AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Hvor ofte er han/hun på fest uten deg? Og omvendt? Har han/du vært utro? Jeh HATER når min er på fest! Han får skjelde lov Anonymous poster hash: aa5eb...b83
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Jeg er ofte på fest uten min kjæreste, men han er nesten aldri på fest uten meg. Jeg er veldig glad i å gå ut, mens han ikke syns det er sååå gøy. Somregel når jeg er ute eller på fest så er vi den samme gode venninnegjengen bare ;-) Ingen av oss har vært utro såvidt jeg vet, hehe Anonymous poster hash: c74c8...e29
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Vi er ALDRI på fest samen for å si det sånn. Vi er alltid hver for oss, jeg fester vel kanskje hakket mer enn han. Vi har være våre venner, og da ser vi ingen grunn til å dra sammen. Vært på fest sammen en gang, kjedeligste festen jeg noengang har vært på. Anonymous poster hash: d4516...368 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #4 Skrevet 26. november 2013 Hvor ofte er han/hun på fest uten deg? Hver gang han er på fest, som regel annenhver helg eller hver tredje helg, og noen ganger enda sjeldnere. Og omvendt? Aldri, for jeg drikker ikke Og synes ikke det er noe morsomt å dra på fest Har han/du vært utro? Ingen av oss har vært utro. Anonymous poster hash: e14a6...cd2
Gjest Vevila Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Noen ganger i halvåret kanskje. Har ikke vært utro noen av oss. (Såvidt jeg vet i alle fall )
Mafalda Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 Vi har barn og få muligheter til barnevakt, så vi går som regel ut hver for oss. Mannen min er mye mer ute enn meg, både i jobbsammenheng og med venner. Helt greit for meg, så lenge jeg slipper å være taxiservice når det blir for sent Hva utroskap har med fest å gjøre er et lite mysterium for meg. Greit nok at det drikkes en del, men det er også tjukt med folk der. Hvis noen ønsker å være utro kan de fint være det utenom fest, tenker nå jeg, så den risikoen er der uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #7 Skrevet 26. november 2013 Ganske ofte egentlig, men vanligvis er det bare ham og kompisene og da gidder ikke alltid jeg å være med (er ikke alltid invitert heller:P) Hender jeg går ut/på fest uten ham også, med venninner eller med jobben. Med felles venner går vi sammen hvis begge kan. Ingen liker at den andre er ute "alene" sånn egentlig men begge vil jo også gå ut så da må vi bare finne ut av det og det pleier å gå greit:) Vi er ganske flinke til å holde kontakt på sms og ikke være ute hele natten. Er ikke så redd for utroskap egentlig, men er litt sjalu på om han flørter med andre jenter...men til syvende og sist så kan man ikke kontrollere den andre og man må velge å stole på hverandre og snakke om bekymringer. Anonymous poster hash: ac48f...967
Dagoberta Skrevet 26. november 2013 #8 Skrevet 26. november 2013 Så ofte han vil. Men det er ikke så ofte, kanskje annenhver måned. Og så reiser han på sosiale turer uten meg omtrent annethvert år. Han er voksen nok til å ta vare på seg selv, så jeg bestemmer ikke hva han har lov til. Og hadde jeg ikke hatt tillit til ham, hadde jeg ikke vært sammen med ham
Mike Waters Skrevet 26. november 2013 #9 Skrevet 26. november 2013 Hvor ofte er han/hun på fest uten deg? Så ofte hun vil - teller ikke.Og omvendt? Så ofte jeg vil - teller ikkeHar han/du vært utro? Nei Jeg HATER når min er på fest! Han får sjelden lov Jeg er komfortabel med det! Jeg er voksen 9
Gjest Lille-pus Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Hvor ofte er han/hun på fest uten deg? Så ofte hun vil - teller ikke.Og omvendt? Så ofte jeg vil - teller ikkeHar han/du vært utro? Nei Jeg HATER når min er på fest! Han får sjelden lov Jeg er komfortabel med det! Jeg er voksen Signerer, - på samtlige punkt. 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #11 Skrevet 26. november 2013 Han er på fest uten meg kanskje 5-6 ganer i året. Jeg er vel det samme, bare at jeg ofte går hjem etter vorset mens han ikke kommer før på morgenkvisten Han har vært utro en gang for veldig lenge siden, men dette er vi kommet forbi så et bekymrer meg ikke Anonymous poster hash: 62412...b29
Adhara Skrevet 26. november 2013 #12 Skrevet 26. november 2013 Tråden er ryddet for avsporing og personangrep. Irrlys, mod.
