograferer jenter på gaten og sender det til snap til kjæresten min.

Takler ikke sånne mennesker! Har selv opplevd å bli mobbet "bak min rygg", og det gjør så vondt når man får vite det. Kan man ikke bare bli kjent med personen og så velge om man liker vedkommende eller ikke??!

Skulle så gjerne ønske at kjæresten min ikke var kompis med denne fyren og hang med ham flere ganger i uken, men ønsketenkning fra min side. Kan aldri be ham droppe en kamerat, men fy faen, jeg blir kvalm av tanken på ham!

*Dagens frustrasjon* EKLE, EKLE MANN!

Anonymous poster hash: 7adf9...866
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han lider av KKS.

KKS?

Skrevet

KKS?

Kort Kar Syndromet.

• Liker 3
Skrevet

Og LPS!

Anonymous poster hash: 7e149...230
Skrevet

kremt jeg må vel si hva det står for

Liten Pikk Syndromet

Skrevet

Og LPS!

Hva er LPS da?

Men åh herreguuud, så irritert jeg blir over denne fyren! Kjenner alt bobler inni meg!

Skrevet

kremt jeg må vel si hva det står for

Liten Pikk Syndromet

Haha, skulle ikke forundre meg. ;)

Skrevet

Kraftig Kvinne Syndromet og Laus Punani Syndromet.

• Liker 3
Skrevet

Han høres ut som eksen min :fnise: Stakkars deg som må omgås mennesket!

Skrevet

Han høres ut som eksen min :fnise: Stakkars deg som må omgås mennesket!

Jøss, kan folk som det få kjærester altså? Prøver iherdig å unngå ham da, men jeg får jo vite så mye fælt gjennom kjæresten min. Uff og huff!

Skrevet

Det verste jeg vet er menn (eller kvinner for den saks skyld) som rakker ned på andres utseende. Har hatt sånne venner før. De er ikke venner nå lenger for å si det sånn...

Var en "flamme" av en venninne av meg som alltid måtte kommentere på kvinners utseende, og jeg ble helt gæren av å være i nærheten av han. Han kunne finne på å peke på random jenter på Karl Johan og si: "fy faen, tror hun virkelig at hun kan ha på seg et så kort skjørt? Fettet henger jo ut"...........

:murvegg:

Skrevet

Jøss, kan folk som det få kjærester altså? Prøver iherdig å unngå ham da, men jeg får jo vite så mye fælt gjennom kjæresten min. Uff og huff!

Hehe, han var søt og snill før vi ble sammen. Så dukket den ordentlige siden av han opp!

Skrevet

Eksen hadde en sånn venn. De to samnen var pyton. Han rakket ned på alle og ringtefor dagens sladder. De snakket og flåset en time hver dag. Gikk på do sammen også var han falsk og hjalp aldri eksen med annet enn å sette griller i hodet på han. Jeg slettet han fra fb og snakket alsri med han.

Anonymous poster hash: 10e23...34e

Skrevet

Eksen min også!

Forferdelig tid. Han ødela så mye. Etter hvert skjønte jeg jo også at det var en grunn til at de var venner... eksen min likte det nemlig egentlig, han bare turte ikke innrømme det for meg.

Han var feit, ekkel, liten, bleik, stygg, ekkelt pervers og besatt av enkelte ting (snakket om analsex dagen lang, sendte 10 linker om dagen), og veldig nedlatende ovenfor kvinner. "Damer duger bare til en ting!"

Nå, mange år etterpå, er de fortsatt bestevenner. Tragiske, feite, føler seg som småkonger der de går rundt i den ufaglærte jobben sin. Har fått seg et solid rykte som drittsekker begge to.

Anonymous poster hash: 055d6...f54
Skrevet

Gawd, han høres helt forferdelig ut!

Det eneste du egentlig kan håpe og forvente er vel at kjæresten din ikke synker ned på hans nivå, at du ikke må omgås han for ofte, og at kjæresten din også har andre kompiser.

Kjæresten min har også én kamerat jeg er mindre begeistret for (blir ufyselig og totalt personlighetsendret i fylla). De omgås ikke så ofte så det går helt greit, men litt redd for at jeg må be ham i bryllupet vårt :/.

Skrevet

Kort Kar Syndromet.

Helt enig. Vet om en lav asiater med ølmage som oppfører seg like jævlig...

Anonymous poster hash: 2b5a8...66c

Skrevet

Du har jo et saklig argument for hvorfor du ikke liker ham, så da synes jeg at det må være greit å si ifra til kjæresten din om at du helst ikke vil omgås fyren. Det er ingen regel som sier at du må være venner med alle vennene til kjæresten din. Enkelte mennesker går bare ikke godt sammen. Kjæresten din kan ikke tvinge deg til å tilbringe tid sammen med folk du ikke kan fordra, men du kan heller ikke tvinge ham til å droppe kompisen sin. Det er i slike situasjoner der det kan være best å inngå et kompromiss om at du tolererer ham hvis dere MÅ være i samme rom, men at kjæresten din forsøker å treffe kompisen sin mens du ikke er med.

Skrevet

Dette er kjærestens absolutt bestekompis og eneste nære venn. Kjæresten min falt dessverre ned på hans nivå da de først ble kjent, men jeg dro ham i øret da jeg kom inn i bildet. Nå hevder han at han ikke dømmer og snakker stygt om folk lenger.

Kjæresten min vet godt hvorfor jeg ikke orker den fyren, og sier han forstår meg. Så slipper heldigvis å se trynet på fyren. Men synes bare det er veldig ubehagelig å tenke på at han omgås slike personer. Her om dagen kalt han et annet menneske for søppel! Grøss, hvor ond og ekkel kan man bli!

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...