AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Hei:) jeg og en gutt har utviklet noe veldig spesielt de siste 2 mnd. Saken er at han ikke er klar for å binde seg helt enda, da han kom ut av et forhold for en stund siden. Jeg ønsker å gjøre dette i hans tempo:) de siste 2 ukene har vi ikke fått vært med hverandre, da vi begge har vært veldig opptatt med eksamen jeg traff han idag og det skar i hjertet mitt. Jeg savner han. Det er en utrolig kjemi der.. Vi sender snap til hverandre hver dag, men nå lurer jeg på om jeg vil skremme han bort (siden han sa at han ikke var klar) hvis jeg sender en snap der jeg skriver at jeg savner han? Eller er det en positiv ting etter å ha sett hverandre idag? Anonymous poster hash: aefcd...bf0
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Ikke pul ham og ikke mas på ham. Var ikke det jeg spurte om. Pluss jeg maser ikke. Det har han også sagt at jeg ikke gjør. Kommunikasjonen nå i eksamenstiden er kun et par snaps fram og tilbake. Men har ikke sagt noe om at jeg savner han, og kjente det virkelig idag. Anonymous poster hash: aefcd...bf0
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Jeg ville sendt den snappen å si at du savner han :-) Får du et koslig svar tilbake, så vet du at dette var greit å sende.. Får du et svar som er litt sånn likegyldig, så dropper du det neste gang :-) Selvom han ikke er klar for noe forhold enda, så tror jeg ikke han blir skremt av at ei jente han har god kjemi med savner han :-) Anonymous poster hash: 8e9d8...a60
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Jeg ville sendt den snappen å si at du savner han :-) Får du et koslig svar tilbake, så vet du at dette var greit å sende.. Får du et svar som er litt sånn likegyldig, så dropper du det neste gang :-) Selvom han ikke er klar for noe forhold enda, så tror jeg ikke han blir skremt av at ei jente han har god kjemi med savner han :-) Anonymous poster hash: 8e9d8...a60 Sant det huff, har helt vondt inni meg.er bare redd at jeg kanskje skremmer han litt bort. kanskje det er bedre å sende: jeg savner deg litt jeg! så høres det ikke SÅ desperat ut? Anonymous poster hash: aefcd...bf0
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Siden du faktisk er i tvil og han vil ta det rolig hadde jeg heller bare sagt at jeg gleder meg til å se ham igjen. Anonymous poster hash: a7097...aa6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Siden du faktisk er i tvil og han vil ta det rolig hadde jeg heller bare sagt at jeg gleder meg til å se ham igjen. Anonymous poster hash: a7097...aa6 Jeg er ikke i tvil om at jeg savner han og ønsker å være med han. Han vet at jeg gleder meg til å se han igjen.. KAN det skade å si at jeg savner han? Anonymous poster hash: aefcd...bf0
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 KAN det skade å si at jeg savner han litt? Anonymous poster hash: aefcd...bf0
lillaskogfiol Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 Jeg og typen min har holdt på å 9 mnd nå, og han føler seg fortsatt ikke klar for et kjærestestempel, av mange grunner, jeg respekterer det, men jeg vet likevel at han er sykt glad i meg Og selv om mange tror at gutter syns det er masete å si noen søte ting, så tar de feil. For det er jo like koselig for dem å høre at noen savner dem, som for oss jentene, eller hur? Jeg syns du skal si at du savner han, du kan godt skrive det på en melding før du legger deg også, blir jo litt mer personlig da og kanskje automatisk litt kosesnakk, så får du det i tillegg litt mer bekreftet at han også savner deg og er glad i deg selv om han vil ta ting forsiktig
lillaskogfiol Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Ikke pul ham og ikke mas på ham. pul han så mye du vil, btw. jenter har behov de også.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 pul han så mye du vil, btw. jenter har behov de også. Vibrator ble ikke oppfunnet for ingenting.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #12 Skrevet 26. november 2013 Jeg og typen min har holdt på å 9 mnd nå, og han føler seg fortsatt ikke klar for et kjærestestempel, av mange grunner, jeg respekterer det, men jeg vet likevel at han er sykt glad i meg Og selv om mange tror at gutter syns det er masete å si noen søte ting, så tar de feil. For det er jo like koselig for dem å høre at noen savner dem, som for oss jentene, eller hur? Jeg syns du skal si at du savner han, du kan godt skrive det på en melding før du legger deg også, blir jo litt mer personlig da og kanskje automatisk litt kosesnakk, så får du det i tillegg litt mer bekreftet at han også savner deg og er glad i deg selv om han vil ta ting forsiktig Tusen takk for svar er det lureste å skrive : jeg savner deg litt jeg! høres kanskje litt mer desperat og mindre sjanse for at han blir enda mindre klar? er jo en søt ting å si det også? jeg savner deg < savner deg litt jeg! Anonymous poster hash: aefcd...bf0
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #13 Skrevet 26. november 2013 Ikke pul ham og ikke mas på ham. Kvinner puler ikke - de blir pult! Mann Anonymous poster hash: 75f53...28b
lillaskogfiol Skrevet 26. november 2013 #14 Skrevet 26. november 2013 Tusen takk for svar er det lureste å skrive : jeg savner deg litt jeg! høres kanskje litt mer desperat og mindre sjanse for at han blir enda mindre klar? er jo en søt ting å si det også? jeg savner deg < savner deg litt jeg! Anonymous poster hash: aefcd...bf0 Tja, hvis du føler det blir mer riktig for deg så skriver du så absolutt det ) Vibrator ble ikke oppfunnet for ingenting. Blir ikke det samme
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2013 #15 Skrevet 26. november 2013 Tja, hvis du føler det blir mer riktig for deg så skriver du så absolutt det ) Blir ikke det samme Godt poeng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå