AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 Hva kan være en passende gave til en gutt på 1,5 år? Ser for meg noe for rundt 200 kr. Anonymous poster hash: ceee8...ec5
Gjest Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Duplo, Bøker, Togbanesett fra Ikea(eller andre leker fra Ikea,har endel leker til fin pris der), Klær, Tegnesaker og tegnebok, Håndkle med barnemotiv.
Miss moneypenny Skrevet 26. november 2013 #3 Skrevet 26. november 2013 Little people, bil, traktor, eikhorn treleker, puslespill, DVD, musikkleker, kosedyr. Dette er ting min gutt har likt siden den alderen, pluss de tingene som er nevnt over her
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Brio-tog Anonymous poster hash: 6a69d...6f0
Frisørdama Skrevet 27. november 2013 #5 Skrevet 27. november 2013 På Brio tror jeg det er, så har de en traktor med bonden sittende i, med en henger med forskjelige dyr i, når du putter dyra på plassen sin lager de sin lyd og trykker du på bonden synger han og traktoren kjører. Den har vært superpopulær hos flere barn jeg vet om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå