Gå til innhold

Hvorfor er akkurat DU kjærestemateriale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes vi trenger en positiv tråd for alle oss single, så her er det bare å skryte uhemmet! Hvorfor er akkurat du kjærestemateriale?

Hold janteloven unna, her er det lov til å være selvsentrert og tro at man er noe :)

Anonymous poster hash: 90ec8...463
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg har en kjæreste? :P

Anonymous poster hash: 7d8fc...6f8

Skrevet

- Jeg tar vare på meg selv. Jeg liker å møte enhver dag velstelt og attraktiv. Eier ikke joggebukser og bruker ikke joggesko/hettegenser til annet enn trening. Dersom jeg er i et forhold lar jeg meg ikke "forfalle" eller bli en sofagris. Vet at jeg føler meg best, også som singel, om jeg tar meg godt ut.

- Har et eget liv med egne interesser og lar en mann ha det samme. Er IKKE klengete og mener at separat tid med egne hobbyer og egne venner føder forholdet, ikke går på bekostning av det. Man skal savne hverandre litt og ha opplevelser utenom hverandre så man har mer å gi når man først er sammen.

- Jeg er generøs. Å glede en man er glad i er også en glede. Jeg holder ikke "score" i et forhold ved å telle oppvasker tatt eller tannkremtuber kjøpt - jeg velger mine kamper. Det er gi og få men jeg har alltid datet menn som er gode mennesker så dersom en har mindre å gi en periode så er det som regel en grunn til det, ikke vond vilje.

- Jeg lar ikke sex fade ut. Er jeg ikke i humør, så jobber jeg for å komme i humør. Sex som forsvinner er begynnelse på slutten etter min mening. Holder alltid åpen kommunikasjon og diskuterer fantasier. Spør om det er noe vi ikke har prøvd han vil prøve og legger flauheten på hylla.

- Jeg støtter ham i hans valg. Jeg kan stille konstruktive spørsmål men vet at han må ta egne valg og innerst inne hadde jeg ikke respektert en mann som alltid lot seg påvirke og føye etter alle andre.

- Jeg er belest, velutdannet og velinformert. Ingen trenger være flau for å introdusere meg til foreldre eller ha meg med i en businessmiddag. Jeg prøver ikke å overkjøre andre med kunnskap men har nok personlig kapital til å holde et forhold interessant med tiden.

Skryt over :)

Anonymous poster hash: 1a69f...258
  • Liker 2
Skrevet

Fordi jeg er tålmodig, snill, tolerant og kåt :P haha!

Anonymous poster hash: c037a...e92

Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

.

Endret av Nordavind
Skrevet

Fordi jeg har en kjæreste? :P

Anonymous poster hash: 7d8fc...6f8

Synes vi trenger en positiv tråd for alle oss single, så her er det bare å skryte uhemmet! Hvorfor er akkurat du kjærestemateriale?

Hold janteloven unna, her er det lov til å være selvsentrert og tro at man er noe :)

• Liker 7
Gjest Grapefrukt
Skrevet (endret)

Okay - Janteloven fans, ikke les dette innlegget. :fnise:

Jeg er kjærestematerialet fordi:

- Jeg er snill, veldig omtenksom og har mye empati.

- Jeg er til å stole på, holder alltid hemmeligheter og er trofast.

- Jeg er tiltrekkende, slank, og eksotisk ( haha rart at det er litt fælt å skrive slikt).

- Jeg er aktiv, har egne spennende hobbyer og holder meg i form.

- Jeg er smart og studerer noe relativt bra.

- Jeg er økonomisk ansvarlig og moden.

- Jeg trives i mitt eget selskap, er selvsikker og trygg på meg selv.

- Jeg er ikke sjalu, utrygg på relasjoner, og snokete.

- Jeg er velstelt, féminin og bryr meg om utseende.

- Jeg har mye kjærlighet og trygghet å gi.

haha, dette var årets skryteinnlegg altså! :takke:

Nå må jeg bare :scorpis: og snike meg tilbake i jantelovens lange rekker :fnise:

Endret av Grapefrukt
  • Liker 3
Skrevet

- Jeg har god humor.

- Jeg tar som regel lett på ting, lar ikke små detaljer ødelegge humøret, prøver ikke å herse med folk.

- Jeg liker å ha sex!

- Jeg elsker nærhet og kosing, men klarer også å sitte/sove for meg selv.

- Jeg føler at jeg vet hvem jeg er... haha. Jeg har integretet og vet hva mine verdier er.

- Jeg har mange års erfaring med å være selvstendig. Jeg har vært ensom, jeg har valgt å gå ut av forhold og vennskap som ikke har vært sunne for meg, jeg har jobbet og betalt egne regninger, jeg har reist alene, jeg har lært meg å sette pris på en god bok og eget selskap fremfor dårlig selskap. Kort sagt: hvis jeg på noe tidspunkt går inn i et forhold heretter så vil det være fordi jeg vil det, ønsker det og har møtt noen som er helt spesiell - og ikke fordi jeg har dårlig selvtillit eller er redd for å være alene.

- Jeg er (litt) smart - seks års utdannelse yeah.

- Jeg har gode forbilder for forhold i familien min - mormor og morfar er over 80 år, og driver fortsatt og terger hverandre og utveksler dårlig intern humor.

- Jeg er ikke stygg. På en bra dag er jeg nesten litt hot også.

Woho. Er sikker på at jeg har tatt litt i her nå, men det føltes bra!

• Liker 1
Skrevet

Ok. Jeg er et utrolig bra kjæresteemne for noen veldig få kvinnfolk fordi:

- Jeg har selvinnsikt og er fullstendig klar over hvilket bedritent menneske jeg selv er på mange måter, hvilke fordommer jeg går og bærer på og så videre. Forsøker derfor, til en viss grad, ikke å dømme andre menneskers problemer, kvaler, preferanser og fordommer i livet.

- Fordi jeg er en veldig tålmodig person, kanskje med unntak av når det kommer til veldig firkantet A4-mentalitet.

- Fordi jeg mener en god kjæreste ikke søker å begrense sin partner. Jeg forlanger masse forståelse og toleranse, men gir også det samme tilbake igjen.

- Fordi jeg er flink til å kommunisere hva det er jeg ønsker meg av noen jeg er i et forhold med, og evner å ta ting opp på en rolig og avbalansert måte. Jeg er en veldig konstruktiv person når det kommer til kommunikasjon innad i et forhold.

- Fordi jeg selv har opplevd verdien av genuine "næsj, det gjør da ingen verdens ting" - type svar på ting man kanskje er usikker på og føler seg "mindre verdt" over. Jeg er derfor flink til å gi andre mennesker den samme behandlingen.

- Fordi det skal mye til for å sjokkere meg.

- Fordi jeg er morsom og reflektert, og fordi jeg har et godt hjerte sånn innerst inne.

Alt i alt føler jeg meg mest "verdifull" som kjæreste når jeg er i forhold med noen som behøver toleranse, forståelse og tålmodighet. Ergo er det mest sannsynlig disse kvalitetene jeg først og fremst har å tilby et annet menneske.

Anonymous poster hash: 46e4f...e19
  • Liker 3
Skrevet

Pen, snill, lager god mat, holder det i orden, smart, sporty.

Skrevet

Jeg er egentlig en ganske grei fyr.

• Liker 3
Skrevet

Pen, snill, lager god mat, holder det i orden, smart, sporty.

Men du virker ikke så snill? Du er veldig streng.

Anonymous poster hash: 8d5ab...7b4

• Liker 2
Skrevet

Men du virker ikke så snill? Du er veldig streng.

Anonymous poster hash: 8d5ab...7b4

Snill og streng.

Skrevet (endret)

Rett og slett jævlig god på alle måter. Puh, godt å få sannheten ut, det var vanskelig å holde det skjult så lenge.

Endret av Halvor
Gjest RompeRusk
Skrevet

Advarsel: Skryteinnlegg!

- Jeg er snill, omtenksom og har mye kjærlighet å gi

- Alltid 100 % ærlig, kunne aldri gjøre noe for å såre partner med vilje

- Har humor og er ikke redd for å drite meg ut

- Villig til å teste ut nye ting, og er åpen for mye (Både i og utenfor senga :lur: )

- Er en god lytter, og prøver alltid å gi gode råd

- Sjarmerende

- Godt likt blant de fleste, og svigerforeldre ELSKER meg ;)

- Voksen og ansvarlig

- Gir mye av meg selv dersom jeg får mye i retur

- Er villig til å gjøre alt for de jeg faktisk bryr meg om

• Liker 2
Skrevet

Advarsel: Skryteinnlegg!

- Jeg er snill, omtenksom og har mye kjærlighet å gi

- Alltid 100 % ærlig, kunne aldri gjøre noe for å såre partner med vilje

- Har humor og er ikke redd for å drite meg ut

- Villig til å teste ut nye ting, og er åpen for mye (Både i og utenfor senga :lur: )

- Er en god lytter, og prøver alltid å gi gode råd

- Sjarmerende

- Godt likt blant de fleste, og svigerforeldre ELSKER meg ;)

- Voksen og ansvarlig

- Gir mye av meg selv dersom jeg får mye i retur

- Er villig til å gjøre alt for de jeg faktisk bryr meg om

Og ikke minst med et bruknavn som innbyr til videre bekjentskap :nigo: Ser du grei ut også, eller?

Gjest RompeRusk
Skrevet

Og ikke minst med et bruknavn som innbyr til videre bekjentskap :nigo: Ser du grei ut også, eller?

Tja, du får spør de som har truffet meg :P

• Liker 1
Skrevet

Når jeg først blir ordentlig glad i en, så gjør jeg omtrent alt for den personen. Jeg liker å gjøre kjæresten min glad (har ikke kjæreste nå da) og jeg vet å sette pris på han.

Samt tar jeg godt vare på meg selv, er glad i sex så det vil jeg gjerne ha hver dag. Jeg er snill og morsom. Liker litt eventyr også iblant, så det er lett å få meg med på reiser, å finne på ting osv. Jeg vet også at man trenger tid for seg selv og sammen med andre mennesker, venner innimellom. Jeg er heller ikke konfliktsky, har vokst opp med at kommunikasjon er løsningen. Viktig at man kan snakke sammen og kunne diskutere uten at det blir unødvendig drama ut av småting.

Det var det jeg kom på. Jeg VET jeg er en god kjæreste :-P ;-)

Anonymous poster hash: 975f5...c5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...