Gå til innhold

Hvilken parkett type har Fotballfruen i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Hva den heter og hva heter fargen?

Anonymous poster hash: 76123...3c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det en mulighet for at du kanskje kan sende henne en mail og spørre? Tror det er enklere å få korrekt svar da :) Eventuelt skrive en kommentar eller spørre LK på twitter (du kan sende melding tror jeg) :) Synes det gulvet er så fint jeg også!

Anonymous poster hash: 7cb96...a2e
  • Liker 1
Skrevet

Finnes det en mulighet for at du kanskje kan sende henne en mail og spørre? Tror det er enklere å få korrekt svar da :) Eventuelt skrive en kommentar eller spørre LK på twitter (du kan sende melding tror jeg) :) Synes det gulvet er så fint jeg også!

Anonymous poster hash: 7cb96...a2e

Fotballfrue vet ikke da det ikke var de som la gulvet. (Det var noen som spurte om det for lenge siden, og jeg husker det :fnise: ) Men mulig de kunne kontaktet selgerne og forhørt seg. Mest sannsynligvis er det pergo klikklaminat. Tror jeg.

Anonymous poster hash: 34d0a...c0b

Skrevet

Finnes det en mulighet for at du kanskje kan sende henne en mail og spørre? Tror det er enklere å få korrekt svar da :) Eventuelt skrive en kommentar eller spørre LK på twitter (du kan sende melding tror jeg) :) Synes det gulvet er så fint jeg også! Anonymous poster hash: 7cb96...a2e

Tviler sterkt på at jeg får svar, så jeg gidder ikke å prøve engang ;)

Skrevet

Fotballfrue vet ikke da det ikke var de som la gulvet. (Det var noen som spurte om det for lenge siden, og jeg husker det :fnise: ) Men mulig de kunne kontaktet selgerne og forhørt seg. Mest sannsynligvis er det pergo klikklaminat. Tror jeg. Anonymous poster hash: 34d0a...c0b

Uff, har lagt min elsk på gulvet hennes for lenge siden, men ikke klart å få svar :(

Skrevet

Du kan ikke printe ut et bilde og ta med til forhandlere og spørre?

Skrevet

Legg ved bilder da, så folk får se.

Anonymous poster hash: 69c95...cdd
Skrevet

Print ut et bilde eller bruk mobilen/lesebrett og lagre et bilde fra bloggen der. Ta med til parkettbutikken/byggvarehuset eller hvor du nå får tak i parkett og vis dem bildet. De kan garantert finne noe som er likt det de ser. Om ikke nøyaktig, så i alle fall veldig nært.

Skrevet

Du kan ikke printe ut et bilde og ta med til forhandlere og spørre? Anonymous poster hash: 34d0a...c0b

Jeg har gjort det skjønner du, vært på Maxbo, Monter, byggmax og ingen kunne hjelpe meg:( det syns jeg er helt utrolig, hadde med min IPad med store bilder, hjalp ikke en shit.

Skrevet

http://www.megaflis.no/itemImages/20024_72115-0905_2_L.jpg Dette er pergo klikklaminat, jeg syns den ligner veldig på det hun har. Jeg tror ikke det er ekte parkett. http://www.megaflis.no/Laminat/Laminat/Pergo_domestic_extra_klassisk_plank_hvit_ask.html Anonymous poster hash: 34d0a...c0b

Wihi!!! Den lignet ihvertfall :) Tror du det er mulig å få lignende i parkett?

Skrevet

Prøv i en butikk der de selger KUN gulv/parkett/laminat. De har som regel mye bedre utvalg og kan bestille det du vil ha.. pluss at de har bedre greie på ting enn i byggvarehusene.

Skrevet

Wihi!!! Den lignet ihvertfall :) Tror du det er mulig å få lignende i parkett?

Megaflis så ut til at de hadde ihvertfall. Lykke til! ;)

Skrevet

Megaflis så ut til at de hadde ihvertfall. Lykke til! ;)Anonymous poster hash: 34d0a...c0b

Tusen takk !!! :D

Gjest avocadoen
Skrevet

Klikklaminat er uansett superenkelt å legge om det er det hun har!

Skrevet

Kg kjøpte sånn på byggmax for 89kr kvm :)

Anonymous poster hash: 299fc...72a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...