AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Greit nok det, for han har spurt hva jeg ønsker meg, og jeg svarte "Jeg vil bare tilbringe dagen med deg". Vi har vært kjærester i syv måneder og er tidlig i 20-årene. Han kom til meg og vi dro ut på kino, hvor han spanderte. Hadde jo selvsagt håpet på en liten personlig ting, men... Men problemet nå er at han har bursdag om 1,5 måned. Hva skal jeg gi i gave? Vil han føle seg dum om han får en gjenstand av meg? Blir det tåpelig å "gi kino" tilbake? Anonymous poster hash: 1ee68...7b3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Kino er jo gave det. Ta han med ut på middag, eller kjøp inn en skikkelig pizza ellerno. Kanskje hans måte å vise at bursdag ikke trenger å være noe dyr affære. Anonymous poster hash: c8881...5a4
Rægs Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Bursdaggave? Jeg fikk ikke bursdagshilsen engang jeg. Lage en skikkelig middag til han og gi en liten gave? er jo jul snart, så kanskje han sparer til julegave (hvis dere er like fattig studenter som meg da).
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Bursdaggave? Jeg fikk ikke bursdagshilsen engang jeg. Lage en skikkelig middag til han og gi en liten gave? er jo jul snart, så kanskje han sparer til julegave (hvis dere er like fattig studenter som meg da). Ja, det er ikke stort med penger her. Og vi har begge bursdag så nært julen, så er kanskje like greit å gi en liten gave på bursdag bare Anonymous poster hash: 1ee68...7b3
Gjest Lille-pus Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Greit nok det, for han har spurt hva jeg ønsker meg, og jeg svarte "Jeg vil bare tilbringe dagen med deg". Vi har vært kjærester i syv måneder og er tidlig i 20-årene. Han kom til meg og vi dro ut på kino, hvor han spanderte. Hadde jo selvsagt håpet på en liten personlig ting, men... Men problemet nå er at han har bursdag om 1,5 måned. Hva skal jeg gi i gave? Vil han føle seg dum om han får en gjenstand av meg? Blir det tåpelig å "gi kino" tilbake? Anonymous poster hash: 1ee68...7b3 eeehhh... Du fikk jo akkurat det du sa du ønsket deg, gjorde du ikke? Du spør ham så klart om hva han ønsker seg, - akkurat som han spurte deg. - at han gav deg akkurat det du hadde sagt du ønsket deg betyr ikke at han har det samme ønsket som deg vet du. Spør, så blir du mye klokere på hva han ønsker seg. 2
Gjest Ozelot Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 (endret) Jeg hadde vært kjempeglad om min kjæreste(om jeg hadde en ....) hadde tatt med meg ut på kino på bursdagen min. Elsker kino:)) Hva slags film så dere? Endret 26. november 2013 av Ozelot 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 eeehhh... Du fikk jo akkurat det du sa du ønsket deg, gjorde du ikke? Du spør ham så klart om hva han ønsker seg, - akkurat som han spurte deg. - at han gav deg akkurat det du hadde sagt du ønsket deg betyr ikke at han har det samme ønsket som deg vet du. Spør, så blir du mye klokere på hva han ønsker seg. Sa jeg at jeg var misfornøyd med gaven? ehhhh.... nei. Vi så Hunger Games <3 Anonymous poster hash: 1ee68...7b3
Sophia Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Bursdaggave? Jeg fikk ikke bursdagshilsen engang jeg. Lage en skikkelig middag til han og gi en liten gave? er jo jul snart, så kanskje han sparer til julegave (hvis dere er like fattig studenter som meg da). Fikk du ikke bursdagshilsen? Så leit Spør ham hva han ønsker seg? Stemmer for å lage en god middag til ham hjemme og kanskje en liten ting ved siden av. Egentlig så holder det jo fint med middag også.. Nå er jeg veldig barnslig når det gjelder gaver og bursdager da, elsker å kjøpe gaver til kjæresten min
