AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Trenger ny bodylotion asap. Den må være billig men også gi bra med fukt til vintertørr hud. Er det noen som har noen gode tips til meg? Den må være å få kjøpt i butikk, da jeg MÅ ha i morgen Anonymous poster hash: d0e87...ccf
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Tror Rema1000 har ok kremer så ikke koster mye. Anonymous poster hash: 8bf5c...fd6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 HTH original lotion er billig og fungerer som bare det Anonymous poster hash: 0524f...73c 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Tror Rema1000 har ok kremer så ikke koster mye. Anonymous poster hash: 8bf5c...fd6 Vil helst unngå bomkjøp, så tenker på mer konrete tips, altså et konkret produkt. Anonymous poster hash: d0e87...ccf 1
chouette Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Locobase(tror jeg det skrives) fra apoteket er super til tørr og litt sprukken vinterhud. Ellers er bodybutterne fra Body Shop veldig gode.
Gjest maraii Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 HTH sine kremer har kommet godt ut på tester på TV2. Danker ut clarins og hele pakka.. http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/hvilken-body-lotion-tror-du-er-best-3892074.html bruker den selv og er fornøyd. Den er veldig tynn, så den er lett å smøre ut 1
Dove Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Jeg kjenner følelsen... Har forferdelig sensitiv hud. Helt ærlig, det som funker desidert best på meg er å smøre babyolje på huden rett etter dusjen, mens huden er klissvåt. Rister litt på armer og ben for å bli kvitt vanndråpene på huden, og så klapper jeg meg tørr med et håndkle. Da er huden babymyk helt til neste dusj. Matolje fungerer for også, først og fremst olivenolje. Ulempen er at du lukter litt olivenolje. Olivenolje kan for øvrig brukes til mye. Jeg bruker olivenolje i ansiktet, som ansiktsmaske, hvis jeg blir veldig tørr. Det er den eneste oljen som motvirker bakterier, så huden blir ikke uren. (Litt of topic, sorry....) 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Av billiglotion syns jeg HTH , Dove og Jason Aloe Vera er bra. Nå er jo gavepakkene kommet..da kan en gjøre kupp på kroppspleie..Apotekene pleier ha fine tilbud....Eucerin, Nuxe og Vichy liker eg:-)Anonymous poster hash: d73c1...2ce
Bea »-(¯`v´¯)-» Skrevet 28. november 2013 #9 Skrevet 28. november 2013 Jeg kjenner følelsen... Har forferdelig sensitiv hud. Helt ærlig, det som funker desidert best på meg er å smøre babyolje på huden rett etter dusjen, mens huden er klissvåt. Rister litt på armer og ben for å bli kvitt vanndråpene på huden, og så klapper jeg meg tørr med et håndkle. Da er huden babymyk helt til neste dusj. Matolje fungerer for også, først og fremst olivenolje. Ulempen er at du lukter litt olivenolje. Olivenolje kan for øvrig brukes til mye. Jeg bruker olivenolje i ansiktet, som ansiktsmaske, hvis jeg blir veldig tørr. Det er den eneste oljen som motvirker bakterier, så huden blir ikke uren. (Litt of topic, sorry....) Babyolje inneholder bare mineralolje, og trekker derfor ikke inn i huden, men blir liggende utenpå. Det vil si at huden ikke får puste, den tar heller ikke opp noe fuktighet, hudens egen produksjon av fuktighet blir forstyrret, og oljen blokkerer ca. halvparten av alle porene. Det at huden føles bra ut etter bruk av babyolje kommer av at man føler den hinnen av babyolje som ligger oppå huden, ikke huden selv. Bruk planteoljer i stedet for mineraloljer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå