AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 ...å sende melding til en jente dagen etter og fortalt henne at hun ikke måtte tvile på at du likte hvordan hun hadde oppført seg kvelden i forveien hvis du virkelig ikke var interessert? (Gjort det av høflighet)Anonymous poster hash: da971...b5a
Gjest lnx Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Jeg har lest setningen flere ganger nå, men forstår ikke helt hva du mener. Men nei, jeg hadde ikke sendt en sånn type melding dagen etter et ONS 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Jeg har lest setningen flere ganger nå, men forstår ikke helt hva du mener. Men nei, jeg hadde ikke sendt en sånn type melding dagen etter et ONS Ikke etter ONS. Sett at du var på jobb. Hun (en jente du har uttrykt begeistring for tidligere), er lettere beruset og mer "på" enn det hun vanligvis er. Siden du er på jobb, skjer det ingenting. Hadde du sendt en slik melding for å "trøste" hvis du ikke ville "holde på henne"?Anonymous poster hash: da971...b5a
Gjest Riskjeks Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Slapp av, han er sikkert interessert
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Lettere beruset på jobb? Hahaha, HAN: På jobb, edru. HUN: Ikke på jobb, lettere beruset Anonymous poster hash: da971...b5a
Pearl2.0 Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Hahaha, HAN: På jobb, edru. HUN: Ikke på jobb, lettere berusetAnonymous poster hash: da971...b5a Ok Godt å høre Jeg tror nok du kan slappe av, han er nok interessert!
brunsaus123 Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Jeg hadde sendt " Btw, jeg har aids" !
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 Ikke etter ONS. Sett at du var på jobb. Hun (en jente du har uttrykt begeistring for tidligere), er lettere beruset og mer "på" enn det hun vanligvis er. Siden du er på jobb, skjer det ingenting. Hadde du sendt en slik melding for å "trøste" hvis du ikke ville "holde på henne"?Anonymous poster hash: da971...b5a Dette gjorde det ikke lettere å forstå hva du spør om! Det skjer ingenting fordi jeg er på jobb? Er hun også der? Hun er beruset? Trøste for hva? Hvor kom behovet for trøst fra? Dette gav ikke mye mening... Anonymous poster hash: 6c742...516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå