AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Vurderer å be henne med med på aktivitetsdate. Lyst til å finne på noe litt utenom det vanlige og har venner som jobber på slakteri. Tror dere jeg kan ta med henne dit for en omvisning? Eller blir det for teit? Anonymous poster hash: c89fa...c6b
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Veldig spesielt, men hvorfor ikke.
Gjest Hyssingen Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Jeg hadde snudd i døra! Er helt for dater utenom det vanlige, men døde dyr. Virkelig? Hva med planetarium liksom, eller Freia!
Gjest iGirl Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Jeg hadde elsket det !! superspennende !
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Spørs helt hvordan hun er. Hvis hun har gitt utrykk for at hun ikke liker blod, døde dyr, lukten av døde ting, og synet av dyredeler hengende på rekke burde du kanskje la være. F.eks. hvis hun hater skrekkfilmer med blod hadde jeg heller funnet på noe annet. Jeg hadde ikke synes det var noe koselig, men hadde faket meg gjennom det til nøds. Hater alt av blod, vonde lukter og slikt. er kvinne. Historisk museum, freia, kunstutstilling, turistbuss gjennom en by, osv. høres ut som en mye bedre ide! Anonymous poster hash: 5e715...804
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå