Gå til innhold

Kjekkeste mann/peneste kvinne på KG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, la oss komme med forslag. Vi vet riktignok ikke hvordan de fleste ser ut her men da kan vi bare tippe :)

Tror kjekkeste mann er mike waters,og peneste jente er heartbreak

Anonymous poster hash: e7154...4d4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katten og Gjest!

Anonymous poster hash: 575ca...246
  • Liker 1
Skrevet

Katten og Gjest!

Anonymous poster hash: 575ca...246

Er Katten fortsatt på forumet?

Skrevet

Kjekkeste mann: Mike Waters.

Peneste kvinne: Wei-Wei

Kun basert på avatar, har ikke sett noen av dem.

• Liker 3
Skrevet

Er Katten fortsatt på forumet?

Dukket opp igjen for noen dager siden.

Anonymous poster hash: 31b5c...8cc

• Liker 1
Skrevet

Kjekkeste mann: Mike Waters.

Peneste kvinne: Wei-Wei

Kun basert på avatar, har ikke sett noen av dem.

Haha, jeg har også en overbevisning om at Mike Waters må være veldig kjekk! Fin avatar så why not? :P

• Liker 4
Skrevet

Jeg har sett noen i bildetråden, så det er jo en god del pene mennesker her. Jeg burde jo huske de kjekkeste guttene, men det gjør jeg ikke. Men jeg vil trekke frem hva pokker hun heter igjen som smellvakker. Hvem, tenker du? Ja, hvem ... argh .. husker ikke brukernavn, der får jeg igjen for alltid å forkorte det ...

Ellers er jo guy type svigermors drøm, en sånn søting vil jeg ha som svigersønn en dag.

Skrevet

Silfen!

Faen, skal du ha bank?

• Liker 1
Gjest RompeRusk
Skrevet

Faen, skal du ha bank?

Man banker ikke gravide kvinner!

Skrevet

Haha, jeg har også en overbevisning om at Mike Waters må være veldig kjekk! Fin avatar så why not? :P

Og navnet, ikke minst. "Mike Waters". Jeg tror Mike Waters har en bakgrunn fra Navy Seals, kler trange t-skjorter veldig godt og kan i nødstilfeller fly et helikopter. Men han gav seg som Navy Seal fordi han egentlig er en myk og intellektuell fyr som trives best med å lese bøker. Ellers jobber han frivillig som ishockey-trener for barn med Down's Syndrom, og syns det er noe av det mest givende han noengang har drevet med.

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Så, la oss komme med forslag. Vi vet riktignok ikke hvordan de fleste ser ut her men da kan vi bare tippe :)

Tror kjekkeste mann er mike waters,og peneste jente er heartbreak

Anonymous poster hash: e7154...4d4

Er du sikker på at du mener Heartbreak? Hun ble medlem i 2006 og har tre innlegg, det siste 6. juni 2006.

Skrevet

Jeg er for likestilling. Bank er bank, samme hvem.

Skrevet

Nei, to mot en er feigt.

• Liker 4
Skrevet

Hallo, hva skjer?

Arabella og Pop har vakre bilder, så jeg stemmer på de.

Av karer vet jeg ikke helt

Skrevet

Mortem så klart, hun er så vakker at det ikke er plass til en kjekk mann engang.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Wanderlust, aquiz og addicted. Nå har jeg ikke spurt om de vil bli nevnt, men siden de har postet bilde av seg selv regner jeg med at det er greit, om ikke så si ifra!

Endret av Summers
Skrevet (endret)

Og navnet, ikke minst. "Mike Waters". Jeg tror Mike Waters har en bakgrunn fra Navy Seals, kler trange t-skjorter veldig godt og kan i nødstilfeller fly et helikopter. Men han gav seg som Navy Seal fordi han egentlig er en myk og intellektuell fyr som trives best med å lese bøker. Ellers jobber han frivillig som ishockey-trener for barn med Down's Syndrom, og syns det er noe av det mest givende han noengang har drevet med.

Ble skremt av treffsikkerheten din her, men vil legge til at jeg som baby kunne lese da jeg var 3 måneder, og fikk min første ereksjon i en alder av 7 og den har stått siden :hug:

Fingerpule katten din kan jeg også :romeo:

Endret av Mike Waters
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...