AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Hei Jeg har truffet hva man kan kalle min drømmefyr, han er snill, omtenksom, morsom og ikke minst kjekk. Og mot all formodning liker han meg tilbake, og vi har tilbragt mye tid med å snakke sammen om alt og ingenting. Siden vi bor et stykke unna hverandre snakker vi mest over Skype og FB. Problemet mitt er at jeg har ekstremt lav selvtillit når det kommer til kroppen min. Har ganske store hengepupper, større mage, og bollemus. Han har mye mer selvtillit enn det jeg har og er hva jeg mener er for god for meg, noe som gjør meg enda mer usikker. Er generelt ganske sjenert av meg og har aldri vært i noe særlig forhold. Så er veldig beskymret over at jeg kommer til å skuffe han med kroppen min og ødelegge det vi har sammen nå. Han vet at jeg er veldig usikker over kroppen min og at jeg ikke er verdens tynneste person, men sier at jeg skal være stolt over det jeg har, men da har han ikke sett meg naken enda. Er det noe jeg kan gjøre for å gjøre meg seg mer selvsikker og ikke ødelegge for meg selv når vi skal ha sex sammen? Er så fryktelig redd for at jeg ikke skal være opp mot hans forventninger, selv om det høres litt teit og jeg skal egentlig bare si: "her er jeg, ta meg som jeg er". Men det er heller det at jeg ikke klarer det, og er såppass usikker på meg selv.. Alle tips taes imot.. Anonymous poster hash: 4ba57...0ef Anonymous poster hash: 6cf57...833 1
heiduderborte Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Neei, ikke vær så usikker! Han er tydligvis veldig tiltrekket av deg og da er det faktisk ikke meningen for deg å bli en "tynnere" jente, fordi han er tiltrukket av den du er NÅ. Det må jo føles herlig! Ta deg sammen, og elsk deg selv like mye som han liker deg. Tror neppe han ser på deg og tenker "hun blir jeg forelska i, fordi hun kan jeg slanke?" Nei og atter nei. En kvinnekropp i seg selv er nydelig for en gutt, uansett hvordan den ser ut. Er begge tiltrukket av hverandre så har vel ikke kroppsform noe å si uansett. Ikke vis at du er usikker, da blir han bare skremt. Lykke til! og slutt å tenke så mye, han ble forelsket i den du er nå 7
Scorpio Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Vær stolt over det du har! Forskjellige menn liker forskjellige ting. Jeg tror faktisk det er et mindretall av menn som liker syltynne modellkropper. Kanskje han liker store hengepupper? Mange menn tenner på det. Sannsynligvis liker han deg av helt andre grunner enn kroppen. Det er uansett mer sexy å være fornøyd med det man har, uansett hva det er, enn å være misfornøyd og usikker. 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 OP her. Takk for svar. Vet jeg skal være selvsikker og at det er mer sexy, og at han ikke liker meg fordi han tror at kroppen min er fantastisk. Men hver gang jeg ser meg selv i speilet uten klær tenker jeg bare at det kan da umulig tenne noen som helst, og minst av alle han. Jeg kunne aldri tent på meg selv, og vet ikke hvordan jeg kan komme over den følelsen. Er så redd for at min egen selvfølelse skal hindre meg i å gjøre det jeg vil.. Anonymous poster hash: 6cf57...833
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Kjenner meg veldig igjen i det du skriver - det kunne vært meg selv! Etter som jeg har blitt eldre, har jeg mer og mer godtatt kroppen min som den er. Fortsatt er jeg veldig misfornøyd med deler av kroppen, men jeg har på en måte godtatt at det er slik jeg er. Sånn er jeg født. Det har vært vanskelig og det har tatt tid å endre tankene i positivt retning, og noen dager er verre enn andre. Det er utrolig mye lettere å si det enn å føle det, men så lenge han du liker, liker deg tilbake, så hadde jeg prøvd mitt beste å bare nyte det. Han har jo sett deg, og som du sier selv; han vet at du ikke er verdens tynneste person. Veldig mange menn liker oss som ikke er verdens tynneste også, heldigvis! Vet ikke om jeg gjorde saken bedre eller verre, men jeg kjenner meg i hvert fall veldig igjen i det du skriver. Tror du skal prøve å endre tankene dine og ikke tenke så stygt om deg selv! Lykke til Anonymous poster hash: 74e98...715 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Da må du gjøre noe med saken. Alt er opp til deg. Men please ikke ta en snarvei. En dame med litt ekstra, men som trener og er aktiv, kan være like sexy som spreke jenter type rachel northug Anonymous poster hash: 38c82...95f 1
Gjest .-L-. Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Men han sier jo at du skal være stolt over det du har og hvis han er så fantastisk som du selv sier, så må du gjøre noe riktig siden han velger å bruke tiden sin på deg. Tror egentlig ikke det er noe man kan si som hjelper for dette. Problemet er selvbilde ditt og at du har laget deg et bilde på hva en "perfekt kropp" er, som ikke matcher din egen kropp. Den ideen eller meningen du har om en "perfekt kropp" trenger ikke å være det han mener er en perfekt kropp. Han blir nok fornøyd skal du se
Gjest Grapefrukt Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Hva slags kropp har han TS? For jeg skal love deg at du ikke er den eneste som har bekymringer angående kroppen man har. Jeg skal faktisk vedde ganske mye på at han har deler på kroppen som han misliker og er redd for at du skal mislike. Så når dere møtes tenker han på om du vil legge merke til de rare ørene hans og magen med litt ekstra, akkurat som du bekymrer deg over at han skal synes puppene dine henger eller legge merke til magen din. Altså resulterer dette i to stykker som ikke legger merke til hverandres "flaws" fordi de er litt for opptatt av å bekymre seg over sine egne. Det dere begge kommer til å legge merke til derimot er alt dere liker med hverandre. Bare slapp av TS, jobb litt med å rette deg opp i ryggen og prøve å se litt annerledes på din egen kropp. Hva er det fineste på kroppen din for eksempel? 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #9 Skrevet 27. november 2013 Er i samme situasjonen. Har ikke så god selvtillit når det kommer til kroppen min, og jeg er redd for å skuffe han jeg holder på med. Synes jeg er for tynn (undervektig), har for små pupper og for liten rumpe.. Ikke noe greit å ikke være fornøyd. Tenker at jeg bare må ta det som det kommer - hjelper jo trossalt ikke å bare sippe over at man ikke er fornøyd med kroppen sin. Er jo en grunn til at dem er interesserte i akkurat oss? Lykke til, ts! Anonymous poster hash: 4648b...b60
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #10 Skrevet 27. november 2013 Er du sikker på at drømmefyren er så opptatt av utseende da? Selv om han kanskje er dødskjekk og veltrent selv, behøver ikke det bety at han legger så mye vekt på utseende hos andre Jeg har også hengepupper og stor mage, men mannen min elsker både puppene og magen - og han er en skikkelig hunk. Det jeg merker på meg selv er at jeg får bedre selvtillit av å trene litt. Det er ikke mye som skal til, for eksempel pilates eller lett jogging tre ganger i uken. Det gjør underverker selv om det ikke vises på selve kroppen! Anonymous poster hash: e68d5...968
Odelsguten Skrevet 27. november 2013 #11 Skrevet 27. november 2013 Hei Jeg har truffet hva man kan kalle min drømmefyr, han er snill, omtenksom, morsom og ikke minst kjekk. Og mot all formodning liker han meg tilbake, og vi har tilbragt mye tid med å snakke sammen om alt og ingenting. Siden vi bor et stykke unna hverandre snakker vi mest over Skype og FB. Problemet mitt er at jeg har ekstremt lav selvtillit når det kommer til kroppen min. Har ganske store hengepupper, større mage, og bollemus. Han har mye mer selvtillit enn det jeg har og er hva jeg mener er for god for meg, noe som gjør meg enda mer usikker. Er generelt ganske sjenert av meg og har aldri vært i noe særlig forhold. Så er veldig beskymret over at jeg kommer til å skuffe han med kroppen min og ødelegge det vi har sammen nå. Han vet at jeg er veldig usikker over kroppen min og at jeg ikke er verdens tynneste person, men sier at jeg skal være stolt over det jeg har, men da har han ikke sett meg naken enda. Er det noe jeg kan gjøre for å gjøre meg seg mer selvsikker og ikke ødelegge for meg selv når vi skal ha sex sammen? Er så fryktelig redd for at jeg ikke skal være opp mot hans forventninger, selv om det høres litt teit og jeg skal egentlig bare si: "her er jeg, ta meg som jeg er". Men det er heller det at jeg ikke klarer det, og er såppass usikker på meg selv.. Alle tips taes imot.. Anonymous poster hash: 4ba57...0ef Anonymous poster hash: 6cf57...833 Det er ikke mye som er mer avtennende enn dårlig selvtillitt. Hvorfor ikke gjøre som oss gutta? Stå foran speilet og si til oss selv hvor kjekke og deilige vi er. Jeg må innrømme at jeg innbiller meg at alle elsker kroppen min selv om jeg objektivt skjønner at alle jenter ikke helt er kjempeglad i alt for mye å ta tak i. Jeg vil foreslå at du finner noen aktiviteter du liker og som du får til. Det å få til ting gjør noe for selvbildet vårt. Han liker deg og hele deg. Vi gutta er som oftest ikke opphengt i kropp. Vi er bare glad for å få noe vi:-) Ellers er jo bollemus bare digg da.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #12 Skrevet 27. november 2013 TS her.. Takk for alle tilbakemeldinger. Da må du gjøre noe med saken. Alt er opp til deg. Men please ikke ta en snarvei. Prøver alltid å gjøre noe med saken, men er fryktelig vannskelig, ikke fordi jeg ikke klarer det, men fordi jeg rett og slett er en tung person. Hva slags kropp har han TS? For jeg skal love deg at du ikke er den eneste som har bekymringer angående kroppen man har. Han er ganske så tynn, men likevel ganske muskuløs, noe som gjør meg enda mer beskymret, Selv om jeg er sikker på at han også har noe som han ikke liker med seg selv, så har nok overhode ikke de samme kompleksene som det jeg har. Jeg vil foreslå at du finner noen aktiviteter du liker og som du får til. Det å få til ting gjør noe for selvbildet vårt. Jeg er ikke helt uaktiv, trener kampsport og står en del alpint om vinteren, så er ikke helt lat. Er ikke så redd for at han ikke vil ta meg som meg er, er mer redd for at jeg ikke skal kunne a selvtilliten til å la han gjøre det. Vet at det å tvile på seg selv er usexy, og har ikke lyst til å virke som om jeg ikke vil ha han bare fordi jeg er usikker på meg selv. Så vet ikke helt hvordan jeg kan komme forbi det og sende de signalene som trengs, selv når jeg vet at jeg egentlig ikke har så mye å tilby med den kroppslige delen. Anonymous poster hash: f798c...e99
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #13 Skrevet 30. november 2013 TS her igjen. Det blir bare værre og værre. I frykt for å virke for "hard to get" og fordi jeg ville gjøre han glad sendte jeg et par bilder av meg selv med ansikt og bryster. Det var ekstremt vannskelig for meg å sende de bildene, selv om det er den delen av kroppen som jeg kan være noenlunde fornøyd med. Han likte bildene veldig godt og sa at han ble skikkelig tent av å se dem. Men, han ville gjerne ha mer. Den nedre delen av meg er den delen jeg hater mest av alt, og vil helst ikke at noen skal se der i det hele tatt. I et forsøk på å ta et bilde etter en dusj ble jeg rett og slett kvalm av å se på meg selv, og kommer overhode ikke til å sende et slikt bilde til noen. Samtidig er jeg også redd for at hvis jeg ikke tørr eller har lyst til å sende bilde, kommer han til å tro at jeg heller ikke vil tørre å ha sex med han. Nå har han egentlig gitt opp i å få bilde. Men er det noe jeg bør fortelle han? At jeg ikke er "hard to get" (selv om jeg virker sånn), men at jeg sliter noe jævlig med meg selv og at det er noe jeg må jobbe med? Anonymous poster hash: f798c...e99
Gjest Lille-pus Skrevet 30. november 2013 #14 Skrevet 30. november 2013 Dette kan kanskje virker som veldig harde ord, TS, men de inneholder uhyggelig mye sannhet: Om det teoretisk sett skulle bli slik at han ikke vil ha deg, da vil jeg mene det absolutt ikke skyldes den unge, flott kroppen din. - det vil derimot skyldes den holdningen du har til din egen kropp. Du vil ha problemer med å virkelig ha god sex med denne flotte mannen når du knyter deg bare ved tanken på at han skal komme til å se deg uten klær. Han liker deg. Alt du forteller nærmest 'roper' at han liker deg. Ikke ødelegg alt det ved å trykke deg selv lenger og lenger ned i gjørmen nå. Hvorfor skal du leke 'hard to get' leken?
Majott Skrevet 30. november 2013 #15 Skrevet 30. november 2013 Beklager å si det, men om han noenlunde voksen, har han sett lignende kropper før (veldig vanlig med en kropp som du har), så han vet i så fall hva han snakker om. Og han liker det!
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #16 Skrevet 23. desember 2013 Jeg føler snart at jeg må si noe til han. Enten det eller så blir jeg nødt til å avbryte. Gruer meg så utrolig mye til å møte han og kan allerede forestille meg uttrykket hans når han ser meg og overhode ikke liker det han ser. Det tærer på meg og jeg kan allerede se at jeg kommer til å miste han hvis jeg ikke sier hvorfor jeg ikke tørr og vise meg frem. Men samtidig er jeg redd for å miste han da å.. Og for de som tror jeg overdriver så gjør jeg ikke det. Den er faktisk motbydelig å se på. Bare aner ikke hva jeg skal gjøre..Anonymous poster hash: f798c...e99
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #17 Skrevet 23. desember 2013 Trist det er slik blitt. Du er nok kjempefin og dere trenger ikke hoppe i køya på første møte. Si du trenger tid, og er en mann helt med så bryr de seg ikke om litt cellulitter eller hengepupper. Er vi damer som henger oss opp i det pga vi sammenligner oss med retusjerte og photoshoppa fake modellbilder. Ha litt dunkel belysning i rommet, det gir også bedre komfort. Lykke til Anonymous poster hash: 55d66...95d
Gjest Lille-pus Skrevet 23. desember 2013 #18 Skrevet 23. desember 2013 Jammen... om du har bestemt deg for at du er det motbydeligste som finnes, så er det ikke den ting vi her inne kan si eller gjøre som får deg til å få vettet tilbake. Hør her; Du skal glede deg til å møte denne unge mannen, du skal bli svimmel når noen kysser deg... svimmel og få lyst til å kysse mer og mer. Men.. du sitter og graver deg ned fordi en eller annen aldeles koko tanke om hvor fæl du ser ut har satt seg fast i hodet ditt. Den tanken har ingen, INGEN, realisme i seg. Klarere enn det tror jeg ikke jeg kan si det, så hør på meg. Jeg tenker ikke klappe skulder og si 'stakkars' for på den måten å gi disse tankene dine næring. Det vil jeg ikke fordi de tankene er av en annen verden, de er på langt nær hverken realistiske eller sunne. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #19 Skrevet 23. desember 2013 Det er ikke snakk om litt cullulitter eller noen hengende c-cupper som ikke en gang kan betraktes som hengepupper. Har vært overvektig hele mitt liv, og har i det siste blitt slankere. Noe som har satt spor på kroppen. Med klær kan jeg skjule magen og få mer kvinnelig former, men uten ser det forferdelig ut.. TsAnonymous poster hash: f798c...e99
Gjest Lille-pus Skrevet 23. desember 2013 #20 Skrevet 23. desember 2013 Det er ikke snakk om litt cullulitter eller noen hengende c-cupper som ikke en gang kan betraktes som hengepupper. Har vært overvektig hele mitt liv, og har i det siste blitt slankere. Noe som har satt spor på kroppen. Med klær kan jeg skjule magen og få mer kvinnelig former, men uten ser det forferdelig ut.. TsAnonymous poster hash: f798c...e99 Og har du spurt ham om han forventer å møte en photoshoppet glamourmodell? - for han har jo møtt deg ansikt til ansikt. - for han liker deg jo. Hva er det du tror han forventer? Jeg mistenker nemlig at hunden ligger begravet i hva du tror han 'forventer' eller 'krever'. Og skulle det være slik at han sier han liker deg, men det viser seg at han liker pysken din, men ikke tenner på hele deg, - ja så vet du det. Nå bare graver du deg nedover og nedover i det dårlige selvbildet ditt. Nevn to nydelige ting ved kroppen din, og ikke kom med svaret 'ingenting' eller list opp det du ikke liker. Jeg spør om de to absolutt supre 'tingene'. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå