Gå til innhold

Pepperkakehus med barn - pynt før eller etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere skal lage Pepperkakehus med barna - pynter dere vegger og tak før eller etter monteringen av huset da?

Anonymous poster hash: 94639...279

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter montering :-)

Skrevet

Etter.

Anonymous poster hash: 73387...7c1
Skrevet

Pynter alltid før montering.

Gjest Magdalene
Skrevet

Etter. Setter opp huset uten ungene, for det blir skummelt varmt.

Skrevet

Da vi laget pepperkakehus pyntet vi alltid etter.

Jeg monterte med den varme karamallen, så overlot jeg resten til barnet og kanskje noen venner. Ble det alltid like fint? Ikke i det hele tatt. Var det allikevel det flotteste pepperkakehuset i verden? Alltid. :ler:

:heks:

• Liker 1
Skrevet (endret)

En slags blanding. Vi monterer med eggehvitemelis, det blir mye kliss, og det må nesten alltid ekstra til for å få det sammen, så det er alltid mye feste for pynt rundt kantene, på mønet, det tyter ut ned langs veggene osv. Perfekt feste for pynt før det stivner. Så tar vi finishen med vanlig melis etterpå.

Glipper og skjevheter kamufleres flott. Barn bør være tilstede, så resultatet kan forklares.

Endret av Lou Salome
Skrevet

Jeg monterer alltid huset alene, livredd for at barna skal brenne seg på det glovarme smelta sukkeret.

Skrevet

Bruker eggehvite og melis, setter sammen og de pynter etterpå.

Skrevet

Vi bakte pepperkakene sammen, så monterte mamma huset med enten knekk eller eggehvite og melis imens vi pyntet hjerter og så dekorerte vi huset når det hadde stått seg litt.

Skrevet (endret)

Jeg monterer alene, og etter at jeg brant meg på to av fingrene ifjor, så kommer jeg fortsatt til å montere alene fremover. Pynter etter montering

Endret av makkapakka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...