AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Hei:) jeg har en papillon gutt på 4 år som jeg ønsker å forsikre best mulig. Han ble kjøpt for tre år siden uten noen som helst papirer for 8000kr. Hvilken hadde dere valgt? Han har vært helt frisk hittill.Anonymous poster hash: ef7b6...373
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Jeg har veldig gode erfaringer med Agria, og kommer aldri til å forsikre dyr i noe annet selskap. Anonymous poster hash: 34207...5ac
xxhmj Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 Agria har jeg faktisk hørt mye bra om! Spørs jo om du vil ha et billig forsikring på dyret ditt. Er mange som er billige, men ikke like bra som de som koster litt ekstra.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Jeg bruker Agria og er svært fornøyd. Men det viktigste er at du leser vilkårene nøye og sammenlikner dekningsgrad med forsikringspremie. Positive aspekter er lav egenandel, høy dekning per år, at forsikringen gjelder også etter fylte 10 år, at kroniske sykdommer, tannproblemer og medisiner dekkes, lang egenandelsperiode og mulighet for direkteoppgjør. Så er det opp til deg hva du ønsker å betale for. Vil tro du kan få ganske rimelig forsikring ettersom hunden din mangler papirer og dermed er som blandingshund å regne. Anonymous poster hash: 116f8...5fc
Gjest suphadupha Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 Vi har Agria. Fornøyd, bortsett fra at det tok over 4 uker å få tilbake pengene, grunnet at vår vetrinær ikke hadde direkteoppgjør. Men, er det noen spesiell grunn til at du vil forsikre fortest mulig? Husk at etter forsikring er det en karensperiode hvor forsikringen ikke dekker noe som helst av det som måtte dukke opp, og at det er mye forsikringen ikke dekker hvis hunden ikke var forsikret fra 12 ukers alder..
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #6 Skrevet 27. november 2013 Vi har samlet det meste av forsikring i DNB, også for hunden. Den ble ikke forsikret fra 12-ukers alder, den var noen år når vi flyttet til Norge så jeg vet ikke hvordan det eventuelt vil slå ut. Har foreløpig hatt liten nytte av forsikringen, heldigvis. Anonymous poster hash: 5a4d8...5bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå