AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #1 Skrevet 26. november 2013 I dag så oppdaget jeg en liten kul, på størrelsen med en ert som er veldig vond under armhulen! Jeg har lest litt at man kan få infeksjon der eller hvis man er forkjølet, men er ikke forkjølet.. I det siste så har jeg hatt vondt i brystene, stikkende smerter, spesielt det ene brystet på den siden jeg fant kulen på. Har hatt mye brystveggbetennelse. men det går ikke over. Kommer og går hele tiden, går bort av seg selv og kommer tilbake, forsvinner etter 1-4 dager. Sånn har det vært i 2-3 mnd. Dette er ikke første innlegget mitt om brystet, pga betennelsen. Men først nå oppdaget jeg kulen. Finner ikke noe i brystene. Jeg har hatt mye graviditet symptomer, men alle testene er negative. Er prøvere, så rart det ikke skjer noe. Er bare redd jeg aldri skal få barn... Er 21 år gammel og urolig.. Anonymous poster hash: e61b4...706
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #2 Skrevet 26. november 2013 Kom også på det at jeg har vært svært øm under der en periode, men jeg trodde det var pga BH'ene som er vonde å bruke. Men er sikkert denne kulen, for den andre armhulen er helt fin. Anonymous poster hash: e61b4...706
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #3 Skrevet 27. november 2013 I går kveld skulle jeg vise den til samboer og rullerte på denne kulen, kom et sånt rart hvit,tørt, ekkel greier ut, var kjempetørt, var borte før jeg kom nær det... Da jeg nesten hadde tømt det, så kunne jeg dra ut 2 lange hår derfra. Betent hårsekk? Ikke vet jeg, men hadde ikke vondt i kulen overhode da jeg klemte det ut. Og siden jeg hadde vondt der, så syntes jeg det var litt merkelig. Men utrolig hvor mye man tenker og går igjennom hode når man er bekymret og urolig. Anonymous poster hash: e61b4...706
Sillicious Skrevet 27. november 2013 #4 Skrevet 27. november 2013 Så dra til lege da? Du får jo ikke hjelp med dette her på KG ..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå