Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg har klart å gjøre det helt store - jeg har mistet bilnøklene til eksens bil! Jeg har lånt den mens han er på reise og hadde nøklene i ei veske som ble stjålet. Har hørt med hittegodskontoret osv, men uten hell. Jeg kommer selvfølgelig til å fortelle han hva som har skjedd, men er det mulig for meg å få fatt i nye nøkler fra forhandler uten vognkort osv (som selvsagt ligger innelåst i bilen)? Bilen står nemlig fortsatt registrert på oss begge. Hvis jeg får det, slipper han hvertfall å få noe bry med dette :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffameg! Så uheldig! Nøkler og veske og det hele...

Vi har en "master-key" Dvs at vi bruker kun kopien til hverdags, master-keyen ligger alltid hjemme. Den har sånn metallplate med et nummer på seg og det er kun den vi kan få flere kopier av. Skulle ikke forundre meg om han har en sånn hjemme? De nyere modellene har nok alltid en slik forsikring.

Uansett - lykke til!

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Stemmer det. Tusenfryd. Han har en sånn krisenøkkel liggende hjemme, så jeg bruker denne for å få bilen hjem i garasjen hans før han kommer hjem. Så slipper han hvertfall bryet med å hente den osv. Jeg trenger også denne nøkkelen for å bestille ny nøkkel. Noe som visstnok er svindyrt, men det er nå engang mitt problem.

Alt ordner seg, også for uheldige jenter med hodet under armen osv :klaske:

Skrevet

om du har reiseforsikring så kan du sikkert få igjen pengene til ny nøkkel...

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Hmmm... skal sjekke dette. Har helårs reiseforsikring i Europeiske, men må sjekke villkårene ettersom dette skjedde noe sånn som en kilometer hjemmenfra.

Skrevet

Roter bort nøkler støtt og stadig selv.... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...