Version 2.0 Skrevet 26. november 2013 #13 Skrevet 26. november 2013 Nå har jeg ikke kjæreste atm, men jeg har hatt noen. Pleide å dra ut sammen veldig sjeldent, og de gangene man dro ut sammen så synes jeg ikke det var veldig gøy. Mest sannsynlig fordi jeg har vært sammen med veldig merkelige folk, fordi jeg kjenner jo andre par som råkoser seg ute sammen, som er sosiale hver for seg og som ikke klistrer seg sammen som en person. Men jeg foretrekker nok fortsatt å gå ut med venner uten en eventuell kjæreste. I et voksent parforhold er man oftest samboere og tilbringer de fleste netter og dager sammen, og jeg er tilhenger av å få litt luft. 1
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2013 #14 Skrevet 26. november 2013 Hvor ofte er han/hun på fest uten deg? Og omvendt? Har han/du vært utro? Jeh HATER når min er på fest! Han får skjelde lov Anonymous poster hash: aa5eb...b83 Han må spørre om lov??? 1
Dunkel Skrevet 26. november 2013 #15 Skrevet 26. november 2013 Hvor ofte er han/hun på fest uten deg? Aldri. Han liker ikke å gå ut, og når han først skal på fest så vil han ha meg med. Og omvendt? Jeg går ofte på fester uten ham, men da er det som regel bursdagsfester som han uansett ikke er invitert i.Har han/du vært utro? Nei
Gjest saya Skrevet 26. november 2013 #16 Skrevet 26. november 2013 Et par ganger i halvåret. Ca det samme for meg. Veldig sjelden vi fester sammen. Vi fester veldig lite egentlig, men det er ikke noe savn
mie23 Skrevet 26. november 2013 #17 Skrevet 26. november 2013 Syns det er jævelig tragisk av dere som ikke lar typen gå ut av alene. min x lot meg ikke planlegge NOE uten han, og hvis jeg sa jeg skulle grille og ut med venner, svarte han "Men skal vi ikke handle da?" Ble så forbanna irritert, fikk aldri dra noe sted alene.
klinkokos Skrevet 26. november 2013 #18 Skrevet 26. november 2013 (endret) Vi har barn og få muligheter til barnevakt, så vi går som regel ut hver for oss. Mannen min er mye mer ute enn meg, både i jobbsammenheng og med venner. Helt greit for meg, så lenge jeg slipper å være taxiservice når det blir for sent Hva utroskap har med fest å gjøre er et lite mysterium for meg. Greit nok at det drikkes en del, men det er også tjukt med folk der. Hvis noen ønsker å være utro kan de fint være det utenom fest, tenker nå jeg, så den risikoen er der uansett.Naivt! Det er klart at alkohol gjør oss mer tilbøyelig til å gjøre noe en ellers ikke ville gjort. Alkohol gjør at en mister noe dømmekraft. En omgir seg samtidig stadig med fristelser. Endret 26. november 2013 av klinkokos
Neket Skrevet 26. november 2013 #19 Skrevet 26. november 2013 Hadde jeg måttet spørre om lov til å gjøre noe som ikke innbefattet utroskap eller reise vekk i månedsvis, hadde jeg bedt fyren ryke og reise!
MissStiles Skrevet 26. november 2013 #20 Skrevet 26. november 2013 Hvis jeg vet at det kun er jenter på den festen, drar jeg alene. Det samme gjelder han og gutter. Ellers pleier vi å ta med den andre på fest. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå