Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Er det noen som vet om et bra produkt for øyevippene? Synes vippene slites ganske mye. leste her i forumet at det kunne hjelpe vippene litt. jeg har sensitive øyner. så hvis noen har noen gode tips, sleng det på her.

:bukke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
vaselin :-)

Vaselin har absolutt ingen pleiende egenskaper.

Gjest Anonymous
Skrevet

Talika lipocils.

Virkelig å anbefale. Den har gjort mine vipper mye sterkere så de ikke detter så raskt av. Er en slags balsam greie.

Gjest GreenSky
Skrevet

Hyppig bruk av mascara gjør vippene tørre. Vaselin kan motvirke det.

Gjest GreenSky
Skrevet

hmmmpf! (tar vaselinen i forsvar) Vaselin er kult. :heiajente:

Gjest gjest1
Skrevet

Hehe, okey. Har inntrykket av at vaselin trenger noen forkjempere...bare de ikke anbefaler vaselin som glidemiddel.

Skrevet

Vaselin på vippene hjelper ikke en døyt. Det er til og med bevist.

Gjest Butterflygirl
Skrevet
Talika lipocils.

Virkelig å anbefale. Den har gjort mine vipper mye sterkere så de ikke detter så raskt av. Er en slags balsam greie.

Hva er dette? Hvor får man kjøpt det isåfall? Leste her om en som hadde en conditioner fra Orilfame? Noen erfaringer med denne?

Gjest Anonymous
Skrevet

Talika lipocils skal være en slags balsam eller noe i den duren. Det sies at den og skal forlenge vippene (noe jeg ikke kan gå god for) Men for meg har den hvertfall gjort at jeg slipper å miste så mange vipper.

Jeg har kjøpt den på parfymell, men har sett at de selger den på cubus parfymerier og.

Skrevet

Jeg bruker noe som heter " Lash Primer Plus" fra Estee Lauder.

Den kan brukes under mascaraen, da beskytter den vippene og gir vippene mer lengde og volum.

Ellers så kan du bruke den alene om natten som mykgjørende og styrkende pleie.

Gjest Anonymous
Skrevet

ArtDeco har også en sånn vippebalsam/maskarabase. Den er ikke så fryktelig dyr heller, hundre pluss minus.

Skrevet

Mener å huske at også Isadora fører en slik "conditioning" maskara...

Skrevet

Vet om flere som bruker Eight Hour Cream.

Har aldri prøvt dette rådet selv.

Men hvorfor ikke, man bruker da EHC mot ALT!

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Jeg tror jeg tar en sjekk rundt i butikkene. vet ikke hva jeg vil ha. men helst en uten eparfyme og sånne hudirriterende kjemikaler. spør kanskje på apoteket. de må ha noe der.... :klø: men takk for gode svar. :bukke:

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg fikk en slags øyevippebalsam med maskarakost med mamma, fordi hun mente at jeg brukte maskara for ofte, og øyevippene mine kunne falle av når som helst.

Synes at vippene mine har blitt sterkere, men det kan jo være bare selbedrag. Aner ikke hva den heter, men jeg tror hun fikk tak i den på et slags sminkeparty.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...