Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i et ganske så nytt forhold med en mann på 28, å vi har det fantastisk bra sammen. Lurer egentlig på hva dere syns om den store aldersforskjellen da jeg ikke har fortalt familien min om dette?

Anonymous poster hash: d995a...2c7

Anonymous poster hash: d995a...2c7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes masse tråder om det her :)

Drit i hva alle andre synes, gjør det dere synes er best.

Anonymous poster hash: 9ad4d...8ce
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes aldersforskjellen er ganske stor og lurer på hvorfor en voksen mann på 28 ikke kan finne en på sin egen alder.

• Liker 13
Skrevet

Aldersforskjellen er for høy. Men herregud, se på det som et eventyr du kan lære av. Ikke farlig å ha sex med noen som er eldre enn seg.

Anonymous poster hash: 6d05c...951
Skrevet

Buuu! Tommelen ned. Hvis ikke jeg får oppleve kjærlighet, så skal faen ikke noen andre få oppleve det heller.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes aldersforskjellen er ganske stor og lurer på hvorfor en voksen mann på 28 ikke kan finne en på sin egen alder.

Hvorfor kan ikke hun finne seg en på sin egen alder. Er kvinner tilbakestående vesener som ikke kan ta ansvar for sine egne avgjørelser?

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes aldersforskjellen er ganske stor og lurer på hvorfor en ung jente på 17 ikke kan finne en gutt på sin egen alder.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor kan ikke hun finne seg en på sin egen alder. Er kvinner tilbakestående vesener som ikke kan ta ansvar for sine egne avgjørelser?

Hun er ei jente på 17 år og ikke en voksen kvinne.

Skrevet

Jenter på 17 år vet altså ikke bedre? Tror du hun vet om at det er ulovelig å stjele fra butikken? Eller kanskje jukse på tentamen? Hun er jo bare 17 stakkars...

• Liker 2
Skrevet

Man blir vel regnet som kvinne fra man er 16-17. Pga at man da er ofte ferdig utviklet fysisk. Media skriver også kvinne.

Anonymous poster hash: 061d1...bf7

• Liker 1
Skrevet

Kanskje fordi han liker TS og ikke alle andre jenter. Jeg sier bedre å angre på noe man har gjort enn noe man ikke har gjort så kjør på TS, er ikke som om du dør om ting skjærer seg.

• Liker 1
Skrevet

Man blir vel regnet som kvinne fra man er 16-17. Pga at man da er ofte ferdig utviklet fysisk. Media skriver også kvinne.

Kvinner kan være "jenter" til langt oppi 50-åra, alt etter hva som gavner dem der og da.

Skrevet

Jenter på 17 år vet altså ikke bedre? Tror du hun vet om at det er ulovelig å stjele fra butikken? Eller kanskje jukse på tentamen? Hun er jo bare 17 stakkars...

Jenter på 17 år tror gjerne at de vet best, men det stemmer ikke alltid.

Skrevet

Jenter på 17 år tror gjerne at de vet best, men det stemmer ikke alltid.

Det gjelder jo for alle mennesker, ikke bare 17 åringer. Men bør vi beskytte 17 årige jenter spesielt?

• Liker 1
Skrevet (endret)

En 17 åring er fremdels en ungdom da han/hun ikke er myndig.

Men jeg vil ikke kalle en 18-19 åring for kvinne eller mann heller, da de fremdeles er tenåringer.

Media omtaler i hytt og pinevær når det gjelder benevnelsen av mann/kvinne.

Alle vet at modenhet kommer alderen. Evnen til å kunne ta de rette valgene, kommer av livserfaring.

En må ha levd litt for å kunne se hvordan verden henger sammen.

Endret av Snuppi
Skrevet

Det gjelder jo for alle mennesker, ikke bare 17 åringer. Men bør vi beskytte 17 årige jenter spesielt?

Unnskyld meg, men vet du ikke at alle barn under 18 år er under FN sin barnekonvensjon?

Skrevet

En 17 åring er fremdels en ungdom da han/hun ikke er myndig.

Men jeg vil ikke kalle en 18-19 åring for kvinne eller mann, da de fremdeles er tenåringer.

Media omtaler i hytt og pinevær når det gjelder benevnelsen av mann/kvinne.

Alle vet at modenhet kommer alderen. Evnen til å kunne ta de rette valgene, kommer av livserfaring.

En må ha levd litt for å kunne se hvordan verden henger sammen.

Helt enig, derfor bør trådstarter bare kjøre på og kose seg med denne mannen. Selv om de fleste av oss vet at det ikke kommer til å vare. En erfaring rikere, og man ser hvordan verden henger sammen.

• Liker 2
Skrevet

Unnskyld meg, men vet du ikke at alle barn under 18 år er under FN sin barnekonvensjon?

Hva har dette med saken å gjøre?

Skrevet (endret)

Hva har dette med saken å gjøre?

Anonymous poster hash: 6d05c...951 [/acronym

Det betyr at alle barn har rett på beskyttelse og en trygg oppvekst.

Det er dette TS sine foreldre gjør.

Om TS og visse andre her inne er så jævla voksne som de påstår at de er, skjønner de hvorfor TS sine foreldre ikke ønsker at hun skal henge sammen med en mann på 26 år!

Endret av Snuppi
Skrevet

Spørsmålet TS bør stille seg er: Hvorfor vil en fyr nærmere 30 år slå seg sammen med noen som fremdeles ikke er myndig?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...