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 Jeg finner meg bare sånne som ikke bryr seg så mye om bursdager.. Min ex ga meg et smykke på min første bursdag vi var sammen..etter det fikk jeg ikke gaver. Min mann er igrunn lik. Vet ikke hva han skal kjøpe, så da lar han være å kjøpe noe. Får julegaver da..men trur han sliter hver jul med å kjøpe noe. Han liker ikke kjøpe smykker o.l for han vet ikke hva jeg liker sier han..og jeg ønsker jo meg sånt, for man går likssom ikke å kjøper seg et gullsmykke selv. Da blir det heller bling bling på glitter istedet Hadde han tatt meg ut på middag eller kino på selve bursdagen min hadde jeg blitt veldig glad..får ikke det engang jeg.. Jeg har kjøpt gaver til han på hans bursdager, men må innrømme det er en eller anna bursdagen jeg har latt være.. Han har fått flere bursdagsgaver enn meg iløpet av de årene vi har vært sammen. Hans familie kommer på besök når han har bursdag og med gave, og jeg baker kake. Men min bursdag blir ingen selskap, for min familie bor ikke i nærheten, og svigers invitere seg ikke selv som de gjør med min mann.. Men sånn er det. Godt jeg har bursdag kun 1 gang i året.. Anonymous poster hash: 2daf7...ad1
Pearl2.0 Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Alle skjønner jo at hvis man sier "neei, det er ikke så farlig.." så vil man egentlig ha en liten gave Men jeg hadde regnet en kinodate som gave, i alle fall hvis dere ikke har såå mye penger å rutte med og det snart er jul. Opplevelser kan jo være fine gaver! Du kan sikkert gi ham en liten ting hvis du ønsker det, tror ikke han kommer til å bli flau av det 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 Tenk så mye enklere verden hadde vært hvis folk ikke forventet at alle andre er tankelesere. Men akk så mye kjedeligere, hva skulle vi da diskutert på KG Anonymous poster hash: 4f23d...1e0 1
Rægs Skrevet 26. november 2013 #12 Skrevet 26. november 2013 Fikk du ikke bursdagshilsen? Så leit Vi har hatt minimal kontakt den siste måneden pga jobb, studier og avstandsforhold. Trenger vel ikke å nevne at jeg melder meg på singelforumet snart Men syntes han kunne sagt gratulerer til meg da.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2013 #13 Skrevet 26. november 2013 Vi har hatt minimal kontakt den siste måneden pga jobb, studier og avstandsforhold. Trenger vel ikke å nevne at jeg melder meg på singelforumet snart Men syntes han kunne sagt gratulerer til meg da. Enig.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #14 Skrevet 26. november 2013 Synes det er fint å få opplevelser fremfor ting jeg:) Ta han med ut å spise på favoritt plassen og spander. Kanskje kjøpe/leie film. Anonymous poster hash: 679f6...609
Sophia Skrevet 26. november 2013 #15 Skrevet 26. november 2013 Vi har hatt minimal kontakt den siste måneden pga jobb, studier og avstandsforhold. Trenger vel ikke å nevne at jeg melder meg på singelforumet snart Men syntes han kunne sagt gratulerer til meg da. Ja det synes jeg helt klart! Et gratulerer har man ALLTID tid til!
Rægs Skrevet 26. november 2013 #16 Skrevet 26. november 2013 Enig. Ja det synes jeg helt klart! Et gratulerer har man ALLTID tid til! Takk, kjære dere!
Skilpadden Skrevet 26. november 2013 #17 Skrevet 26. november 2013 Kanskje, bare kanskje, så kan du heller se for deg dette, TS. Han er student. Har kjempe dårlig råd, og han ligger sikkert i sin seng nå og har skikkelig, skikkelig dårlig samvittighet og er flau over at han ikke engang kunne kjøpe jenta hans en ordentlig gave. Og prøvde å gjøre dagen din romantisk med det lille han kunne, nemlig å dra deg ut med på kino.
Sophia Skrevet 26. november 2013 #18 Skrevet 26. november 2013 Kanskje, bare kanskje, så kan du heller se for deg dette, TS. Han er student. Har kjempe dårlig råd, og han ligger sikkert i sin seng nå og har skikkelig, skikkelig dårlig samvittighet og er flau over at han ikke engang kunne kjøpe jenta hans en ordentlig gave. Og prøvde å gjøre dagen din romantisk med det lille han kunne, nemlig å dra deg ut med på kino. Ikke sant, og ved å ta henne med ut på kino viser han jo at han bryr seg 2
Alice123 Skrevet 26. november 2013 #19 Skrevet 26. november 2013 Tenk så mye enklere verden hadde vært hvis folk ikke forventet at alle andre er tankelesere. Men akk så mye kjedeligere, hva skulle vi da diskutert på KG Anonymous poster hash: 4f23d...1e0 Tja, vi har jo fortsatt Fotballfrue!
Gjest SweetSunshine Skrevet 26. november 2013 #20 Skrevet 26. november 2013 Vi har hatt minimal kontakt den siste måneden pga jobb, studier og avstandsforhold. Trenger vel ikke å nevne at jeg melder meg på singelforumet snart Men syntes han kunne sagt gratulerer til meg da. Det der blir bare for dumt; ikke en liten gratulasjon engang. Håper du får noen som vier deg litt mer oppmerksomhet snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå