Gjest Rejes Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Hei. Har bare et spørsmål som jeg har tenkt litt på. Når man går igjennom bloggtoppen så er det som oftest navn bloggerne har brukt i bloggene sine. Slik som tuvaw, rannveig heitmann og ulrikke lund. Eller så er det kallenavn slik som klisjebarnet( tidligere bloggnavn til ulrikke) fotballfrue og voe. Bloggen min heter nå Latte & Lullabies, men samtidig føler jeg at jeg vil på en måte skifte navn. Jeg vil ikke bruke mitt eget navn. Bex er det eneste kallenavnet jeg har, noe som kanskje høres litt maskulint. Kan dere komme med forslag? Bloggen blir hovedsaklig å handle om livet mitt, både som mamma og som en vanlig jente. Bloggemner framover kommer til å handle om foto, husbygging, å gå ifra en ustruktulert hverdag til å bli den jentejenta jeg vil bli, samt mammating. Utseendemessig har jeg langt lyst askeblondt hår, chubby, men skal ned i vekt. Jeg er veldig sjenert i starten, men er jeg med kjentfolk så er jeg sosial som bare det. Elsker å arrangere events med venner. Ordentli kjærestejente som vil bare det beste for kjæresten og sønnen min. Er interessert i fotografering, sosiale medier, være med venner, overfladiske ting og biler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå