Lanista1984 Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #21 Skrevet 22. desember 2013 Mulig jeg har et litt løst forhold til død. Folk døde rundt meg hele tiden. Jeg bare mener at det er feil å drepe seg. Poenget mitt er hva du går glipp av. Ikke tolke alt jeg sier som negativt. At noen kan tenke tanken på at jeg skal flørte med enker sier alt om hvor vond den personen er inni seg. Jeg grøsser ved tanken. Jeg har drept og blitt skutt på. Jeg er på et annet plan, troligvis. Her var det mye grums fra folk som bare ønsker negative tanker om andre. Hvis det finnes noe positivt med krig, Er det at det tvinger frem mer positive tanker. Du skal klare alt, sier hjernen din. Allikevel drikker jeg for mye. Og er litt Max Manus. Men det er bare i etterkant. Når skuddene gir seg. Øresus har jeg også. Ville bare stille et spørsmål. Jeg drar tilbake i januar. Fordi det er der jeg møter ekte folk. I alle fall tror jeg det.
Lanista1984 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #22 Skrevet 29. desember 2013 Men jeg står for åpningsinnlegget. Og god jul
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #23 Skrevet 29. desember 2013 Vi som aldri har vært i en krigssituasjon, vil nok aldri forstå, uansett hvor mye vi prøver... Men, det en selvmorder etterlater seg er som oftest familie og venner som elsker personen høyt. Men når man er så langt nede som man er før ett selvmord, så tenker man at man er en byrde for disse personene, og at de får det mye bedre uten meg i verden. Og har en virkelig bestemt seg, så er det ingenting du kan si fra eller til som får den til å endre mening.... Me det høres ut som du burde dra, for din egen del... For å snakke med de etterlatte, kanskje du får noen svar derfra på hvorfor de gjorde det? Kanskje noen fellestrekk du kan være obs på? Anonymous poster hash: 09513...165
Lanista1984 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #24 Skrevet 29. desember 2013 Som selvmordetterlatt vil jeg bare si: minnene blekner aldri. Personen kan ikke erstattes. Det vil for alltid være tungt. Kanskje bør heller den som vurdere det tenke på at vedkommende vil gjøre livet grusomt for mange. Å si at man blir glemt (noe som ikke er sant) høres ikke lurt ut. Ellers er det nok mye i det Lea2 sier.Anonymous poster hash: f02e4...366 Mulig du har rett. Men det som frykter soldater flest, er å bli glemt. Poenget mitt er ikke å lage en dokumentar men å skremme de som tukler med dette tilbake til livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå