Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste før "mag" og likte cosmopolitan. Tenkte å begynne å abbonere på blader igjen, men ser at disse ikke finnes i Norge lenger? Har det kommet noe annet nytt som er lignende?

Lest "det nye" i mange år, og har blitt lei det bladet.

Hva leser du?

Anonymous poster hash: 24bd0...2b8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker veldig godt "Det nye" og "Kk". Mest på grunn av sminke. Er det mote du ser etter er vel andre mye bedre.

Skrevet

Dere som leser KK, synes det at det passer for jenter/damer rundt 25 år også (vet ikke hvor gamle dere er)? Mamma pleier alltid å kjøpe KK (hun er i starten av 50-årene), så er vel derfor jeg "vegrer" meg litt fra å selv begynne å kjøpe det. :P Var glad i å lese Cosmopolitan og Woman hvis jeg skulle kjøpe dameblader, men begge disse er jo nå lagt ned. :( Så må prøve å finne en erstatning.. Blader som (stort sett) bare skriver om mote og sminke osv (ala Costume) gidder jeg ikke, må være litt annet innhold også (likte godt forholds/sextipsene til Woman/Cosmo f.eks.).

Noen andre her som pleide å lese Woman/Cosmo som har funnet en god erstatning? :)

Anonymous poster hash: b2f03...f8b
Skrevet

Hva med Kamille?

Anonymous poster hash: 08152...20e
Skrevet

Hæææ har de lagt ned woman?

Skrevet

Leste før "mag" og likte cosmopolitan. Tenkte å begynne å abbonere på blader igjen, men ser at disse ikke finnes i Norge lenger? Har det kommet noe annet nytt som er lignende?

Lest "det nye" i mange år, og har blitt lei det bladet.

Hva leser du?

Anonymous poster hash: 24bd0...2b8

Mag heter nå StyleMag, men er ikke helt sikker på om det er samme stil som før :)

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg kjøper ikke selv, men pleier å få en haug med blader av ei venninne med jevne mellomrom. Av de tror jeg at jeg har likt "Henne" best.

Skrevet

Jeg kjøper kun Costume. Da slipper jeg kakeoppskrifter og vidunderslankekurer og kan bare titte på mote.

Anonymous poster hash: eafbc...8d1
Skrevet

Dere som leser KK, synes det at det passer for jenter/damer rundt 25 år også (vet ikke hvor gamle dere er)? Mamma pleier alltid å kjøpe KK (hun er i starten av 50-årene), så er vel derfor jeg "vegrer" meg litt fra å selv begynne å kjøpe det. :P

Hehe, min farmor kjøpte hvert eneste nummer av KK og hun ville vært nærmere 90 om hun fremdeles var i live, så jeg har tenkt det samme. Jeg kjøper så og si aldri den typen blader, men tror KK har fornyet seg en del og passer bra til yngre folk også.

Skrevet

Prøv Stella!

Anonymous poster hash: 374c9...eed
  • Liker 1
Skrevet

Jeg leser ingen av dem. Kvinneblader er svært fordummende.

Anonymous poster hash: c5a1b...43c
  • Liker 1
Skrevet

Prøv Stella!

Anonymous poster hash: 374c9...eed

Enig! Prøv Stella!

Føler det er den single lillesøsteren til Kamille. Blir litt mye familie-liv i Kamille, men det er OK det også. Og Henne er bra. Får alt av blader på jobb, men er stort sett disse tre jeg gidder å bære hjem...

Skrevet

Kjøper bare Costume :) Masse bilder og inspirasjon når det kommer til mote

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...